World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
klag o klag Lite surt bara att det ska hända så plötsligt när man ska ner till min favorit boss

Tycker det var mindre problem i början.. Beror nog på server till server

beror nog på att det är fler spelare nu;)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Jag börjar känna att det är dags för lite nytt material för spelet som tillför något nytt, gärna något som för en story framåt. Det börjar ju kännas ganska hjärndött att farma bättre prylar i instanser som alltid är likadana. Gillar man spel med tankeverksamhet håller ju bättre prylar som belöning för repetativt spelande bara så länge...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil Peter
Jag börjar känna att det är dags för lite nytt material för spelet som tillför något nytt, gärna något som för en story framåt. Det börjar ju kännas ganska hjärndött att farma bättre prylar i instanser som alltid är likadana. Gillar man spel med tankeverksamhet håller ju bättre prylar som belöning för repetativt spelande bara så länge...

Fan vad jag saknar det man gjorde första gången man startade spelet.. Så jävla bra nu är det ju bara att farma farma få mer pengar.. bättre saker göra om instancer om o om igen för att få den saken man vill ha.

Någon som skulle göra spelet intressant är

Horde alliance får 4städer var utplacerade.. då kan vi som alliance ta över deras stad.. eller dom våran så får vi deras FP och vendors med mera..

Det skulle blir mera krig mellan oss då

Att sitta 3timmar i kö för att spela 1 runda WSG suger stenhårt men är kul när man kommer in

Permalänk
Medlem

jag har inte fått lvl högre än 45 än så länge, men nu har jag hittar paladinen, en klass som jag gillar, och det är på RP server:p

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

suck in bloodfang hood idag heller... och ingen vis kag the bloodletter, droppar bara netherwind o judement crowns hela tiden

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
suck in bloodfang hood idag heller... och ingen vis kag the bloodletter, droppar bara netherwind o judement crowns hela tiden

mm en vecka till.. tycker dom ska nerfa tiden lite menar en vecka dom får en att spela mycket

Permalänk
Medlem
Citat:

mm en vecka till.. tycker dom ska nerfa tiden lite menar en vecka dom får en att spela mycket

sen har vi mc i morrn, vi sega senast o hann bara till shazzrah så de blir golemagg,sulfuron,majordomo o ett försök på ragnaros i morrn

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

sen har vi mc i morrn, vi sega senast o hann bara till shazzrah så de blir golemagg,sulfuron,majordomo o ett försök på ragnaros i morrn

hehe ni verkar köra samma stil som oss vi stannde med hoss shazz eftersom vi blev för få.. alla ville sova

nu är vi hoss sulf

Permalänk

hej
jag undrar om det finns något sätt att kunna pröva på WOW gratis!
alltså någon 14-dagars trial eller någon liknande.

det finns ju till många andra mmorpg spel som till eve:online

tacksam för svar.

Visa signatur

Chassi: Phanteks XT Pro Ultra Svart | CPU: AMD Ryzen 9 7900X 4.7 GHz 76MB | Moderkort: MSI B650 Gaming Plus WIFI | Nätagg: Corsair RM850x 850W v3 | RAM: Kingston 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz CL30 FURY Be | HDD: Kingston Fury Renegade M. 2 NVMe SSD Gen 4 2TB | CPUkylning: Thermalright Phantom Spirit 120 SE

Permalänk
Medlem
Citat:

hehe ni verkar köra samma stil som oss vi stannde med hoss shazz eftersom vi blev för få.. alla ville sova

nu är vi hoss sulf

drops från golemagg?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hjarterkung
hej
jag undrar om det finns något sätt att kunna pröva på WOW gratis!
alltså någon 14-dagars trial eller någon liknande.

det finns ju till många andra mmorpg spel som till eve:online

tacksam för svar.

Det finns en trial för wow, denna får du med när du köper spelet att ge bort till någon.

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem
Citat:

drops från golemagg?

skit som vanligt

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16798
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16833
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18252
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=17203

får hoppas MJD droppar något nu.. typ en Coretooth dagger... eller något är faktiskt inget utav honom jag vill ha.. tror jag

Permalänk
Medlem
Citat:

skit som vanligt

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16798
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16833
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18252
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=17203

får hoppas MJD droppar något nu.. typ en Coretooth dagger... eller något är faktiskt inget utav honom jag vill ha.. tror jag

Major homo droppar inget annat än corehound för rogues;)
Imon bli det helrensing av mc luci-ragnar:D körde luci till domo på 4h förra lockouten får hoppas vi kommer ha samma tempo

Visa signatur

Heimdall lvl 60 troll rogue <Inspiration> @ Frostmane

Permalänk
Permalänk
Medlem

Tog ner onyxia för första gången med guilden idag, det var riktigt roligt faktiskt, tyvärr droppades det bara skitskaker ;D

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

fin relation mellan 2 kor,

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
fin relation mellan 2 kor,

rofl:

Permalänk
Medlem

fan vad glad jag är, nästan hela might setet droppade idag förutom http://www.thottbot.com/?i=27194 annars fick jag allt i MC

Visa signatur

Intel core 2 duo e6850 @ 4448Mhz, Asus P5E3 WS PRO, Corsair TWIN3X 1600MHz, XFX GeForce 8800GTX

Permalänk

nån som vet nån sida me wow filmer typ när nån dödar onyxia lr nått??

Visa signatur

wdadadadwa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NEooOXiDOS
nån som vet nån sida me wow filmer typ när nån dödar onyxia lr nått??

www.warcraftmovies.com , lär finnas en hel del på fileplanet också.

Mr.Schnucky: haha

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem

men jippi world server down

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

HAHAHAHAHA bästa jag sett på länge :D:D:D

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag beställde lite mer tid till WOW idag så jag borde få det imorrn eller på fredag och jag tänkte börja spela horde (tauren eller kanske orc warrior om någon bryr sig) och undrar om någon har tips på en bra (pvp) server där man slipper allt för många och långa köer. Det skulle vara en fördel om alliance inte utgör 90% av spelarna vilket är fallet på vissa servrar.

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curly
Jag beställde lite mer tid till WOW idag så jag borde få det imorrn eller på fredag och jag tänkte börja spela horde (tauren eller kanske orc warrior om någon bryr sig) och undrar om någon har tips på en bra (pvp) server där man slipper allt för många och långa köer. Det skulle vara en fördel om alliance inte utgör 90% av spelarna vilket är fallet på vissa servrar.

Du kan ju alltid ta en titt här om du hittar nått som passar.http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.php?PHPSESSID=e2a...

Permalänk
Medlem

Tog ner Majordomo ikväll, på andra försöket någonsin Imorgon blir det Onyxia igen, hoppas det droppas priest-saker så de andra prästerna förlorar lite DKP

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

Så. Vårt första försök på Majordomo för alla i vår guild ikväll. Vi wipade vid första försöket, men vid andra försöket tog vi han minsann!
Skulle aldrig tro att det skulle gå så smidigt bara efter andra försöket. Vi wipade två gånger på Golemagg veckan innan, och han ska vara lättare

Hursomhelst. Gissa vad han droppade ur kistan, och gissa vilken hunter som var den glada vinnaren? "bara" 200 dkp

Redog, lol Vem är du? Goorn? ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flaskis
Så. Vårt första försök på Majordomo alla i vår guild ikväll. Vi wipade vid första försöket, men vid andra försöket tog vi han minsann!
Skulle aldrig tro att det skulle gå så smidigt bara efter andra försöket. Vi wipade två gånger på Golemagg veckan innan, och han ska vara lättare

Hursomhelst. Gissa vad han droppade ur kistan, och gissa vilken hunter som var den glada vinnaren? "bara" 200 dkp

Redog, lol Vem är du? Goorn ^^

såg det! grats till er vi farmade MC medans

den där bågen börjar fan bli vanlig nu

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
såg det! grats till er vi farmade MC medans

den där bågen börjar fan bli vanlig nu

Jo, sen det är 100% drop på den och prästens epic och 50/50 att den droppar. Jag har detta framför mig nu: http://tkasomething.com/avatarfaq.php