win xp sp2 problem internet explorer

Permalänk
Medlem

win xp sp2 problem internet explorer

datorn vill bara jäklas när jag typ går in på aftonbladet så får jag bara upp felrutor.det står så här lite sammandraget....
IXPLORER.EXE har stött på problem och måste avslutas... och en satans massa text.hur tar man bort detta... det går fortfarande att surfa runt på sidan och använda länkarna på dessa sidor.men trycker man på knappen stäng så stängs hela sidan ner...jag har hämtat alla uppgraderingar som finns och lagt in i datorn.men felet består.detta händer bara på vissa sidor som typ aftonbladet kul när man ska läsa nyheterna där och måste flytta undan felrutan för att kunna läsa texten.så är det någon som har en hum hur i helv#*¤ får bort skiten och kan surfa normalt igen:mad::confused:

Visa signatur

nattuggla uppe när alla andra inte är det..........

Permalänk
Medlem

Du kan ladda hem en annan webbläsare, exempelvis Firefox som hyllas här på Sweclockers av datorentusiasterna, men även nybörjaranvändare. Hur man fixar ditt problem vet jag ej, då felmeddelandet var aningen kryptiskt.

I vanliga fall hade jag rekommenderat en annan webbläsare för dig, nämligen Avant. Men, då denna bygger på Internet Explorer så kommer du påträffa samma missöden där.

Firefox kan du ladda hem här.

Permalänk
Medlem

kört virus koll och köra adaware?

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem

jag ska prova firefox så får vi se om det hjälper...jag har kört både virusskydd och spyware kontroll men hittar inga fel där....

Visa signatur

nattuggla uppe när alla andra inte är det..........