Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Modders Messiha

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk

personligen gillar jag inte detta bygge längre.. vet inte varför.. kan vara alla loggorna på kroppen som förstör det hela.. huvudet blev väl inte heller som jag trodde, lite "för mycket" enligt mig.. (och ni som nu tänker klaga på mig o säga att jag ska bygga nåt liknande själv eller säger att ifall jag ska komma med negativa kommentarer så ska jag inte skriva alls, låt bli)

det viktigaste är ju faktiskt att du själv gillar bygget.. alla kan inte gilla alla byggen som görs på swec helt enkelt.. men jag får önska dig fortsatt trevligt byggande

Visa signatur

Det finns inget som e är dåligt gjort..
Bara mindre bra :)

Permalänk
Medlem

Mycket snyggt, hoppas att det fortsätter lika bra

Såg precis på Simpsons och fick namnförslaget av homer, Jebus...

Visa signatur

[AMD 2600+] [280 GB] [GeForce FX 5600 Ultra] [1024 Mb DDR]

http://galleri.sweclockers.com/galleri_visa.php?chassi_id=364...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _HolyMan_
personligen gillar jag inte detta bygge längre.. vet inte varför.. kan vara alla loggorna på kroppen som förstör det hela.. huvudet blev väl inte heller som jag trodde, lite "för mycket" enligt mig.. (och ni som nu tänker klaga på mig o säga att jag ska bygga nåt liknande själv eller säger att ifall jag ska komma med negativa kommentarer så ska jag inte skriva alls, låt bli)

det viktigaste är ju faktiskt att du själv gillar bygget.. alla kan inte gilla alla byggen som görs på swec helt enkelt.. men jag får önska dig fortsatt trevligt byggande

Men försök bygga någon liknande själv då!
Om du ska skriva negativa kommentarer så kan du lika gärna strunta i att skriva..

Ok, skämt å sido.
Väldigt fint Gotall! Fint arbete! .)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Nysoo: Är det inte tillåtet att ha andra åsikter än du har gällande bygget??

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ninoquir
Nysoo: Är det inte tillåtet att ha andra åsikter än du har gällande bygget??

Han var ironisk... OBS: "Ok, skämt å sido."

Permalänk
Medlem

Marvin borde han ju heta!

Visa signatur

Desktop|i5 3570k(@4,4GHz)|Asus P8Z77-V|AMD 6950|12GB RAM|Crucial BX500 480GB|Manjaro|
Laptop|Lenovo T440s|i7|8GB RAM|Debian Jessie|
Server|Fujitsu Primergy TX1310|G1820|8GB RAM|15TB|Unraid|
Ring, lånad mail

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dark Defender
Han var ironisk... OBS: "Ok, skämt å sido."

Mm, gillar folk som bara läser halva inlägg..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Oki mini update .. väntar på hårdvara så det händer lite smågrejjer så länge ..

magen ser ut nåt sånt just nu ... färgen skall slätas ut å inte vara som den är ..

föredetta högtalarfötter .. perfekt som skruvar..

plexifönster 2mm grovt tillskuret..

lika grovt men papperstejp för att skydda lite ..

en logga skulle dit då den som satt på bröstet är borta .. point of view..

så ser den ut just nu .. nu skall det filas i kanter etc ..

kommer mer eftersom ..

Permalänk
Medlem

Du kan få modda min mesh dörr och sätta in plex och någon fin gravyr;)

Permalänk
Medlem

kommer du te dh så kan vi diskutera

Permalänk
Medlem

Snyggt bygge som vanligt!

Skulle dock vilja se sladdar/fiberkablar som sticker ut från armarna

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

snygg gravering där, blev riktigt bra faktiskt

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk
Medlem

Blev ruskigt impad av graveringen PoV ser maskintillverkat ut riktigt riktigt proffsigt.
men jag vill gärna se lite mera närbilder på sår osv. har sett några och de är väldigt bra gjorda. vill se mera

Visa signatur

F-D Define R3-Svart Intel Core i5 2500K 3,3GHz MSI P67A-C45 REV B3 Corsair 8GB (4x2048MB) 1333MHz@1600 1,5V MSI Radeon HD6950 2GB Hårddisk: OS-Disk, 120GB SSD Intel 510 XtraHDD 500GB Samsung Spinpoint F3 Optiarc AD-7260S DVD±RW Windows 7 Home Premium 64-bit Svensk Acer TFT 22" P226HQ LED Corsair TX 650W V2 80+ Bronze

Permalänk
Medlem

det kommer mer inte klart

Permalänk
Discokungen

Moddar du på heltid eller du gör detta på ledig tid?

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

just nu inför dreamhack så moddar jag heltid

Permalänk
Medlem

riktigt snyggt du har inte lust o komma hem till mej o gravera lite?? du kanske har några tips till mej som ska gravera?? det blir nog snyggt när det är klart

Permalänk

varenda bild efter du lackat www.datorbutiken.com etc så ser jag inte en enda bara X

Permalänk
Medlem
Permalänk

Ja, jag ser iallafall inte någon av dom, sen så kom jag ju på att man kan kolla denna ^_^ så nu har jag sett dom

Permalänk
Medlem

aah ok .. de e morron och kaffet har inte börjat verka ännu

Permalänk

HAHAHA, jag vet inte ens om jag är vaken,

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bondepojk
HAHAHA, jag vet inte ens om jag är vaken,

Vi håller tummarna för att du är det då. Det skulle se mörkt ut för dej ifall du drömde om att du svarade i SweC forumet. Jag skulle ha rekomenderat en lååång semester med minst 6 å till.

Visa signatur

Dur ru - dum.

Permalänk

Ingen update på måndagen?
Har du blivit sjuk? (sjukare än normalt?)

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dj_labbo
Ingen update på måndagen?
Har du blivit sjuk? (sjukare än normalt?)

Snarare, har han blivit frisk?

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

gah, giv mig en update!

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk
Medlem

kommer kommer