Ubunto Hoary Hedgehog! Gratis installations CDn

Permalänk

mina har fortfarande inte kommit...

Visa signatur

People... What a bunch of bastards... | Mac Pro 2x2.26GHz QuadCore - Nehalem, 24GB DDR3, ATI HD4870, 3TB HDD | MacBook Pro 13.3 ", Core 2 Duo - 2.26GHz, 8GB DDR3, 9400M 256MB, 120GB SSD | PowerMac G4 MDD, Dual 1,25GHz, 2GB DDR, 1,45TB HDD | FCNSA | VCP4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av larsrohdin
mina har fortfarande inte kommit...

Tur det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DwarfForge
Vill också ha mina

Bilder?

Nog för att skivorna är fina, men ärligt talat ids jag varken fota eller scanna.

Visa signatur

Tjo Göingar!

Permalänk
Medlem

Uppgraderade precis från Warty till Hoary. Gick på 20 minuter. På något sätt känns Ubuntu 'robustare' nu :]
Ni som inte installerat Warty än borde verkligen göra det!

Visa signatur

Debian sägs väl vara en avskalad och simpel dist. Det lilla jag har kört den har det funkat bra, så länge du kompilerar själv och inte använder något förvirrande paketsystem.
-HannesP

Permalänk
Medlem

Jag beställde 20 av gamla 4:an och den tog slut på några dagar på jobbet. Den här gången hoppas jag att 50 skivor med 5:an räcker till. Jag beställde direkt när 5:an släpptes och borde väl snart få hem dem.

Visa signatur

I am not a politician and my other habits are also good.

Permalänk
Medlem

Hm, funderar på att installera det. Men hur funkar linux ihop med ATi nu förtiden?

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk
Medlem

Tror jag bästälde 1 dagen då däna tråd skapades och har inte fått dom änu...

Permalänk
Medlem

Timpan: Och det kan ju vi ändra på jätte mycket? Maila till Ubuntu Linux istället

Permalänk

Dom kommer dom kommer.
SuSE tog också ett tag på sig att skicka men det är bara att sluta klättra på väggarna för skivorna kommer säkert förr eller senare

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NiV3Rt
Hm, funderar på att installera det. Men hur funkar linux ihop med ATi nu förtiden?

Det är en hel del pill kan jag säga.

Visa signatur

"Vi kämpar, det är på allvar."

Permalänk
Medlem

SuSE skivorna jag bästälde kom alldrig vet inte vaför.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZkruW
Det är en hel del pill kan jag säga.

Hm, låter inte så bra. Blir väl till att köra vidare med windows då. Hade varit kul att testa nåt nytt

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Mina Ubuntu-skivor kom för c:a en vecka sedan. Grymt nöjd är jag.

-k

Visa signatur

Intel® Core i7-2600K @ 5.1GHz (Cuplex Kyros XT) | ASRock Z77 Extreme4 | 16GB RAM | Asus HD DirectCU 6870 (MCW55) | 2x OCZ Agility 3 RAID 0 (Linux Mint / Zorin OS).

Permalänk
Medlem
Citat:

Hm, låter inte så bra. Blir väl till att köra vidare med windows då. Hade varit kul att testa nåt nytt

Har testat Debian, Ubuntu, Kubuntu, Slackware och de flesta skrivbordshanterare där ute, och mitt 9800 Pro har aldrig ställt till problem, testa på du.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mopp
Har testat Debian, Ubuntu, Kubuntu, Slackware och de flesta skrivbordshanterare där ute, och mitt 9800 Pro har aldrig ställt till problem, testa på du.

Ok, men vilken typ av problem skulle man kunna stöta på egentligen ifall man stöter på nåt?

Visa signatur

Permalänk

Slog på stort och tog hem 35 skivor till x86, jag vet att vänner osv vill ha och att man själv säkert slarvar bort 5 skivor. 2 Till PowerPc, kan alltid vara bra att ha, det finns säkert vänner som är intresserade och tillsist 12 till AMD64 pga att jag planerar att sälja mina kommande system med Unbuntu, speciellt nu när det kan följa med en orginal skiva.

Visa signatur

Amd64 3200+ (Zalman 7000B-AluCu)|Gigabyte K8NS Pro|1Gb Ram|Leadtek 6800Gt @ 380 / 1080|Antec LanBoy / Tagan 480w

Permalänk
Medlem
Citat:

Ok, men vilken typ av problem skulle man kunna stöta på egentligen ifall man stöter på nåt?

Jag hade en hel del problem som du med all säkerhet aldrig kommer att få, kör med standard kärnan så löser sig all t ;).

Det är väldigt enkelt här finns en bra tråd på ubuntuforum, det mesta är bra förklarat och du kommer förstå vartenda ord när du har intstallerat ubuntu.

http://www.ubuntuforums.org/showthread.php?t=24557

Visa signatur

"Vi kämpar, det är på allvar."

Permalänk

Nu blev jag sugen på att starta ubuntudatorn igen. Men jag har inget NIC till den så jag tar det någon annan gång.

Jag beställde 12 skivor för flera veckor sen, dom har inte kommit. =/

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.

Permalänk
Medlem

Beställde också ett antal för någon månad sedan eller mer, inte fått dem heller.

Permalänk
Medlem

Fick mina idag. Ganska kort leveranstid faktiskt, drygt en månad.

Permalänk
Medlem

Beställde för 3 månader sen. Fick dem för en månad sen.
Beställde 10 st.

Visa signatur

Medlem i signaturgruppen nyliberala datahakkare med POSIX-kompatibla system.