Matrix online, ny spelare

Permalänk

Matrix online, ny spelare

har hämtat ut mitt matrix online ikväll och tänkte lira, men vid registreringen då man kommer till "Forum and Newsletter Registration" man ska skriva Forum handle: ??.

vettifan va ja ska skriva där och skriver jag bara nånting och klickar next blir det

Error, We have experienced an unexpected error. Please try again later

någon som vet om man ska skriva nåt spec. ?

sen tänkte ja även höra om de är nå andra spelare här, vilken server osv? har ni nått bra tips som nybörjare?
har bara lirat lite på betan så ja har lite koll på vad som ska göras iaf.

är de någon spec. fördel med att jobba med olika factions eller något?

tack för mig

Permalänk

Lämna tillbaka spelet det är bara buggigt och skit..

Visa signatur

I feel just like a child

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ha-ha-ho-hi
Lämna tillbaka spelet det är bara buggigt och skit..

hmm svara ju på många frågor de där....

Permalänk
Medlem

hehe kanske inte precis. men som han sa.
vad jag förstått så är det väldigt stor majoritet som säger att matrix online är heligt kasst.

Permalänk

jojo visst men de kostade i princip inget att köpa och nu ska ja testa det för det verkade kul även fast de var buggigt.

btw vilken server ska man lira på då? någon här som lirar på nån server??

Permalänk
Medlem

säger som jag sa via pm, det är inge bra

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk

mjo men nu har ja fått igång det och allt och testat köra lite och de är riktigt kul faktiskt, så nu undrar ja bara om de inte finns nå andra spelare man kan lira med på nån server?

Permalänk
Medlem

Bara för ni tycker det är dåligt behöver ni inte posta det här, det var frågor, inte åsikter om hur spelet suger i allmänhet.

Tror inte många svenskar spelar Matrix Online, har hört att dom tog bort några servrar bara för att det var för lite spelare, men men..

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM850X ATX 3.1 850W | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 5070 Ti Prime OC | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

Jag har köpt det för ett tag sen, men jag har inte öppnat det ännu =P
var väl 99:- det kostade.

Tror inte jag kommer spela det heller... eller man kanske testar bara för att
ha gjort det.

Visa signatur

:: Hell was build for heroes ::