du som e 60 i wow

Permalänk
Medlem

Eh? Öh? Va?

Ta det på läslig svenska så kanske vi kan svara ordentligt.

Visa signatur

O.C., OTH, Lost, Prison Break, PMR, PMRUK, Supernatural, Surface, Invasion, Joey. Känns som om jag glömt något.

Permalänk
Medlem

Det värsta är att folk skriver i tråden istället för att den första bara skriver att ingen fattar och sedan åker tråden neråt.

Om ingen bryr sig om trådar som den här så sitter han där och kanske tänkertill lite.

Permalänk
Medlem

jak er snel hest.

om du menar att man får exp för quests när man redan blivit lv60 så får man inte det, det står bara XXXX exp recived from uberquest2000.

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Hedersmedlem

sne|prezt: Vi brukar vara ganska toleranta när det gäller hur folk skriver, men jag är säker på att du inte kan förvänta dig ett annat resultat än det här om du inte anstränger dig lite mer för att uttrycka dig bättre.

Alla andra: Låt bli att svara om ni inte förstår vad en person menar. Det är väldigt onödigt att klaga på folks språk. Vissa av er har skrivit inlägg som var extra otrevliga. Jag vill att de som känner att detta berör dem skall vara trevligare i fortsättningen.

*tråd låst*