ASUS A8N32-SLI + Asus x1800XT 512mb ?

Permalänk

ASUS A8N32-SLI + Asus x1800XT 512mb ?

Har skaffat lite nya prylar till en ny burk här, men som vanligt blev de lite strul i leveranserna.

Jag skulle fått ett Asus N7800 GTX 256mb kort med mina prylar på posten men jag fick ett "Asus EAX1800XT 512mb" tanken va juh att moderkortet passade fint ihop med grafikkortet jag valt.
båda korten är pci express och om jag skulle behålla Ati kortet så har jag inga planer som hellst på att köra SLI.

Min enkla fråga till er "experter" där ute är:

Kommer ati kortet att funka fint ihop med mitt moderkort ( Asus A8N32-SLI Delux) eller kommer jag att få problem med något?

Vore tacksam för snabba svar

Permalänk
Medlem

Det kommer funka utan problem.

Permalänk

Det kommer att funka.

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk

Tack för ett VÄLDIgt snabbt svar )
Nu kan jag andas lättare:)

Permalänk
Medlem

Går du med på att du får fel prylar när du beställer? Jag skulle inte gå med på något sådant om de inte är uppenbart bättre för mig... vilket jag inte är helt säker på att de är i de här fallet... Vilket pris fick du betala för produkten föresten?... 7800 GTX pris eller ATI 1800 TX pris?

Visa signatur

Har en tyst dator.

Permalänk

går med på att få fel prylar kanske jag inte gjort men jag behöver inte belala något extra för att jag fick ati kortet. så det blev ett ganska billigt kort så sett. sen har jag väntat på grejerna sedan i början av december. en ganska komplicerad historia, så jag har inte direkt någon lust att vänta på ett annant grafik kort.
Men rätta mig om jag har fel. är inte ati kortet bättre än nvidia kortet? kanske inte på alla punkter men än dock generellt sett?

Permalänk
Medlem

du får nog inga problem med att spela om det är det du är orolig över...

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maddox_178
Men rätta mig om jag har fel. är inte ati kortet bättre än nvidia kortet? kanske inte på alla punkter men än dock generellt sett?

Jo. Så vida du inte blir väldigt ledsen över att du inte kan köra SLI så är det en god affär för dig.

Permalänk

Jag vill bara få ut det mesta av det grafikkortet, kan jag det tillsammans med det moderkortet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maddox_178
Jag vill bara få ut det mesta av det grafikkortet, kan jag det tillsammans med det moderkortet?

ja det är inga problem om du har en bra processor till ditt mk

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk

Jag har en Amd 64 4000+.
Så jag får tacka för alla svar jag har fått:)
Bra att ni finns