Permalänk

Får sätta igång en björnjakt snart.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xerbee
Yey jag är framme i SwecVillage men jag har ingen aning om vad jag ska göra.

Gillar inte chat systemet, hade vart bra med en swec chat. Vad och varför är jag med i en chat där de står Jenn-Kellon? Är det den publica eller är de någon grupps chat?

Det vore bra om vi kunde skapa en egen kannal som sagt. Kanske går det, men jag vet inte hur. Annars går det bra att använda "local" chatten. Jenn-Kellon är den publika chatten för "de goda" tror jag..

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk

kan vi fixa en wurm swecby vent? =D

Permalänk
Medlem

Jag håller på att donar med vår första byggnad som ska bli våran townhall Den är snart klar

Permalänk
Medlem

Jag är stadens skogsmulle, samlar trä i mängder

btw så är byggnaden ganska cool

GJ

Permalänk
Citat:

Jag är stadens skogsmulle, samlar trä i mängder

btw så är byggnaden ganska cool

GJ

Tips hugg ner "pine tree´s" de innehåller mest wood.

Permalänk
Medlem

Haha xerbee vet bäst han borde kallas mr lumberjack, han har huggt ner halva världens skogar vi har överflöd i trä men det är bra

Permalänk

Jag är byns krukmakare. ska även satsa på att bli kok. försöker laga lite mat.

Permalänk
Medlem

Sno inte mina items nu när jag dog

Permalänk
Medlem

poppen: Vill du ha mer trä?

Ja pine´s är en av de bättre, tar ca 10 hugg och får runt 150-200 wood.

Om någon hittar bomull så hojta!

Permalänk
Medlem

Xerbee jag odlar ju bomull och potäter åt er små gossar

en björn slog till mot byn och jagade bort folk från byn

själv står jag skyddad i vårt hus och skrattar retfullt åt dom som springer så fort dom orkar föra tt behålla livet

Permalänk
Medlem

Haha vad jag garvade då

Permalänk

Den dödade mig. Vi får träna oss på vapen så vi kan döda den. den har ju terrorizerat oss sedan byn startades.

Permalänk
Medlem

Jag kan göra svärd, men jag lär väll behöva något verktyg sen för att fixa till det :s Sen skulle de andra grannarna fixa plate armor åt oss

Permalänk
Medlem

Jag hittade byn just, var ganska omständigt
Hittade massor av saker på vägen dig , fiskekrokar o grejjer men jag lämnade tillbaks dom, det var tydligen inte populärt att man snodde prylar av andra

Permalänk
Medlem

Sen när din mat tar slut wez kommer du tröttna. Då tar de genast 1min att hugga i träd och inget är lika skoj längre. Och de är svårt / tidskrävande att få ihop lite mat. För svårt enligt mig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Sen när din mat tar slut wez kommer du tröttna. Då tar de genast 1min att hugga i träd och inget är lika skoj längre. Och de är svårt / tidskrävande att få ihop lite mat. För svårt enligt mig.

Det är lungt, jag hittade en gul svamp i skogen

Permalänk
Medlem

Jag gick på lite upptäcksfärd tidigare (igår) och hittade allt möjligt roligt.
Vindruvor, Körsbär, Citroner i mega träd osv. Synd att man inte kan plocka dom bara

Ska nog spela lite nu

Permalänk

Haha, klockren bild brallan! Jag stod uppe i skogen och skrattade.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem

Nu har man grävt som en tok hela natten, platt o fint blev det

Permalänk

Hmm. någon som vet vad som hände med det stora huset Chipp(någonting) höll på med? Det såg ju fint ut och var 2 gånger så stort som vår "town hall"(ett jävla skjul)

Permalänk

Ehm Börja en ny gubbe efter allt dödande av björnar och blacklighter. Smyger mig genom skogen, förbi övergivna hus. Heter Blizz

Visa signatur

CHASSI: Addtronics 7896a | MB: DFI LanParty-UT| HDD: 1 Maxtor 80 gig @ ata133 | CPU: AMD X2 3800+ @ 2500 mhz [250*10] | [color="blue"] Minnen[/color]: Gskill 2x1024 |GFX: XFX 7800gt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nienithaur
Haha, klockren bild brallan! Jag stod uppe i skogen och skrattade.

hehe tack, fan vad jag garvade då

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Demandred
Hmm. någon som vet vad som hände med det stora huset Chipp(någonting) höll på med? Det såg ju fint ut och var 2 gånger så stort som vår "town hall"(ett jävla skjul)

Lyssna inte på Chipp, han är ond, han kommer ta era nyfödda och "trycka" in dom i era träd, (Sett filmen? )

Nä, men vi bara provade runt var vi skulle sätta huset, har hittat ett bra ställe å sätta det på nu, så vi ska fixa till grunden sen slår vi upp skitet

Permalänk
Medlem

Det här verkar ju vara ett jävligt coolt lir Håller på och tankar det nu, kommer bort och kollar in er by. Jag kör antagligen med samma namn som jag har här. Ses

Visa signatur

"Women: Can't live with them, can't bury them in the back yard without the neighbours seeing. "
- Sean Williamson

Permalänk
Medlem

Testat spelet lite, men jag tycker att det är för segt. Hoppas att de gör det lite lättare och snabbare sen. Man går ju 3km/h... jag kan ju tom lätt gå dubbelt så snabbt några mil. Det är för segt helt enkelt.

Visa signatur

| i5 10600k@4,7 Ghz | AMD 6800 | 4Ghz RAM | 1 TB m.2 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaptenperre
Testat spelet lite, men jag tycker att det är för segt. Hoppas att de gör det lite lättare och snabbare sen. Man går ju 3km/h... jag kan ju tom lätt gå dubbelt så snabbt några mil. Det är för segt helt enkelt.

Jag går i 12 km/h när jag inte är överlastad eller slutkörd.

Permalänk
Medlem

Zdonk, kom in nu och hjälp till med jobbet!

Permalänk
Sötast

perre allt mellan 7-12km/h är en normal hastighete i mellanstora backar -> platt mark

upp till 18kmh är möjligt på väg,

3km/h det låter som du är utmattad/mycket packining.

Permalänk
Medlem

Börja bygg ett hus åt mig så jag har nånstans att bo.

Börjar gå nu