Permalänk
Medlem

ok..... men tror du man kan köra på 1024*768

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ospab
ok..... men tror du man kan köra på 1024*768

Nej.

Permalänk
Medlem

nu har man börjat spela F.E.A.R jag kör då med en

3,2ghz
1,5gb ddr
9600xt

det går faktiskt ganska bra på ganska bra grafik

men men, spelet är väldigt kul. den där jävla flickan eller mamman, kan man inte "döda" hene

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

Dator i sign...

1024*768 Maximum Inställningar 4xAA/16xAF

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem

Någon som vet varför inte jag kan köra med soft shadows på? Det fungerade i demot men nu så står det att det är på men det är lika kantigt och fult som utan.

Permalänk

Re: F.E.A.R-Tråden

Alla ni som vill kunna köra spelet i 1280 x 1024 gör följande:

Leta upp Settings.cfg-filen och öppna den

Ändra följande värden till:

"ScreenWidth" "1280"

"ScreenHeight" "1024"

Spara och starta om!

hmm det har jag gort men funkar inte endå va kan det va för fel hjälp??

jag ville köra på 1280 x 1024

Visa signatur

abbe!

Aspire 8930G

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spectryym
Dator i sign...

1024*768 Maximum Inställningar 4xAA/16xAF

http://i22.imagethrust.com/i/123139/fear7800gtjpeg.jpg

33 som minimum, är ju ej spelbart då.. ska vara lägst 50FPS... minst... så ha rjag iaf.. genom att sänka lite på knautjömingen.

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem

Enligt mig så är det fullt spelbart i ca 30 fps. Men det kanske bara är jag

Permalänk
Medlem

60 fps är ju nästan optimalt om det håller sig där hela tiden, men som Hucke säger funkar 30 med.

Visa signatur

Min rigg: XFX 8800GTX, 2gig OCZ PC8500 SLi-rdy edition, Core 2 Duo E6600, Asus Extreme Striker. Systemdisk: 150gig Raptor X. Nätagg: Antec TruePower 850W quattro.

Permalänk
Avstängd

Läskigt och skrämsel? när då undrar jag?

Fan ett barnspel mot riktiga skräckspel, undying, AvP1&2 habla habla... fan jag som får hjärtklappningar av bossarna i Super Mario Bros

Spelet för övrigt någorlunda maxat

AMD 64 2X 4400+, 2GB ram GF7800 GTX 256MB

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

Sitter här med den nya datorn (efter mycket om och men med OS'et)
Så har jag för första gången lirat FEAR, fy fan, så jävla kul ju^^
Har sparat precis där *SPOILER?* där man ska hoppa ner, sen skjuta hon tjejen.
Men hon verkar inte vilja försvinna..
Har kört lite olika taktiker,
första: Dual Pistols, sikta in och dra iväg ett magasin i huvudet på henne.(kortare bursts för träffsäkerhet)
Andra:mp5'an, bursta med den, sen funkade det inte så jag sprayade x.x xD Sista taktiken: gick ut på att använda det sista vapnet(typ ett assault vapen av något slag) och bursta sen spraya.
Inget funkar =/, vad ska jag göra?
Healar mig för fullt då hon börjar göra skada~~

Snabba svar uppskattas, måste ju in och bli vettskrämd igen xD

Permalänk
Avstängd

Spring iväg? klara spelet men ingen minne om att jag döda henne...

*SPOILER* hon dör inte ändå, hon hoppar in i helikoptern i slutet

Visa signatur

ATI TALIBAN.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

*Spoiler*
Ser nu när jag läser inlägget att jag var luddig.
Det är efter att man sett de 3 liken och man hör "There is someone here" och så får man gå upp i ett litet rum och därifrån får man hoppa ner i en "gränd".(Inuti huset)
Man blir typ omsluten av eld sen :/

Permalänk
Avstängd

Ber om ursäkt men jag måste glömt spelet
Är lite glömsk på grund av min diabetes.. typ hjärnskador från början av insjuknande i diabetesen, vem skulle inte få det när man har 37 i sockervärde (frisk = 4-6)... närminnet är skit men kommer ihåg när jag var 3-4år (gammal gubbe idag, 28)

Visa signatur

ATI TALIBAN.

Permalänk

Okey, finns ju ett par hundra som har F.E.A.R här på forumet och 50+ som kan svara, så don't bash yourself!
Någon annan som kan då?

Permalänk
Medlem

Du ska helt enkelt vända dig om och springa åt andra hållet.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fan vad sugen jag blir på detta när jag läst inläggen.... lite skrajsen av mig bara;) Får se om det blir nån sömn efter detta...

(Gött med ny dator nu efter jag läst om inläggen om upplösning o d.y:D)

Permalänk
Medlem

Äsch, blir det för skrämmande så kan du ju alltid stänga av ljudet. Om inte det hjälper så läs på gamefaq.

Visa signatur

P4 2.0 GHz@2.26 GHz | GF6600GT Core 500 MHz@580 MHz Mem 900 MHz@1135 MHz | 1 GB pc2700 <<Lite kuriosa bara: Ping eller mer korrekt latency är en storhet, ms är enheten. Spänning är också en storhet medan volt är enheten. Tänk vad skoj det skulle låta om du sa: "Hörru höj upp kilometer per timmen va!" (Brun hårig sjuk sköterska)>>

Permalänk

Det är för mörkt för att lira FEAR nu!
Fattar inte att en del säger "Det är ju inte läskigt, barnspel jämfört med bla bla bla (div skräckspel)", eller iofs, jag tror nog vad det är som fattas.
Inlevelse och fantasi
Har man dessa är man dömd att bli rädd i FEAR
Jag, tillexempel, jag "lever mig in" att jag är killen man spelar som, sitter och säger lite häftiga meningar typ "Want a piece of me boy?!" men skriker som en gris då man tex. blir överrumplad eller får se ett "spöke" ^^
xD
FEAR - Första och bästa spelet jag lirar på nya datorn
Lirade precis Battlefield 2, hade högre förväntningar :/.
Ajja, ska inte döma någon av dom förens man har några timmar i spelet
Ska sova nu!(Försöka, :räddsmiley: )

Permalänk
Avstängd

tar tillbaka med att det är barnspel, blev faktiskt lite skrämd i slutet, typ efter att man skjutit snubben man jagade och dom där trevliga sakerna började pluppa ur lite här och var (ingen spoiler), men innan det typ flashback liknande skiten var mildare än morgongröten

Visa signatur

ATI TALIBAN.

Permalänk
Medlem

Så länge man har 30+ så är det fullt spelbart, om man är nere under 30 mycket börjar det bli seegt.

Permalänk
Medlem

Lirar hellre i spelete i 25-40fps med flashig grafik, orka sitta och lira på low settings <_<

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM850X ATX 3.1 850W | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 5070 Ti Prime OC | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

word klosterkatten....

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk

Nvm, läste/tänkte fel.
Kan någon berätta vart jag kommer få spikpistolen?
Grymt sugen på den x)

Permalänk
Medlem

okej okje, spoiler

du kommer till ett rum, med ett par plankor över ett gap, som du ska gå över, då slås dörren upp, in klampar en kille i tung rustning, med spikgeväret, samt 5-6vanliga killar. använd granaterna är det enda jag har att säga ^^

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk

Hihi, ska leta efter hubben nu x)
Spikpistolen var förbannat rolig xD
Sköt en kille mid-air och han flög in genom en ruta och fastnade på ett ganska komiskt sätt ^^
Röven ut xD

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Läskigt och skrämsel? när då undrar jag?

Fan ett barnspel mot riktiga skräckspel, undying, AvP1&2 habla habla... fan jag som får hjärtklappningar av bossarna i Super Mario Bros

Jag blir fortfarande rädd tredje gången jag drar igenom heh. Värre nu än första gången

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk

http://img477.imageshack.us/my.php?image=namnls5pv.gif
Går inte att få igång spelet :/
Någon som vet vad jag ska göra?
Nvm, löst det.
Det var bara att reinstalla + omstart.

Permalänk
Medlem

Problem löst!

Permalänk