Warhammer Online: Age of Reckoning del 1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HasseAro
Nu funkar det att regga sin key på http://www.war-europe.com/#/myproductkey/

fick trycka connect typ 30ggr sen gick det genom

hur då när Authication servrarna är nere?
Går inte att logga in på konton.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Citat:

"this service is temporarily yada yada" :<

Permalänk
Medlem

Förlåt jag var elak, skojade bara

Men jag tänker spamma Connect tills det fungerar =P

Permalänk
Medlem

Bah jag har inte fått tag på nån key

Permalänk
Citat:

Hur lyckades du med det när alla accounts är nere?
Jag får bara ett medelande att dom är oåtkomliga för tillfället -_-

Permalänk
Citat:

Förlåt jag var elak, skojade bara

Men jag tänker spamma Connect tills det fungerar =P

du din sprattelfinkel du!

Min gissning på 17:00 var fel ;|

Gissar på 04:14 nu då. Ni som har OB sedan CB kan ni spela spelet?

Permalänk
Medlem

Vilka ärt hjärnor som koncentrerar sig på servrarna när folk inte ens kan logga in i account manager!!!!

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem

Det är väl som i WoW, om world servers går ner så är hela jäkla wow-hemsidan/acc management nere.

Permalänk

Ganska dåligt drag av Mythic/GOA/EA att det blivit såhär.

Visst spelet har inte släppts än, det är bara Open Beta etc. Men kan ju inte påstå att det är direkt bra PR för deras del.

Permalänk
Medlem

Fattar det inte, de lägger upp nyheter om att servrarna är uppe men man kan varken logga in på acc management eller via spelklienten.

Visst de får dåligt rep, men inte lär de förlora några kunder iaf. Fan att man blivit så beroende =P

Permalänk
Medlem

Dalhedaren, laddar du hem med den sega nedladdaren från deras hemsida ?

Jag är i samma läge som du fast min dl är på 65%. =(

Permalänk

gaaah tagit en spore paus och fortfarande så går det inte att logga in >_<

vilka jävla nötter... serigöst, varför fick just GOA det här ansvaret? :S

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Springare
gaaah tagit en spore paus och fortfarande så går det inte att logga in >_<

vilka jävla nötter... serigöst, varför fick just GOA det här ansvaret? :S

Det min vän, är en riktigt bra fråga.

Permalänk
Medlem

Det enda jag inte för mitt liv kan fatta är hur det kan ta en sån tid att få upp en server.
Säg nu att de tagit ner den för en fix, bör ju gå instant om de vill visa lite good will.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem

Den får kanske bluescreen när de startar upp den/dem?

Jag tror det har med överbelastning att göra, kan knappast vara något annat då de verkar ha fungerat bra under Closed Beta.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Groom84
Checka in: http://sv.wikipedia.org/wiki/Warhammer_Online:_Age_of_Reckoni...

Var tvungen att le

Permalänk
Medlem

DING lvl 4 ingen som kör HE's första PQ dock

Permalänk
Medlem

Dom borde ha varit förberedda bättre eftersom dom visste exakt hur många beta nycklar dom har gett ut.

Permalänk

hahahahaha skönaste bilden idag ^^

http://i38.tinypic.com/vnp1jk.jpg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av evoke
Dom borde ha varit förberedda bättre eftersom dom visste exakt hur många beta nycklar dom har gett ut.

Det ni måste förstå är att, ja det visste mängden.

Men de kan inte göra annat än simulera det på sina servrar, hur det blir när det verkligen händer är svårt att veta.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Springare
hahahahaha skönaste bilden idag ^^

http://i38.tinypic.com/vnp1jk.jpg

Vart hittade du den?

Visa signatur

Permalänk

Jag kan inte ens komma in på war-europe, kan någon annan?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Groom84
Vart hittade du den?

http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?t=7640...

Citat:

Our registration and authentication servers have been taken offline for maintenance. This means that it is currently not possible to create new accounts or authenticate Open Beta keys. During this maintenance we are processing all queued account registrations and key authentications. These services will be available as soon as this work is complete.

nice they post this to let us know it's down since we had no idea XD

Permalänk
Medlem

nepp, men det är nog en bra sak iaf, då dom verkar göra något...någon som fått email confirmlänken o funka?

Permalänk
Medlem
Citat:

den är så grym, läs där nere vilka som har rollerna

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Our registration and authentication servers have been taken offline for maintenance. This means that it is currently not possible to create new accounts or authenticate Open Beta keys. During this maintenance we are processing all queued account registrations and key authentications. These services will be available as soon as this work is complete.

Permalänk
Medlem

Reggade mig så fort man kunde, men har inte fått ett email än. Sämst. Har säkert gått minst 6 timmar nu.

Permalänk
Permalänk
Medlem

mm, fått mitt nu efter typ 4-5h, men hjälper inte eftersom allt e nere endå, kommer väl inte kunna regga sig idag...