Permalänk
Medlem

Humma, jag lyckas inte kunna spela, jag har laddat hem spelet och kommer in till det där inloggningsfönstret, men den där Play knappen blir aldrig aktiv så att jag kan trycka på den, nån som vet vad som är fel?

Permalänk

För att bygga en "mallet som ni andvänder för att bygga hus t.ex så hugger ni först ner ett träd med er small axe, sedan så använder ni er carving knife för att göra shafts av stockarna. Av shafts kan ni sedan använda carving knifen till att bygga mallet head och wooden handel tror jag sedan equpiar ni bara en av delarna och sätter ihop dem om ni får en oklar mallet gör en ny får då klarade ni inte det på första försöket. Det är typ så här det funkar att bygga saker..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blizzardo
Tackar tackar
Jag undrar vilken gud ni dyrkar.

Magrannon och Fo tror jag. Magrannon gör att man kan blessa olika saker och Fo är väl den genomgoda guden med mycket healingspells och sådant. Vi har ett Magrannonaltare vid borgen, och Fo templet ligger ju alldeles brevid.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pago
Humma, jag lyckas inte kunna spela, jag har laddat hem spelet och kommer in till det där inloggningsfönstret, men den där Play knappen blir aldrig aktiv så att jag kan trycka på den, nån som vet vad som är fel?

Jag har precis samma problem, och ingen verkar intresserade iheller.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Seabazz
Jag har precis samma problem, och ingen verkar intresserade iheller.

När ni startat menyn för första gången så står det i name typ ditt dator namn som du valde när du installerade windows tabort det och skriv in ett nytt! Klicka också bort guest och skriv in ett lösen också. Ska funka nu!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The_Gargamel
När ni startat menyn för första gången så står det i name typ ditt dator namn som du valde när du installerade windows tabort det och skriv in ett nytt! Klicka också bort guest och skriv in ett lösen också. Ska funka nu!

Tackar! tyckte jag gjorde det innan men jag hade nog något teckeni namnet som man inte fick ha.

Permalänk
Medlem

Nån j*vel bröt av benet på mig, så jag fick ta självmord genom att svälja tungan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brallan
Nån j*vel bröt av benet på mig, så jag fick ta självmord genom att svälja tungan

HAHAHAHHAHAHAH!! kan man göra sånt på det här spelet? va sjukt

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blizzardo
Jag är vid den så kallade swecbyn men SYE den ondaste av onda är ju där och trackaserar :/

Sye och Limit är några av dom jävligaste som finns, dock har jag en vän som dödade dom båda på några sekunder

Tips: hög QL Shafts är väldigt bra vapen, det som denne personen nitade båda två med

Sye och limit är ganska dåliga båda två, men dom går alltid på noobs, det som är problemet.

Permalänk
Medlem

Online nu, sprang in i en skog där de stod 2 bord
Nu är jag på väg mot ljuspelaren men de är en bit kvar...

Permalänk

ok ska komma till swecbyn nu så jag kan hjälpa er

Permalänk

Kul att så många tittar förbi, det är ett riktigt trevligt ställe faktiskt. Mycket fin utsikt. Vi har hittat en liten platå där vi förmodligen kommer att bygga själva swecbyn också.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem

Det är ingen som vet hur jag löser mitt problem?
När jag trycker på Launch så kommer en nerladdningsruta fram.
Vad jag förstår så ska det väl inte ens komma en sådan ruta?

Men om jag trycker öppna där så kommer ännu en nedladdningsruta och trycker jag öppna där så kommer ännu en och ännu en efter det.

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Synt4x_3rr0r
Det är ingen som vet hur jag löser mitt problem?
När jag trycker på Launch så kommer en nerladdningsruta fram.
Vad jag förstår så ska det väl inte ens komma en sådan ruta?

Men om jag trycker öppna där så kommer ännu en nedladdningsruta och trycker jag öppna där så kommer ännu en och ännu en efter det.

Hmm.. Svårt att svara på, kanske kan du maila till utvecklarna och fråga?

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem

Nu när jag väl loggar in så det ända wurmonline gör är kör processorn på 99% och javaw.exe käkar en jäkla massa minne.

Jag har rätt version av Java.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Seabazz
Nu när jag väl loggar in så det ända wurmonline gör är kör processorn på 99% och javaw.exe käkar en jäkla massa minne.

Jag har rätt version av Java.

Jag tror att det tar en jäkla massa minne, det är ju Java trots allt.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem

ställde ner allt som fanns, nu går det hur bra som helst

kör på laptopen så inte så konstigt kanske

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Seabazz
ställde ner allt som fanns, nu går det hur bra som helst

kör på laptopen så inte så konstigt kanske

Gött. Jag kör också på kanska låga inställningar, men det ser rätt ok ut endå.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk

Jag var också en av dem som var där när Sye kom, men jag var en bit bort där jag höll på med mitt grävande. Heter Magix i spelet. Orkar inte starta en ny gubbe, tycker inte om namnet, men jag trodde att det var kontonamnet man gjorde :S.

Permalänk
Medlem

Japp, nu har vi två lägereldar och det är natt mysigt myyyysigt!
+ and någon här på swec har gjort lite spikar

Permalänk
Medlem

Jag som gjort spikarna Men nu måste alla försöka fixa så mycket plankor och iron ore som möjligt

Permalänk
Medlem

Ger ni mig klara instruktioner kan jag jobba lite

Är väldigt ny men ska lira lite nu, se om jag hittar byn.

EDIT: Jäklar va mörkt! Ser typ inget men jag är vid en sjö ganska nära den vita ljuspelaren, tror de är syd om den jag står.

Permalänk
Medlem

Kan någon lägga upp lite instruktioner om hur man kommer till swecbyn ifrån newtown?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xerbee
Ger ni mig klara instruktioner kan jag jobba lite

Är väldigt ny men ska lira lite nu, se om jag hittar byn.

EDIT: Jäklar va mörkt! Ser typ inget men jag är vid en sjö ganska nära den vita ljuspelaren, tror de är syd om den jag står.

Vänd dig så att du står i sydvästlig rikting mot ljuset, i den linjen finns byn..

Seabazz: Läs överst i posten med FAQ:n på sidan 2.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk

Om jag har förstått det rätt så går du till ljuskällan och efter det N-E...
Kompassen ser du om du tittar neråt...

Visa signatur

Core i7 @ 3.8GHz | Asus P6T Deluxe v2 | Corsair 3x2GB PC12800 | Radeon 5870 | Corsair 550W | 2x74 GB Raptor Raid 0 | Intel 160 GB SSD

Permalänk
Medlem

men vafan! jag har kämpat asmkt för att komma till swec byn sen kommer en björn och dödar mig... kul

Permalänk

Jo, björnen är ett gissel. Den har dödat många byinvånare..

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem

vilken ärta satt in den i spelet?
den förstör ju bara

Permalänk

Jo, lite kul med skadeglädjen iofs, men inte för den som blir drabbad.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem

Yey jag är framme i SwecVillage men jag har ingen aning om vad jag ska göra.

Gillar inte chat systemet, hade vart bra med en swec chat. Vad och varför är jag med i en chat där de står Jenn-Kellon? Är det den publica eller är de någon grupps chat?