Permalänk
Medlem

Det här blir ju bara bättre och bättre, tummen upp!
Hade gärna kommit till Dreamhack enbart för att se på dina och Wolverine's skapelser, synd att det bara kostar så mycket för mig.

Visa signatur

"Radeon äger väl alla kort just nu, men om du ska slänga ut den summan pengar på kort rekomenderar jag att vänta några måndader tills Geforce FX kommer. Kommer hamna på samma pris som 4600 resp 9700PRO idag. Och du kommer få ett kort nära 2x radeon kortet!" Den 19 december 2002 skrevs denna lögn här på Sweclockers.

Permalänk
Medlem

jag tycker du borde göra blodet mörkare, så det ser lite koagulerat ut liksom... finfint annars

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DenBlåaTomburken
Kylningsmässigt, du måste ju ha riktiga stora brummande fläktar, såna där små mesiga saker (som nordbryggefläktar vanligtvis brukar vara) som piper sabbar ju helt. Can you pheel da bass! (insideskämt som typ ingen förutom ja o en polare förstår, aslöjlig låt av nån som kallar sig "Dopeman". i låten så ere nån ondskefull mörk röst som säger "can you fell the bass?", o sen så ere massa flummigt techno plink-plonk efter, inget som ens kommer i närheten av en bas.

Inga töntiga leds i fläktarna heller, det tar bort känslan.
Helst ska de vara svarta.

Visa signatur

Torxx

Permalänk
Medlem

kan du inte måla fläktarna oxå? Så de blir lite industrikänsla,

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TredoX
kan du inte måla fläktarna oxå? Så de blir lite industrikänsla,

Det skulle ju bli ännu bättre än svart!!:)

Visa signatur

Torxx

Permalänk

industri känsla låter nice =D

jag ska te dh endast för att kolla på sweclockers moddar i verkligheten
*host* inteförattspelacslrladdanerjättemycket *host*

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bondepojk
industri känsla låter nice =D

jag ska te dh endast för att kolla på sweclockers moddar i verkligheten
*host* inteförattspelacslrladdanerjättemycket *host*

jag med *host* inteförattspelacslrladdanerjättemycket *host*

Permalänk
Avstängd

Ja tyckte den va snyggare utan armar:/

Visa signatur

Fel forum!
Word

Permalänk
Medlem

just? eeh den är utan armar ..

Permalänk

haha, jag tycker den är skit cool dom flesta gör ochså det men vissa grejer är konstiga och fattar inte att alla klagar påt DEN ÄR INTE KLAR xD.

Permalänk
Medlem

tack!! en som förstått

Permalänk

hey man been there done that !. läs feedback deltaco modden så fattar du att jag håller med xD

Permalänk
Medlem

Jäklar va fint de blir

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk

Puh man blir ju rädd när man ser "honom"....grymt snyggt iaf

Permalänk
Medlem

GoTaLL ... vart i detta avlånga land bor du ? "värmdö-Ring a bell?" tyckte jag såg en "pöjk" som liknade dig idag men det kan ju vara för man följer tråden typ 22/7 ( rästen drömmer man om resultatet )

Visa signatur

[Stationär] 2800+ Sempron,1024 ddr400, Fx5200 och en 160Gb Deskstar 7.2k Mkt Tyst :) |
[Bärbar] Acer 1680 . 1.5Ghz Centrino,768Mb,64mb 9700 och 60Gb Hdd . | jippie köppt 512 till i ram till lappen ;D
[Mobil] Nokia N80 V 3.0617.0.6 |

Permalänk
Medlem

nej värmdö bor jag ej .. .. västerås däremot

Permalänk
Medlem

var bor du i västerås då?? bor där jag me:) föresten, jävligt snyggt bygge:P

Permalänk
Medlem

Riktigt tufft bygge, väntar med spänning på nästa update

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av b3nd3r
var bor du i västerås då?? bor där jag me:) föresten, jävligt snyggt bygge:P

Gryta ..

nästa update imorron

Permalänk
Medlem

Mycket fint, kul att det kommer updates igen ska bli kul att se det slutliga resultatet.

Permalänk
Medlem

blöö, såg nyss ditt senaste värk och jag kan ju säga att de har effekt på tjejen iaf .. hon mådde illa och va inge myssugen längre..

Visa signatur

<3

Permalänk
Medlem

haha ok så kan det kanske vara .. brukar inte visa kärringen datorer för att få henne i stämning för mys dock

Permalänk
Medlem

härligt. Ett steg närmre slamsorna

Visa signatur

Det du inte vet, lider du inte av.

Permalänk

GoTall Du är fan inte mänsklig... !! (Y) GOOD WORK

Visa signatur

Wiee!

Permalänk
Medlem

Oki liten update .. håller på med lite "detaljer", dock kanske inte den bästa på det men ..

just nu håller jag på med såren runt om på kroppen ..

oki huvudet ..så här såg det ut innan.. "typ lite rödfärg" .. ganska platt..

och nu ser det ut så här ..

såret på bröstet har fått sig lite mer struktur ..

såret på halsen och på axeln lite struktur men axeln vet jag inte om jafg kanske ska gå på en gång till .. kika lite på såret på halsen så får man en liten uppfattning av hur det ser ut irl ..

svårt att få till en heltäckande bild ..

vissa bilder ganska mörk..

sen kommer den delen som många kanske väntat på att skall sättas dit .. den skruvade "virus behållaren .. tyvärr så kan jag inte hitta nånstans att riktigt platsa in den .. på denna iallafall

men fortfarande det är inte klart..

Permalänk

Det hemliga donet måste ju dit nånstans på denna! ^^
Du kan ju inte göra den och låta oss tro att den ska på här och sen inte! *snyft* De e inte snällt!

OnT: GRYMT bygge!! ^^ Nästan så man åker till dreamhack för att få se den bara för de! ^^

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

fan va nice
OT: kommer du till dhw06?

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk
Medlem

miedO winter är ju ett tag tills dess men siktar nog på det ..

Permalänk

lång draget projekt.. inte för att vara elak men kan du inte fixa sidbyte på din logg? jobbigt för oss med slött internet o ladda över 200 bilder.. annars uppskattar jag ditt arbete..

Visa signatur

I am Extrazz.