Xpert Eleven - Ny liga

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HypreMann
Jag har kollat igenom lagen i serien efter första matchen och kommit fram till att det kommer stå mellan 4 st lag... Jag har kanske ligans bästa försvar men framåt kommer det bli svårare hade 10 st klara chanser och gjorde bara 2 mål mot ett lag som var helt värdelöst :/.

God form (formträna spelarna) och bra taktik klår nästan alltid bättre spelare... så håll lite koll på hur motståndarna spelar, och se till att hålla dina spelares form över 10 så lär ingenting vara omöjlig.

Kikar du på Vipers i Premier-ligan så har de ett ganska svagt lag, ändå kom de tvåa... så det är en jäkla massa som spelar in

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk

Jo formen är god i alla fall på en del spelare... Formtränar nu min kapten som är 23 år och är en ledare. Är det negativt att ha en diva i laget? Han blev bänkad denna matchen eftersom att en annan kille hade väldigt bra form (Han gjorde även mål)fast nu sjönk hans form. Är det då bättre att formträna den lite bättre divan eller fortsätta satsa på den andra?
Är det någon nackdel att min kapten är så ung?
Edit: kollade fel på åldern 23 är han

Visa signatur

Min nuvarande väldigt seriösa bf2 klan: www.fr4gma.info.se

Permalänk
Medlem

Vi spelade 2-2 idag i första matchen. Klart godkänt tycker jag ändå.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HypreMann
Jo formen är god i alla fall på en del spelare... Formtränar nu min kapten som är 23 år och är en ledare. Är det negativt att ha en diva i laget? Han blev bänkad denna matchen eftersom att en annan kille hade väldigt bra form (Han gjorde även mål)fast nu sjönk hans form. Är det då bättre att formträna den lite bättre divan eller fortsätta satsa på den andra?
Är det någon nackdel att min kapten är så ung?
Edit: kollade fel på åldern 23 är han

Divor är inget större problem, när de är nya i laget kan de tag att få dem samspelta (se samspelhets-stapeln efter matcherna), men när de väl är vana vid att spela i laget fungerar de bra... alla specialegenskaper finns förklarade i "spelreglerna"

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk

Är helt klart nöjd över mitt lags prestation, 4-0 i första matchen är bra

Visa signatur

|MacBook 1.83 | 60 gb | 1024 ram| iPod Shuffle G2 | Iphone
Medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare. För att gå med, lägg till detta i din signatur.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axel Barbaren
Är helt klart nöjd över mitt lags prestation, 4-0 i första matchen är bra

Tja, vissa är väl nöjda med att ligga tvåa

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HappySatan
Tja, vissa är väl nöjda med att ligga tvåa

Haha kriget verkar ha börjat i högsta serien ;).
Angående det med lagkaptenens ålder så hittade jag ingenting på spelregler :s tycker det borde spela roll... en kille som är 18 kanske med ledaregenskaper kan ju inte vara bättre än en 27 åring t.ex.

Visa signatur

Min nuvarande väldigt seriösa bf2 klan: www.fr4gma.info.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HypreMann
Haha kriget verkar ha börjat i högsta serien ;).
Angående det med lagkaptenens ålder så hittade jag ingenting på spelregler :s tycker det borde spela roll... en kille som är 18 kanske med ledaregenskaper kan ju inte vara bättre än en 27 åring t.ex.

Självklart, måste ju visa var skåpet ska stå

Stämmer nog bra det, annars inbillar jag mig att det är bra att ha en kapten med hög skicklighet... men det kanske bara är något jag hittat på (?)

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HappySatan
Tja, vissa är väl nöjda med att ligga tvåa

Vänta bara

Visa signatur

|MacBook 1.83 | 60 gb | 1024 ram| iPod Shuffle G2 | Iphone
Medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare. För att gå med, lägg till detta i din signatur.

Permalänk
Relik 📜

Ho ho.. Satsar på högsta serien till nästa säsong

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Nu börjar det dra ihop sig för säsongsavslutning i Premier Swec Leuage - spänningen är på topp; fyra lag ligger inom tre poängs avstånd från varandra - och alla hungrar efter en enda sak. Att få lyfta bucklan i den tredje och mest spännande upplagan av ligan.

Men allt är inte frid och fröjd många managers har droppat av under säsongen, och supporters över hela Swecige protesterar vilt mot sina klubbar. Nya managers behövs! Nya taktiska lösningar, mer rävspel!

Kort sagt finns det ett gäng aktiva lag som saknar managers - passa på att gå med nu med fyra omgångar kvar av säsongen. Lär er spelet, och lär känna lager - och vara med och kriga om guldet till nästa säsong!

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Relik 📜

Jag har ju värsta "walk in the park" i Div 1a!
Kom igen nu, ta upp er på slutet så jag får KÄMPA lite

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Säsongen avslutades i Söndags, mitt eget Marschmallows United hade drömläge att ta hem ett tredje ligaguld då vi ledde ligan med en poäng före United Skåne. Trots bra spel kryssade vi dock, samtidigt som Skåne bortavann... grattis United Skåne!

Men nu finns det ett par lag som kan tas över (6st), alternativt kan den som vill ansöka med ett nytt lag. Hur som helst behövs 6 nya managers för att behålla den ligastruktur vi har idag. Alla är välkomna! Bara att ansöka till liga #33771 på www.xperteleven.com

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

Fler lag

Det behövs fler lag till ligan. Ansök till LigaID: 33771 och var med och kör.

Permalänk
Medlem

Har ni slutat ta in lag eller finns det fortfarande plats?

Permalänk
Medlem

Re: Fler lag

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mrfrozen
Det behövs fler lag till ligan. Ansök till LigaID: 33771 och var med och kör.

Hehe glömde helt bort den här tråden

Har skickat en ansökan nu!

Permalänk
Medlem

Finns hur mycket plats som helst och vi tar emot alla som vill va med och köra!

Permalänk
Medlem

Måste ta upp detta igen, körs det mycket? är det många med? ska ansöka till liga id't nu.

edit: vadfan är detta? kan man inte ha mer än ETT lag i kompisligor? fysatan vad kasst säger jag bara isf.