Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rushdie
Nu är detta ett långskott om ni vill avslöja detta eller inte... Men hur länge kommer ni ha Intels Q9550 som kampanjvara? Jag hade tänkt beställa en sådan plus ett par TB-diskar, men det står och väger lite mot externa faktorer just nu.

Hej!

Vi beräknar att kunna erbjuda Q9550 för det priset under 3-4 veckor till, beroende på hur försäljningen kommer se ut. Men det kan givetvis variera.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av maverick87
Hej,

Tänkte höra hur lång tid era serviceärenden brukar ta, skickade mitt moderkort som krånglat sen start i början på veckan... är väldigt sugen på att få en helt fungerande dator igen.

Ordernr: 7310915
GIGABYTE MA78GM-S2H HDMI SOCKET AM2+ M-ATX

Klockren support från Dustin!

Hej!

Vi vet mer när vi tagit emot ditt kort hos oss, det verkar ligga på Posten på väg till oss i skrivande stund.

Ska hålla ett öga på det och PMa dig!

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Ni är helt underbara.

Speciellt du Martoja, du är helt underbar som verkligen bryr dig och försöker hjälpa människor så mycket som möjligt. Tveksamt om dustinhome hade varit lika bra utan dig.

Tack för allt, tack för ett bra butik.

Permalänk
Medlem

Du råkar inte veta hur det ser ut med "Apple Remote" ? Beställde den för någon vecka sedan med preliminär leveransdatum den 2/12, sen blev det 4/12 och nu 22/12. Tror du ni får in den så man har den innan jul ? :/

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Du råkar inte veta hur det ser ut med "Apple Remote" ? Beställde den för någon vecka sedan med preliminär leveransdatum den 2/12, sen blev det 4/12 och nu 22/12. Tror du ni får in den så man har den innan jul ? :/

Hej!

Har tyvärr inga andra datum att ge än vad vår inköpsavdelning har fått. Vi väntar på leverans och så fort Apple har fått loss dessa så kan vi skeppa ut de i vår tur.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Hej Martoja!

Flickvännen beställde ett usbminne och något annat innan dess men problem är att, trots att hon markerar "Ja tack! Jag vill ha SMS-avisering" så får hon inget SMS utan bara ett brev någon dag senare med kollinumret och så.

Har dubbelkollat telefonnummret också.

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Orio
Hej Martoja!

Flickvännen beställde ett usbminne och något annat innan dess men problem är att, trots att hon markerar "Ja tack! Jag vill ha SMS-avisering" så får hon inget SMS utan bara ett brev någon dag senare med kollinumret och så.

Har dubbelkollat telefonnummret också.

Hej!

Vi känner till problemet, det ligger under felsökning.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JMartoja
Hej!

Har tyvärr inga andra datum att ge än vad vår inköpsavdelning har fått. Vi väntar på leverans och så fort Apple har fått loss dessa så kan vi skeppa ut de i vår tur.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Okej Inget viktigt direkt, men vore skoj

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Dustin AB

OBS, vi har för tillfället småknas med SMS-aviseringen, om ni har märkt att ni inte fått SMS-avisering på en leverans som ni vet att ni borde ha fått det på så får ni gärna maila mig det drabbade ordernumret för uppföljning.

Finns som vanligt på jm@dustin.se

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Hej hopp!

När får ni in "NH-C12P SE14" i lager?

(Nån Dustin människa ringde mig på jobbet och pressenterade sig som vår "nya" kontaktperson. Jag sa att jag redan hade en via forumet och det funkade jättebra, han hade aldrig hört talas om det...)

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZecretW
Hej hopp!

När får ni in "NH-C12P SE14" i lager?

(Nån Dustin människa ringde mig på jobbet och pressenterade sig som vår "nya" kontaktperson. Jag sa att jag redan hade en via forumet och det funkade jättebra, han hade aldrig hört talas om det...)

Hej!

Vår leverantör har de på lager så det ska inte ta mer än ett par dagar.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JMartoja
Hej!

Vår leverantör har de på lager så det ska inte ta mer än ett par dagar.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Det låter utmärkt.

Kan ni lägga upp artikeln i ert system med så man kan beställa den?

OBS! Det är INTE 5010148082 jag pratar om utan denna:
http://www.sweclockers.com/nyhet/10245-noctua_uppdaterar_proc...

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZecretW
Det låter utmärkt.

Kan ni lägga upp artikeln i ert system med så man kan beställa den?

OBS! Det är INTE 5010148082 jag pratar om utan denna:
http://www.sweclockers.com/nyhet/10245-noctua_uppdaterar_proc...

Ah my bad, jag tänkte på den hederliga NH-C12P Ska kolla upp ang. SE14-versionen.

EDIT, den kommer gå live snart, så fort vi fått fram alla detaljer.

Mvh
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Hej Dustin!

Tack en superbra sajt, en glädje att handla av er, framförallt som student

En fråga, kommer ni ha någon jultävling på Julafton som förut ?

Visa signatur

Thinkpad
Elitebook

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m3rnel
Hej Dustin!

Tack en superbra sajt, en glädje att handla av er, framförallt som student

En fråga, kommer ni ha någon jultävling på Julafton som förut ?

Hej!

Det är tyvärr fortfarande inte klart :\

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk

Grattis till ert välförtjänta pris!!!!
Om ni skall ha en jultävling försök då hindra dessa usla fuskare!!!!!

Visa signatur

| Intel I7 12700k | Noctua NH-U12A | Gigabyte Z690 Aorus Pro | 32GB DDR5 Kingston 5200mhz | Samsung 980 Pro M.2 NVME 2TB | Seagate FireCuda 520 2TB | Samsung 970 pro 1TB | WDC WD30 3TB | Gigabyte RTX 3070 Aorus | Fractal Design Define R6 Black | Gigabyte Aorus P850W | Asus VG258 24" 165Hz | Benq 24" |

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BumpaBumpa Berra
Grattis till ert välförtjänta pris!!!!
Om ni skall ha en jultävling försök då hindra dessa usla fuskare!!!!!

Tackar

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag vill tacka Martoja för att gjort mycket även för kunderna och med det menar jag mig själv. Du hjälpte mig väldigt mycket.

Tack och fortsätter Dustinhome såhär så lovar jag att fler och fler kommer handla hos er!

Permalänk
Medlem

Tjena, nu har jag mailat fram och tillbaka och har en sista fråga kvar som är lite oklar.
Det är så att jag har en tv från SAMSUNG PS-50B530 som är köpt för drygt 3 månader sedan.

Hur som helst så har den en död pixel, så jag tänkte använda mig utav eran 100% pixelgaranti. Inga problem där, blev erbjuden en sämre tv till en början som varken hade fullhd stöd och kostade 2000kr mindre, men det är fixat nu och jag har fått erbjudande på en annan.

Min fråga är nu, jag fick hem en fraktsedel för att skicka tillbaka tvn men jag fick även med ett A4 papper som det står Fakturaunderlag på. På denna står min nuvarande tv med, alltså inte den som jag skall få i utbyte men det står fel pris på den. Det står priset från den första tvn ni erbjöd som byte på min nuvarande tvs plats. Så jag undrar om detta påverkar något alls, eller om denna lapp ens ska skickas med till er då ni har allt lagrat ändå. Men ville bara dubbelkolla.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
Tjena, nu har jag mailat fram och tillbaka och har en sista fråga kvar som är lite oklar.
Det är så att jag har en tv från SAMSUNG PS-50B530 som är köpt för drygt 3 månader sedan.

Hur som helst så har den en död pixel, så jag tänkte använda mig utav eran 100% pixelgaranti. Inga problem där, blev erbjuden en sämre tv till en början som varken hade fullhd stöd och kostade 2000kr mindre, men det är fixat nu och jag har fått erbjudande på en annan.

Min fråga är nu, jag fick hem en fraktsedel för att skicka tillbaka tvn men jag fick även med ett A4 papper som det står Fakturaunderlag på. På denna står min nuvarande tv med, alltså inte den som jag skall få i utbyte men det står fel pris på den. Det står priset från den första tvn ni erbjöd som byte på min nuvarande tvs plats. Så jag undrar om detta påverkar något alls, eller om denna lapp ens ska skickas med till er då ni har allt lagrat ändå. Men ville bara dubbelkolla.

Inte för att jag har kompetens att hjälpa dig :P, men för att du ska spara tid då annars JMartoja ska läsa din, be om order/kundnummer och sedan att du ska svara så tipsar jag dig direkt.

Om du har något kundnummer/ordernummer eller liknande, upge det så underlättar det nog JMartoja

Visa signatur

ATX sys i micro-atx chassi -> Ace ecco-220 | Intel Q9550 @ 3,8 w/ 620 + GT 1850 | HIS 6970-Antec 620 mod w/ GT 1850 | 4x2gb OCZ reaper 1150mhz | Corsair 750tx | m4 128gb | W7 ulti 64

Laptop Acer 3820TG | i5 450m | 5650 | Intel G3 160gb

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
Tjena, nu har jag mailat fram och tillbaka och har en sista fråga kvar som är lite oklar.
Det är så att jag har en tv från SAMSUNG PS-50B530 som är köpt för drygt 3 månader sedan.

Hur som helst så har den en död pixel, så jag tänkte använda mig utav eran 100% pixelgaranti. Inga problem där, blev erbjuden en sämre tv till en början som varken hade fullhd stöd och kostade 2000kr mindre, men det är fixat nu och jag har fått erbjudande på en annan.

Min fråga är nu, jag fick hem en fraktsedel för att skicka tillbaka tvn men jag fick även med ett A4 papper som det står Fakturaunderlag på. På denna står min nuvarande tv med, alltså inte den som jag skall få i utbyte men det står fel pris på den. Det står priset från den första tvn ni erbjöd som byte på min nuvarande tvs plats. Så jag undrar om detta påverkar något alls, eller om denna lapp ens ska skickas med till er då ni har allt lagrat ändå. Men ville bara dubbelkolla.

Hej!

En fakturakopia skickas alltid med returfraktsedlarna för att visa vilken faktura produkten som ska returneras finns på. Det kan vara lite knepigt för våra kunder att skilja lapparna åt på enbart RMA-nummer annars om man sitter och hanterar en massa returer

Mvh
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JMartoja
Hej!

En fakturakopia skickas alltid med returfraktsedlarna för att visa vilken faktura produkten som ska returneras finns på. Det kan vara lite knepigt för våra kunder att skilja lapparna åt på enbart RMA-nummer annars om man sitter och hanterar en massa returer

Mvh
Jüri Martoja
Dustin AB

Känner att jag bara fick halva frågan besvarad. Så det att det är felaktig information på fakturaunderlaget spelar inte så stor roll med andra ord?

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
Känner att jag bara fick halva frågan besvarad. Så det att det är felaktig information på fakturaunderlaget spelar inte så stor roll med andra ord?

Det som i alla fall ska medfölja är alltså en fakturakopia för ditt ursprungliga köp. PMa eller maila mig gärna fakturanumret från fakturakopian så kan jag kolla.

Den behöver inte återskickas till oss, nej.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Hej,

Vad har ni för garantitid på följande artikel ? Nr: 5010091802

Tacksam om svar!

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fantoon
Hej,

Vad har ni för garantitid på följande artikel ? Nr: 5010091802

Tacksam om svar!

Kollar upp, återkommer!

Edit, 1 år ska det vara.

Mvh
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JMartoja
Kollar upp, återkommer!

Edit, 1 år ska det vara.

Mvh
Jüri Martoja
Dustin AB

Hur tillämpar ni reklamation för hörlurar? Jag har haft stora problem med hörlurar som slutar att fungera efter direkt efter garantitiden.

Tacksam om svar

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fantoon
Hur tillämpar ni reklamation för hörlurar? Jag har haft stora problem med hörlurar som slutar att fungera efter direkt efter garantitiden.

Tacksam om svar

Hej!

Mer eller mindre som på allting annat.

Maila eller PMa mig felanmälan inkl ordernummer etc så kollar jag på vad som kan fixas.

Mvh
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk

Hej Jüri!

Jag är ägare av en N97 som började krångla, eller rättare sagt krånglat från start.
Kontaktade då Dustinhome om rep, de hänvisade då till Anovo.
Och det var väl ok så långt.
Men nu till den långa väntan på retur av hel/lagad telefon.
Den loggades i hos Anovo enligt nedan:
Anlände till servicecenter: 2009-12-07 17:40:00
sedan stod det att felet var lokaliserat och väntan på reservdelar startade,
arbetet påbörjades sedan för att del kom, sedan avbröts arbetet igen och väntan på reservdelar började igen. Mailade Anovo och de hoppas på leverans V53!
Reservdelen i fråga benäms "chassie N97 svart.
Det lutar åt 4-5 veckors väntan.........
Jag tycker detta liknar skit, vad tycker du och ni andra?

/Erik

Visa signatur

| Intel I7 12700k | Noctua NH-U12A | Gigabyte Z690 Aorus Pro | 32GB DDR5 Kingston 5200mhz | Samsung 980 Pro M.2 NVME 2TB | Seagate FireCuda 520 2TB | Samsung 970 pro 1TB | WDC WD30 3TB | Gigabyte RTX 3070 Aorus | Fractal Design Define R6 Black | Gigabyte Aorus P850W | Asus VG258 24" 165Hz | Benq 24" |

Permalänk
Medlem

Hej,

jag skickade ett mail till er support i tisdags men fick inget svar så jag skickade ytterliggare ett i torsdags men har fortfarande inte fått något svar. Det brukar inte ta lång tid annars så jag tycker det är lite konstigt men det kanske kommer.

Permalänk
Medlem

Jag har handlat ifrån Dustin några gånger förut och aldrig haft nått att klaga på, men så har jag inte behövt kontakta kundtjänsten då heller.

Detta var första gången, och jag fattar inte hur folk kan säga att dom har så grym kundtjänst.
Det var ett Logitech Illuminated Keyboard som jag köpte som hade ett produktionsfel (inte Dustins fel). Borde vara enkelt att bara få utbytt, men icke.

Börjar med att jag skickar in RMA ansökan, tog ca 3 dagar att få svar, lite segt men ok det är jultider. Får sen en ny post-klisterlapp hemskickad, mycket bra där. Men sen går det fel.
Dagen efter jag skickat in tangentbordet så får jag ett e-mail ifrån Dustin, mycket kortfattat, typ bara copy/paste av vad jag skrivit men med "Mottagen komplett, använd. Ersättningsorder skickad" i slutet. Toppen tänkte jag, borde väl komma vilken dag som helst då.

Två veckor senare, inget paket, inget e-mail, inget telefonsamtal eller nått som förklarar vad som hänt, så jag skickar ett e-mail och frågar rakt ut vad som hänt. Tar 3 dagar att få svar igen, svaret är:
"Den är dessvärre restnoterad, beräknad leverans till dig är 11/1-2010"

RMA ansökan var 25:e November. Den 3dec var det jag fick "ersättningsvara skickad" emailet. 17 dec får jag emailet efter att ha frågat om vad som hänt, självmant skulle de visst inte sagt ett ord till mig om det, får jag alltså vänta ÖVER EN MÅNAD för att få hem nått... kul.

Så, från 25:e November, till 11:e Januari, för nått så enkelt som bara skicka ett nytt tangentbord.

Riktigt dåligt, jag brukar krångla mindre med kundtjänster än vad de flesta verkar göra, jag brukar vara en snäll kund och stå ut med lite skit om nått krånglar, eller fixa det själv. Men brukar tänka att "ifall att det behövs" så handlar jag från butiker med "bra kundtjänst" enligt andra.
Om detta är bra kundtjänst så kan jag lika gärna köpa där det är billigast nästa gång.

Inte ens så mycket som en ursäkt, eller en förklaring har jag fått för besvären... vore väl inte allt för svårt att säga "gratis frakt nästa gång" eller nått tycker man.

Permalänk
Medlem

Tja, hur kommer det sig att ni ibland höjer priserna på kampanjvaror? Verkar lite ologiskt.

Visa signatur

// Jay-C
CPU: i7 2600K @ 4.5GHz 1.35V (load) w/ H80i v2 | GPU: GTX 1660 GAMING
SSD: MX500 500GB | MB: P8Z68-V Pro | RAM: 2x8GB G.Skill 2133 MHz CL11
APU: X-Fi Titanium Pro | PSU: AX850
Samla alla dina betalkort, gratis valutaväxling, Google Pay m.m. med Curve. £5 bonus med länken: https://www.curve.app/join#EAVGZ56E