Hur man får 100 fps i CS

Permalänk

Ja, det var verkligen bra skrivet.

Permalänk
Medlem

Omoget skrivit och väldigt fjantigt med "filosofer blabla filosofer"...

Skulle skriva de helt normalt, så personer som vill ha 100fps kan få hjälp...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Omoget skrivit och väldigt fjantigt med "filosofer blabla filosofer"...

Skulle skriva de helt normalt, så personer som vill ha 100fps kan få hjälp...

okej. då vet vi det. ska vi skriva upp det i våra rosa små pärmar? eller kanske sätta upp en "post-it lapp" på datorskärmen, så vi kan bli påminda om ditt utal varje gång vi sätter oss vid datorn?

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Omoget skrivit och väldigt fjantigt med "filosofer blabla filosofer"...

Skulle skriva de helt normalt, så personer som vill ha 100fps kan få hjälp...

Intressemarmeladen bres på smörgåsen och äts upp.

Ont: Bra skrivet!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

rolig text! gjorde min kväll fulländad

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Omoget skrivit och väldigt fjantigt med "filosofer blabla filosofer"...

Skulle skriva de helt normalt, så personer som vill ha 100fps kan få hjälp...

Ont: Bästa jag läst någonsin om 100 fps fenomenets historia

Visa signatur

Min rigg: XFX 8800GTX, 2gig OCZ PC8500 SLi-rdy edition, Core 2 Duo E6600, Asus Extreme Striker. Systemdisk: 150gig Raptor X. Nätagg: Antec TruePower 850W quattro.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tonasty4u
okej. då vet vi det. ska vi skriva upp det i våra rosa små pärmar? eller kanske sätta upp en "post-it lapp" på datorskärmen, så vi kan bli påminda om ditt utal varje gång vi sätter oss vid datorn?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av watteee
Intressemarmeladen bres på smörgåsen och äts upp.

Ont: Bra skrivet!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av RaDDie
http://intresseklubben.istheshit.net/images/hfhtfnzl.jpg

Ont: Bästa jag läst någonsin om 100 fps fenomenets historia

Intressemarmelad på en 5x5m post-it lapp i taket på rummet...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Mycket bra skrivit.
Lätt den bästa 100fps tråden

Kazen
Du kanske skulle kolla upp ordet humor.
Här är en länk till dig: http://susning.nu/Humor

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MackeMan

Kazen
Du kanske skulle kolla upp ordet humor.
Här är en länk till dig: http://susning.nu/Humor

Jag vet va humor är och de där var långt ifrån det...
Han har verkligen försökt att vara rolig så mycket att de bara blir fjantigt och tråkigt...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Jag vet va humor är och de där var långt ifrån det...
Han har verkligen försökt att vara rolig så mycket att de bara blir fjantigt och tråkigt...

Nu är det bara du som tycker så, ligger inte felet i dig då? (serios också om han var seriös)

Visa signatur

Ta inte mina inlägg som seriösa och allvarliga.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pepsi15
Nu är det bara du som tycker så, ligger inte felet i dig då? (serios också om han var seriös)

Så bara för man inte tycker likadant som 15 personer som skrivit i tråden av 66418 personer, så är det något fel på mig?

Du borde ändra din världsbild lite...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

gammlinger ser riktigt smart ut

Visa signatur

A64 3500+ @ 2,2GHz - 1024MB @ DualDDR400 - AV8 - 3d Eye - GF6800 GT, 60 GB Seagate - Barracuda

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Så bara för man inte tycker likadant som 15 personer som skrivit i tråden av 66418 personer, så är det något fel på mig?

Du borde ändra din världsbild lite...

Haha, ja vissa gillar smör på mackorna medan andra inte gör det.

Jag, öh, gillar väl smör på mackan då.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Omoget skrivit och väldigt fjantigt med "filosofer blabla filosofer"...

Skulle skriva de helt normalt, så personer som vill ha 100fps kan få hjälp...

Varför det? det skulle bara innebära ännu en tråd om hur man får 100 FPS, denna tråd visar bara hur löjligt det är med alla dessa CS trådar som ständigt poppar fram från ingenstans, vad är problemet att bara söka efter en tråd som redan existerar, där svaret till frågan redan finns? Det tar inte längre tid än att skapa en helt ny tråd, om samma ämne som redan existerar i en sisådär 100 andra trådar (inte 100 bokstavligt talat).

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sweman2k
Varför det? det skulle bara innebära ännu en tråd om hur man får 100 FPS, denna tråd visar bara hur löjligt det är med alla dessa CS trådar som ständigt poppar fram från ingenstans, vad är problemet att bara söka efter en tråd som redan existerar, där svaret till frågan redan finns? Det tar inte längre tid än att skapa en helt ny tråd, om samma ämne som redan existerar i en sisådär 100 andra trådar (inte 100 bokstavligt talat).

Skulle väl varit bättre om han skrivit helt normalt, och försöka vara lite mer seriös med att hjälpa dem som vill ha 100fps. Och då kanske man slipper fler såna trådar om den också blir klistrad lr något...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Så bara för man inte tycker likadant som 15 personer som skrivit i tråden av 66418 personer, så är det något fel på mig?

Du borde ändra din världsbild lite...

Nej, men om fler tycker det är kul, så är det mer rätt att säga att det är kul, än att det inte är det. Så är det bara.

"Han har verkligen försökt att vara rolig så mycket att de bara blir fjantigt och tråkigt..."

Då tycker du förståss vi är konstiga eller något som tycker det är kul, medans det är du själv som är konstig som tycker det inte är kul. "Fel" kanske var lite fel sagt men iaf.
Nu skrev du inte att du tyckte det, utan att han var det.

Visa signatur

Ta inte mina inlägg som seriösa och allvarliga.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sugas
är du störd eller nått? här diskuterar vi hur du tycker att hans sätt att skriva är löjligt, sen kommer du och anklagar han för rasism. NÄR har han ens gjort en antydan till att vara rasist?

du har ju inte alla indianer i kanoten direkt.

roflmao på er, jag va inte seriös med de där med rasist, bara gjorde som han kom med dumma saker...

Allexz: Har du läst vad som sagts innan? Håller jag på att "förlora" min rätt att skriva något som jag tycker?

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zartax
Det är inte mer "rätt" att tycka nått är kul för att många andra tycker det. Däremot är det kanske mer "normalt", men sen när är normalt ett mått på att nått är bra?

Om 123 personer tycker det är kul och 10 tycker det är tråkigt, då kan man ju dra slutsatsen att det är kul? De som tycker det är tråkigt kommer ju få mer skit tillbaka om de säger något så de borde vara tysta.

Peter77, om du nu tycker det, kan du inte bara låta tråden vara?

Visa signatur

Ta inte mina inlägg som seriösa och allvarliga.

Permalänk
Hedersmedlem

Tråden bra, komisk och relevant på samma gång. Belönad med en plats i samlingstråden för spelforumet!

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pepsi15
Om 123 personer tycker det är kul och 10 tycker det är tråkigt, då kan man ju dra slutsatsen att det är kul? De som tycker det är tråkigt kommer ju få mer skit tillbaka om de säger något så de borde vara tysta.

Peter77, om du nu tycker det, kan du inte bara låta tråden vara?

Man kan dra slutsatsen att det är större sannolikhet att du tycker det är kul än tråkigt. Det finns ingen yttre sanning om vad som är roligt, utan det handlar bara om åsikter.

OT: Jag tycker tråden är rolig.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk

Med själva sakfrågan, i kombination med trådskaparens briljanta inlägg och svar som bl.a. uppenbarligen missuppfattat syftet, skapas humor på en hyfsat avancerad nivå.

Visa signatur

En skillnad mellan människor och djur är att några av de förstnämnda har lyckats utveckla ett skrivet språk för distanskommunikation.
Åsikter och fakta är inte samma sak | En del ser problem enbart som hinder medan andra betraktar dessa som möjligheter
Den enda -ism jag hyllar är Realism | Inform rednecks on facts, just calling somebody stupid wont start any thinking process.

Permalänk
Medlem

Helt klärt bästa tråden denna månaden (året?)
I alla fall, jag har alldrig för stått det där med 100fps, kan någon förklara?
Är det typ "the Cs-players dream" eller vad? vem fan bryr sig om man ligger i 100fps eller i 60fps så länge det flyter bra och det går bra att spela!

Kazen: Tagga ner lite och se det roliga i texten eller erkänn att du också strävar efter 100fps!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av six_dice
Helt klärt bästa tråden denna månaden (året?)
I alla fall, jag har alldrig för stått det där med 100fps, kan någon förklara?
Är det typ "the Cs-players dream" eller vad? vem fan bryr sig om man ligger i 100fps eller i 60fps så länge det flyter bra och det går bra att spela!

Kazen: Tagga ner lite och se det roliga i texten eller erkänn att du också strävar efter 100fps!

100fps är vad HL1 motorn klarar av, och eftersom att den är dåligt skriven påverkar FPSen hur snabbt siktet dras ihop. Alltså vill man ha 100fps, för det har HeatoN och Potti, och om man inte har det kan man aldrig bli lika bra som dem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av six_dice

Kazen: Tagga ner lite och se det roliga i texten eller erkänn att du också strävar efter 100fps!

Nej, bryr mig inte så mycket eftersom jag inte spelar såna spel... Då de händer att jag spelar Natural Selection så ligger min fps på 40-50 och ser inget fel med att spela med det...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

watchclean written! as others already said.

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem

Glöm inte den välbeprövade metoden för 100fps med ett smörgåspapper över skärmen

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
klart som fan att det är roligt.

lika roligt som och se dig försöka skriva på svenska.

hahaha:D

Tur att du använder versaler. Tror ni verkligen detta tar bort alla trådarna? Nej, inte fan läser CS-spelare befintliga trådar. Det skapas nya hela tiden, även om någon enstaka liten jävel skulle hitta hit, så skulle han inte fatta vad som skrevs i första inlägget. Därför att en CS-spelare är dummare än en norrman på skansen.

Permalänk
Hedersmedlem

Den här sidan är VÄLDIGT informativ angående Counter-Strike-tweaking.

http://www.cs-tweak.info.se

Permalänk
Medlem

jag har 120 fps på cs s

Visa signatur

A64 3500+ @ 2,2GHz - 1024MB @ DualDDR400 - AV8 - 3d Eye - GF6800 GT, 60 GB Seagate - Barracuda