Survival of Earthquake skåne 2008
F.E.A.R-Tråden
Visa signatur
Visa signatur
AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ
https://github.com/Mariusz89B
Visa signatur
abbe!
Aspire 8930G
Visa signatur
CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz
Visa signatur
Min rigg: XFX 8800GTX, 2gig OCZ PC8500 SLi-rdy edition, Core 2 Duo E6600, Asus Extreme Striker. Systemdisk: 150gig Raptor X. Nätagg: Antec TruePower 850W quattro.
Senast redigerat
Visa signatur
ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.
Visa signatur
ATI TALIBAN.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.
Visa signatur
ATI TALIBAN.
Visa signatur
Visa signatur
P4 2.0 GHz@2.26 GHz | GF6600GT Core 500 MHz@580 MHz Mem 900 MHz@1135 MHz | 1 GB pc2700 <<Lite kuriosa bara: Ping eller mer korrekt latency är en storhet, ms är enheten. Spänning är också en storhet medan volt är enheten. Tänk vad skoj det skulle låta om du sa: "Hörru höj upp kilometer per timmen va!" (Brun hårig sjuk sköterska)>>
Visa signatur
ATI TALIBAN.
Visa signatur
Fractal Design Meshify C | Corsair RM850X ATX 3.1 850W | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 5070 Ti Prime OC | 32GB 3200MHz CL16
Visa signatur
Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.
Visa signatur
Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.
Visa signatur
yayaya I am Lorde yayaya
Senast redigerat
Senast redigerat