Warhammer Online: Age of Reckoning del 1

Permalänk

inget email här heller :S usch

Permalänk
Medlem

SIGNAD! Rekommender alla andra swecare som känner likadant att göra det också.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av exhale
SIGNAD! Rekommender alla andra swecare som känner likadant att göra det också.

kostar ju massa pengar... bara ngt försök att få tjäna en hacka på alla arga nördar...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Springare
http://de.youtube.com/watch?v=j3aN7zVBv3w

hahahahaha

hahahahahahaha!! >_><_>>

Permalänk
Medlem
Citat:

kostar ju massa pengar... bara ngt försök att få tjäna en hacka på alla arga nördar...

Nej? det kostar inga pengar. Efter du har "signat" namnlistan så frågar dom om du kan donera. Man behöver inte donera.

Permalänk
Citat:

Magnus
Account registration and Open Beta key authentication is currently unavailable. We took down the servers in order to be able to process the queues more efficiently and will bring them back online as soon we're finished with this work.

We are currently letting people in wave after wave. At the time of this post we have 5154 players on the European servers. As you surely understand and as has been explained by Mark Jacobs and other developer earlier, it is important not to swamp the starting zones completely.

-Magnus

source: http://only-war.com/Forums/viewtopic.php?f=5&t=839&st=0&sk=t&...

suck

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av misr
Dalhedaren, laddar du hem med den sega nedladdaren från deras hemsida ?

Jag är i samma läge som du fast min dl är på 65%. =(

Jag laddar ner med en torrent som länkades tidigare i den här tråden. Några snackade om att det va en officiell torrent, men jag vet inte längre
Den ligger på 1000 seeds vs 7000 peers -_-

Permalänk

orka den EVIGA väntan på emailet <.<

Visa signatur

Cpu: E6600 - RAM: Corsair 4GB Grafikkort: 9800GTX+ Moderkort: Asus Striker Extreme
MSI GX740

Permalänk
Medlem

Letting in wave after wave..funkar ju inte för oss som måste in på våra konton och lägga till nyckeln >.<

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DiXiE__
orka den EVIGA väntan på emailet <.<

''

spelar ingen roll då vi ändå måste vänta på att alla som är inne och spelar nu ska levla upp och gå vidare till andra zoner så att dom kan släppa in nästa våg.

och kommer du inte med i den vågen så måste du vänta på att dom ska levla upp osv.

sååååå ..... hmmm typ på tisdag-onsdag typ kommer du nog in... själv kommer jag nog få vänta tills på fredag med min "tur"

Permalänk
Medlem

5000 spelare på hur många servrar?
Men hallå, det är meningen med beta speciellt open beta att testa vad servrarna går för...

5000 spelare är ingenting ens för en server.
Kommer ihåg Anarchy Online där var taket 50000 personer på en server.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Ni vet att de som redan har konto sen tidigare på War-europe.com, ska INTE skapa ett nytt konto utan bara logga in (när det går) och regga nyckeln.

Permalänk

Nu har det tagit på tok för lång tid. Tog GOA kaffepaus efter att dom stängde ner servrarna? Jag kan fortfarande inte logga in på sidan och regga min beta key -_-

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Letting in wave after wave..funkar ju inte för oss som måste in på våra konton och lägga till nyckeln >.<

Garanterat att de släpper in Closed Beta folket som inte behöver finurla något med account management.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Överkill
Garanterat att de släpper in Closed Beta folket som inte behöver finurla något med account management.

Troligen..
Men hoppas verkligen inte det.

Visst har den poäng med att inte ha för många på startstället, men va fan..de finns väll mer än en server

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Travylen
Ni vet att de som redan har konto sen tidigare på War-europe.com, ska INTE skapa ett nytt konto utan bara logga in (när det går) och regga nyckeln.

Prövat i 8h men ej lyckats komma in på kontot.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dalhedaren
Nu har det tagit på tok för lång tid. Tog GOA kaffepaus efter att dom stängde ner servrarna? Jag kan fortfarande inte logga in på sidan och regga min beta key -_-

de har tagit ned server systemet för att fixa och processar alla medans som ansökt.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flopper
de har tagit ned server systemet för att fixa och processar alla medans som ansökt.

Är uppe igen nu ? Lyckades registrera mig 2ggr till iallafall. med samma email som förut :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flopper

Men det är där de failar så brutalt.

Större delen av de som vill in har troligen redan ett konto och nu fått veta att de inte ska skapa ett nytt så de försöker logga in på sitt nuvarande. Hur ska det gå i waves.
Slänger upp sidan i 1 minut, sen deletar de länken på connect så alla som hann de hann

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Överkill

Är inne och kan spela

Permalänk

asså vad ska man göra för att få patcha spelet?? Vad äre för inlogg man behöver... står bara authentication fail eller nåt sånt shiet :S

Permalänk
Medlem

Fan det här suger ju...5000 pers inne o spelar det är ju förfan inte fler än i closed beta, jvla muppar de är.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lykurgos

Citat:

Quote:
Originally Posted by MagnusK View Post
Account registration and Open Beta key authentication is currently unavailable. We took down the servers in order to be able to process the queues more efficiently and will bring them back online as soon we're finished with this work.

We are currently letting people in wave after wave. At the time of this post we have 5154 players on the European servers. As you surely understand and as has been explained by Mark Jacobs and other developer earlier, it is important not to swamp the starting zones completely.

-Magnus

Magnus,

First - I don't attach any blame to you for the technical problems currently plaguing the EU launch, but this post of yours further erodes what minimal trust I have in what you personally tell us.

First of all, I think you are trying to reference this comment by MBJ - which has nothing to do with open beta.

Citat:

Quote:
Originally Posted by Mbj View Post
Well, we are certainly not going to open all the servers that we have racked when the HS begins, that would be a huge mistake as lots of people could get stuck on servers that might not have a lot of people on them for weeks. It's a tough balancing act. We are certainly going to open extra servers at launch and population cap them initially (so the lowbie areas aren't filled to the brim) and then raise the cap to allow more people to get on after people start tiering up.

I wish I could say that there was a simple solution but there isn't. We can do things to try to help the problem but even allowing people to freely transfer between servers won't eliminate the problem totally and then could create another problem itself. Even with a moving pop cap, there is still the chance that people might not be able to get on to a server with a friends if that server is full. We'll just have to see how things play out and react accordingly.

Mark

Secondly, if it was *really* planned to let people in wave after wave, with just over 5000 people in by the evening of the first day of a seven day beta, why on earth were so many tens of thousands open beta keys given out? What plan is there to make amends to the thousands of Collectors Edition and Special Edition pre-order customers with guaranteed open-beta access that will not make in into one of these "waves"?

Sjukt bra sagt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Prövat i 8h men ej lyckats komma in på kontot.

Samma här, vakna kl. 9 i morse. hehe. Men det står i deras news att man inte ska skapa nytt konto om man har iallafall..

Permalänk
Medlem

Nån som vet vart man kan hitta en snabb download av US Betan?

Permalänk

ne fan, jag kommer nog avboka mitt CE nu... fan nästan all privilegier man betalade så sjukt mycket för levereras ju inte >_<

när folk som bokat SE och t.o.m folk som inte boka ngt alls kommer in för en CE så börjar man ju undrar hur fan dom tänker

Permalänk
Citat:

http://de.youtube.com/watch?v=j3aN7zVBv3w

hahahahaha

Haha, det var det roligaste på länge. Summer employee for president

Permalänk
Citat:

ne fan, jag kommer nog avboka mitt CE nu... fan nästan all privilegier man betalade så sjukt mycket för levereras ju inte >_<

när folk som bokat SE och t.o.m folk som inte boka ngt alls kommer in för en CE så börjar man ju undrar hur fan dom tänker

jag skulle också avboka CE om jag hade beställt, finns ju ingen mening nu mer:P

Permalänk
Medlem

Wow, fick mitt confirmation email från war-europe nu Dock redirectas jag till http://www.war-europe.com/?error=11x03 när jag använder aktiverslänken.

Permalänk
Medlem
Citat:

I open beta så var det inga speciella regler för Collector's Edition eller Standard Edition mer än att man var garanterad en plats i open beta.
Fortfarande flera dagar kvar på på open beta.

Den 14 september så kan man börja spela ordenligt för de som har förhandsbokat Collector's Edition (med preorder boxen).

15 september för Standard Edition köpta från EA store.

Och 18 september för alla andra.

Så lite bonusar har man med Collector's Edition, förutom att man får fler utseenden att välja på sin karaktär och några quester som enbart finns för oss med CE.

Visa signatur