Permalänk
Medlem

Någon som hört någonting om en 2:a? Skulle vara intressant om man fick veta det. För det kändes ungefär som om storyn skulle fortsätta i slutet.

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |

Permalänk
Medlem

2'an lär ju kräva en 20000kr dator

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9
Använd slow-mo plus shotgun så löser det sig.

Vafan, jag lyckades aldrig med att ha ihjäl dem med hagelbrakarn, utan jag var tvungen att SLÅ ihjäl dem
SPOILER! Blev lite jobbigt på den banan där de hoppar in genom fönstren

Permalänk
Medlem

hehe, lustigt..
Med hagel och slowmo dör dem med ett välriktat skott på medium.
Jag klarade 90% av spelet med bara shotgun.

Permalänk
Avstängd

Någon som vet någon bra sida där man kan lägga upp ganska så stora filer? Typ 20 mb? Måste ju visa min och min polares as fula film som vi mixtrade ihop på 5 minuter

Visa signatur

#1. Amd64 Athlon 3700+► PNY GeForce 7800GT ► Kingston 2x512 mb►Asus A8N-E ► WD Caviar 200GB ► <6781p 3Dmark05 oklockat>
#2. P4 2ghz, 768 mb ram, GeForce 3 TI 500
#3. P4 2ghz, 256 mb ram, GeForce mx440

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Duk3D
Någon som vet någon bra sida där man kan lägga upp ganska så stora filer? Typ 20 mb? Måste ju visa min och min polares as fula film som vi mixtrade ihop på 5 minuter

http://putfile.com/

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dejavo
http://putfile.com/

Tack!

Visa signatur

#1. Amd64 Athlon 3700+► PNY GeForce 7800GT ► Kingston 2x512 mb►Asus A8N-E ► WD Caviar 200GB ► <6781p 3Dmark05 oklockat>

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Duk3D
Tack!

Blir det någon film eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hucke
Tror aldrig att jag skulle klara det på extrem
Vad kör du med för inställningar? Upplösning? AA och/eller AF? Undrar bara för att jag har typ samma system

jag kör high på det mesta och 1024*768 men har inte orkat sitta o kolla med AA osv. tror jag ska göra det snart

Visa signatur

Cooler Master V1000 80+ Gold | Asus SABERTOOTH X79 | i7 3930K | 16GB Corsair VENGEANCE 1600MHz QUAD CHANNEL | SSD: Corsair Force Series 120GB HDD: Samsung 1TB | EVGA GTX1080 FTW

Permalänk
Medlem

Har ett problem med fear och det är när jag försöker att starta det så kommer där upp en ruta fear.exe Detta programmet kunde inte starta eftersom d3dx9_27.dll Någon som vet vad felet är

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GizzY
Vafan, jag lyckades aldrig med att ha ihjäl dem med hagelbrakarn, utan jag var tvungen att SLÅ ihjäl dem
SPOILER! Blev lite jobbigt på den banan där de hoppar in genom fönstren

udda, slowmo + shotgun dödade ju allting utom HA killarna... och mosntren i slutet då givetvis, de kräver ett skott var.

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Blir det någon film eller?

Ja just ja Glömde bort
Egentligen är det inget speciellt med den, vi testade lite med fraps och jag klippte bara ihop det på 5 minuter ungefär Synd att man har sån låg upload Återkommer när jag har laddat upp den!

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xzup
Har ett problem med fear och det är när jag försöker att starta det så kommer där upp en ruta fear.exe Detta programmet kunde inte starta eftersom d3dx9_27.dll Någon som vet vad felet är

Testa att ladda hem .dll filen här:
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?d3dx9_27

följ sedan instruktionerna i text-filen (typ: Lägg filen i C:\windows\system)

Visa signatur

Dale Lewill

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T-Unit
hehe, lustigt..
Med hagel och slowmo dör dem med ett välriktat skott på medium.
Jag klarade 90% av spelet med bara shotgun.

Hmm, jag körde ju på hard. Annars var jag väl bara usel på att sikta
Men det var ju underbart att slå ihjäl dem!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ksw

udda, slowmo + shotgun dödade ju allting utom HA killarna... och mosntren i slutet då givetvis, de kräver ett skott var.

HA-snubbarna, var det de med såna där armor suits typ? Dem dödade jag med shotgun hela tiden, var ju bara att kuta fram och sätta ett par skott i huvudet på dem

Permalänk
Medlem

erm. ja det var de jävlarna som hadde particle guns som fräste sönder halva ditt liv i ett skott senare i spelet ... och hadde railguns första gången man såg dem.

weird iaf. vilken tycker ni är bästa vapencombon?

jag röstar på hagel + particle + assault rifle (m82a1 eller vad det heter)

Visa signatur

Permalänk

duke3D och jag gjorde varsin fear film på mitt lan, mitt resultat

http://media.putfile.com/FEAR-uNo-goes-WILD

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErgoNomiC
vet att det inte har nånting alls med topic att göra men, jag har en FEAR film som jag gärna skulle dela med mig av men jag vet inte hur jag lägger upp den så andra kan ladda hem den.

den är ganska så bra gjord, tycker jag iaf^^

Om du scrollar upp lite så ser du en länk till www.putfile.com där du kan ladda upp filmer. Nu var jag snäll eftersom jag är så sugen på en F.E.A.R film Vad hände med Duk3d's film föresten?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Om du scrollar upp lite så ser du en länk till www.putfile.com där du kan ladda upp filmer. Nu var jag snäll eftersom jag är så sugen på en F.E.A.R film Vad hände med Duk3d's film föresten?

Mitt internet dog igår när jag försökte ladda upp men jag försöker nu igen

Visa signatur

Permalänk

Klarade nyss spelet, och jag måste säga att de sista minuterna av spelet var grymt läbbiga! Det fanns en mängd läbbiga stunder, men de sista...puh.

Permalänk
Medlem

"Railen" rockade. Det blev fina skellett av folk
Fast nailgun rockade mest. Ett skott i pannan o dom va körda
Kunde naila fast dom på alla möjliga konstiga sätt hehe

Visa signatur

"Go mad, möed mad, mad i rättan ti osse madaro"
flickr

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xzup

Pröva installera fear med dx9 som följer med på skivan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErgoNomiC
duke3D och jag gjorde varsin fear film på mitt lan, mitt resultat

http://media.putfile.com/FEAR-uNo-goes-WILD

najs hursomhelst, lite besviken på dig för att du missade healthgrejjen i slutet där.
får ta o göra något liknande. hursomhelst, de snabba jävlarna lärde man sig utantill vart de stod efter en stund.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nu är jag på LZ is hot eller något sånt fan man hör ju typ laa la laa la i bakrunden blir psykad av sånt.

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk

Har precis spelat färdigt F.E.A.R och jag måste säga att jag älskade slutet... så jävla grymt Men ja måste fråga en sak. Vart hamnar alla printscreens?

Permalänk
Medlem

har fassnat på bana Interval 03..är inne i nått rum med 2 stora tankar på golvet..i rummet finns 2 st galler dörrar som ej går att öppna(blir en röd hand)..i taket går det långa rör som leder in i hål i väggen,ska man in där?eller var ska jag?har hållit på länge nu,utan å komma nån vart

Visa signatur

msi k9n sli-x1900xt-dual core 4600+-2048 ddr2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Terminator
Har precis spelat färdigt F.E.A.R och jag måste säga att jag älskade slutet... så jävla grymt Men ja måste fråga en sak. Vart hamnar alla printscreens?

I ditt ramminne, fram tills att du klistrar in den i paint eller liknande.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
I ditt ramminne, fram tills att du klistrar in den i paint eller liknande.

Nja alltså... det finns ju en printscreenknapp, F12 ska det vara menar jag. Då hamnar bilden på datorn... har varit så med alla spel jag spelat hittils... bland annat doom 3, då blev det en bild i doom 3 mappen för varje gång jag tryckte på F12

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Terminator

fasiken att mitt grafikkort har brunnit då, annars hadde jag kunnat hjälpa dig. kommer aldrig ihåg att jag hadde problem med att vet vart jag skulle gå dock, testa o basha in gallrena i golvet, alternativt leta efter andra hål, eller lådor du kan hoppa upp på.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ksw
fasiken att mitt grafikkort har brunnit då, annars hadde jag kunnat hjälpa dig. kommer aldrig ihåg att jag hadde problem med att vet vart jag skulle gå dock, testa o basha in gallrena i golvet, alternativt leta efter andra hål, eller lådor du kan hoppa upp på.

Lite felciterat va?

Permalänk
Medlem

Prövade spelet lite.. Det verkar bra.
Men jag har faktiskt tröttnat på FPS, orkar inte mer.