Permalänk
Medlem

Age Of Empires 2

Hittade min gamla aoe2 skiva när jag rensade skivhögen en kväll och blev så fruktansvärt sugen på det.
Precis som många andra så la jag ner flertals timmar på det spelet... Så jag installerar det o ska köra men får bara felmeddelande.
Den vill inte starta sen kommer den härliga rutan upp "skicka felrapport" "skicka inte" osv..

eftersom spelet är gammalt så provade jag med att köra det med kompatibilitesläge för windows 98 men det fungerade ej.

Sökte efter en aoe2 xp patch. Hittade bara problemet men inte lösningen :/
Någon som vet vart man kan hitta patch eller vad den heter?

tack på förhand

Visa signatur

/ gurra

Permalänk
Permalänk
Medlem

Testa att tanka 1.0e från våran klan www.kotr.info

Permalänk
Inaktiv

huh? 1.0e? Trodde det bara fanns till C..o_O

Permalänk
Medlem

Re: Age Of Empires 2

Citat:

Ursprungligen inskrivet av zenil
Hittade min gamla aoe2 skiva när jag rensade skivhögen en kväll och blev så fruktansvärt sugen på det.
Precis som många andra så la jag ner flertals timmar på det spelet... Så jag installerar det o ska köra men får bara felmeddelande.
Den vill inte starta sen kommer den härliga rutan upp "skicka felrapport" "skicka inte" osv..

eftersom spelet är gammalt så provade jag med att köra det med kompatibilitesläge för windows 98 men det fungerade ej.

Sökte efter en aoe2 xp patch. Hittade bara problemet men inte lösningen :/
Någon som vet vart man kan hitta patch eller vad den heter?

tack på förhand

Age of Empire 1 <3

Visa signatur

1. Intel I7 4790K @ 4.7 | Z97 | 16gb DDR | R9 295x2 | 500gb M2SSD
2. Intel I7 2600K @ 4.450, 1.3 V | Asus Sabertooth P67 | 8gb DDR3 1600 | 2x Nvidia GTX570 i SLI. | 80 GB SDD, 8TB Western Digital.
3. AMD Athlon 3700+@2.6 Ghz, 1.475 V. | Asus A8N-E | Corsair TWINX1024-3200C2 @ 235, 2.5-3-3-6| Sapphire Radeon X800XL 512MB @ 440/550