Permalänk
Medlem

problemet just nu är att jag ser ingen hand..

Permalänk

Men det lär väl komma

Permalänk
Medlem

Fortfarande vet vi inget om rören i början där, tänker du stilla vår nyfikenhet eller bara spä på den Gotall??

Permalänk
Medlem

juste vi vill veta vad rören är till för

Permalänk
Medlem

rör? vilka rör?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

samma svar "mer sarkastiskt" ,,, vilka rör?

Permalänk
Medlem

De två små plexirören/pinnarna som du med hjälp av dina ungars modifierade skidstavar snurrade ihop och stoppade in i ett större rör av genomskinligt plastmaterial och satte metallpluttar i ändarna på.

Var det bara en kul grej att testa om det fungerade att vrida plexirör/pinnar så eller kommer dessa att ha någon funktion eller dylikt på/i ditt chassi?

Det är detta som vi alla är nyfikna på om de ska användas eller bara vara något att reta vår nyfikenhet med.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ninoquir
De två små plexirören/pinnarna som du med hjälp av dina ungars modifierade skidstavar snurrade ihop och stoppade in i ett större rör av genomskinligt plastmaterial och satte metallpluttar i ändarna på.

Var det bara en kul grej att testa om det fungerade att vrida plexirör/pinnar så eller kommer dessa att ha någon funktion eller dylikt på/i ditt chassi?

Det är detta som vi alla är nyfikna på om de ska användas eller bara vara något att reta vår nyfikenhet med.

men fattar du inte? han är sarkastiskt, han vet vilka rör du pratar om och han kommer inte att berätta.... förstår du nu? haha kul att du inte hajade efter andra inlägget från han...

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

Permalänk
Medlem

Car2n: Men ursäkta att jag har varit uppe länge och är mycket trött, kräver du att alla ska begripa allt oavsett hur trötta/icke trötta dom är?

Permalänk

Bara jag som tycker att den liknar mer en "Servitor" från DOW än tex Terminator eller quake 4 strogg?

OT: Tycker att det är kul att se lite moddar som inte ser ut som en dator så att säja

Hoppas du får till det som du vill och att du inte blir missnöjd med resultatet...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av car2n
men fattar du inte? han är sarkastiskt, han vet vilka rör du pratar om och han kommer inte att berätta.... förstår du nu? haha kul att du inte hajade efter andra inlägget från han...

Jag måste faktiskt hålla med dig där.
Gotall skriver till och med "Mer sarkastisk"..

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ninoquir
Car2n: Men ursäkta att jag har varit uppe länge och är mycket trött, kräver du att alla ska begripa allt oavsett hur trötta/icke trötta dom är?

Om man inte är pigg nog att kunna förstå så är man inte pigg nog för att svara.... sedan så skrev han ett inlägg övertydligt för att du skulle förstå, men ändå så skrev du ett väldigt långt inlägg efter det... vilket jag tyckte va väldigt roligt. Men om du är tillräckligt pigg för att svara på inlägg, så BÖR du vara pigg nog för att förstå vad andra skriver, annars så BÖR du undvika att skriva när du är trött.

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

Permalänk
Medlem

så slinker vi ut från topic igen .. .. jag vet vilka pinnar, rör etc och det kommer föhoppningsvis visa sig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
så slinker vi ut från topic igen .. .. jag vet vilka pinnar, rör etc och det kommer föhoppningsvis visa sig

Jo ja vet, förlåt

En cliffhanger kan man kalla de rören

Hoppas du blir klar snart...

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dark Defender
Bara jag som tycker att den liknar mer en "Servitor" från DOW än tex Terminator eller quake 4 strogg? http://img337.imageshack.us/img337/5033/namnls5du.jpg

OT: Tycker att det är kul att se lite moddar som inte ser ut som en dator så att säja

Hoppas du får till det som du vill och att du inte blir missnöjd med resultatet...

Borde klaga på att du säger att de är från DoW, men jag är för trött..

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk

Det går inte att säga för många gånger om dina projekt, underbara, kreativa, nyskapande.

Keep up the good work GoTaLL , många projekt börjar bra och man blir fäst vid dem, tyvär dör många av de projekten ut men du brinner verkligen för dina projekt.

Visa signatur

Asus Z390-F Strix | i9 9900K | 64GB Corsair 3200Mhz | MSI GTX 1080 Seahawk EKWB

Permalänk
Medlem

Nysoo och Car2n: Det var då ett jäkla tjafs, uppenbarligen är det ingen mening att göra inlägg överhuvudtaget om man inte vill ta hur mycket skit som helst.
Tack för att ni påminner mig om varför jag undviker att göra inlägg här på swec numera.

Permalänk
Medlem

Som namn, vad sägs om "Sweco loco"?

Visa signatur

Asus A7V880 | Sempron 2800+@2163 MHz | PoV Geforce 6800GS@420/1150 MHz

Permalänk
Medlem

Kan ju inte gå ifrån den här tråden utan att säga att det blir riktigt snyggt!

Permalänk
Medlem

påminner mig mycket om fear

Visa signatur

Aspire X-Qpack black/green |-| AMD64 4000+ |-| X1900XTX 512MB |-| 2GB RAM PC3200 |-| MSI m-atx 7.1 |-| 420w

Permalänk
Medlem

Inte illa Gotall Riktigt nice!

Visa signatur

Doubleint.com - Webben har aldrig varit enklare.

Timesharing.se - En liten tjänst som löser ett stort problem.

Permalänk
Medlem

from the g to the L . - G o T a L L !

Visa signatur

Det du inte vet, lider du inte av.

Permalänk
Medlem

Jag är också en händig kille..... I går tejpade jag fast sladdarna i chassit för bättre luftcirkulation..... thats extreme modding for me! Skulle gärna lägga upp bilder men vill inte ta fans från GoTaLL...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dark Defender
Bara jag som tycker att den liknar mer en "Servitor" från DOW än tex Terminator eller quake 4 strogg? http://img337.imageshack.us/img337/5033/namnls5du.jpg

OT: Tycker att det är kul att se lite moddar som inte ser ut som en dator så att säja

Hoppas du får till det som du vill och att du inte blir missnöjd med resultatet...

Som svar på din fråga: JA, det e bara du. Tycker de e grymt olika!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Va coolt att du tom blir sponsrad

Visa signatur

Corsair 520w | Gigabyte EP42-DS3 | Core2Duo E8500 | 4GB PC6400 CorsairXMS2 | Powercolor HD4870 512mb | HP 22" w2216

Permalänk
Medlem

skulle haft en update idag gällande fönstret i fronten .. men hade sönder det när jag var klar och skulle göra det sista .. :\ .. så de e bara göra om ..

Permalänk
Medlem

hehe ok otur. Snygga dgl Hs på db.com förresten (haxxspettN )

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

asså har kollat på allt ditt jobb GoTall Hel*ete så snyggt asså..det är helt otroligt att du kan göra nåt sånt..du är ett underbarn :P..väntar förväntansfullt på nästa update

//Anders