Sony ericsson Z710i / w710i tråden

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pagerune
Nej det går inte.

Okej, det var synd för i den där lille sketna spegeln måste man ju sitta med förstoringsglas för att se:D

Visa signatur

Aspire D250, YES!

Permalänk
Medlem

Det ska funka, men det kommer nog först med nya programvaran.

Skulle inte vara fel om den kom snart...

Visa signatur

Om ni skriver till mig, var god citera

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av magnus07
Tack så jättemycket! Ett frågetecken mindre.

Det vore väl lite konstigt om du inte kan se vem som ringer utan att vika upp telefonen och därmed redan ha svarat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Howser
Det vore väl lite konstigt om du inte kan se vem som ringer utan att vika upp telefonen och därmed redan ha svarat.

smart men någon som vet är nästa programvara kommer. är lite trött på den gamla. finns ju en del buggar...

Visa signatur

| Thermaltake Tsunamidream | FSP Bluestorm 400w | AMD Athlon 64 3500+ (AC 64 Freezer Pro)| Abit AX8 | Sapphire X1800XL (Zalman VF-700 CU LED)| Corsair ValueSelect 2x515 (1024) | Maxtor Diamondmax 10 200GB SATA | Creative SB Audigy 2 ZS | Nec DVD-brännare | LG L1780Q | Logitech MX518 | Logitech Z-2300 | 3D mark 05 7349p (oklockat) | 3D Mark 03 13549 (oklockat) |

Permalänk
Medlem

Eller när man gratis kan lägga in w710:s programvara i min z710.

Undrar oxå om någon vet var man hittar reservdelar, råkade supa bort mitt bakstycke i helgen, har fått limma fast batteriet.

Visa signatur

Om ni skriver till mig, var god citera

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xplode
finns ju en del buggar...

Vilka har du httat?

Permalänk
Medlem

Hur är det med stegräknaren på W710i, visas den hela tiden i den yttre displayen eller går den att stänga av? Känns som om det kan bli lite pinsamt om alla på jobbet ska behöva se hur lite man går...

Vad visas normalt i den yttre displayen ifall inte radio/mp3 är påslagen?

Permalänk
Medlem

Vadå? nu hänger jag inte med här riktigt:/ hehe, Kan man alltså byta programvaran i Z710i så att den blir som en W710i istället? det skulle vara kul att ha stegräknare och hela allt det där som finns i den:D

Visa signatur

Aspire D250, YES!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobben2
Vadå? nu hänger jag inte med här riktigt:/ hehe, Kan man alltså byta programvaran i Z710i så att den blir som en W710i istället? det skulle vara kul att ha stegräknare och hela allt det där som finns i den:D

ja det kan man fast tyvärr måste man betala lite för det såvida att ingen snäll skickar filen till en. Läs i tråden längre tebax

Visa signatur

| Thermaltake Tsunamidream | FSP Bluestorm 400w | AMD Athlon 64 3500+ (AC 64 Freezer Pro)| Abit AX8 | Sapphire X1800XL (Zalman VF-700 CU LED)| Corsair ValueSelect 2x515 (1024) | Maxtor Diamondmax 10 200GB SATA | Creative SB Audigy 2 ZS | Nec DVD-brännare | LG L1780Q | Logitech MX518 | Logitech Z-2300 | 3D mark 05 7349p (oklockat) | 3D Mark 03 13549 (oklockat) |

Permalänk
Medlem

stegräknaren kan man väl inte få bara genom att byta mjukvara? ^ ^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xplode
ja det kan man fast tyvärr måste man betala lite för det såvida att ingen snäll skickar filen till en. Läs i tråden längre tebax

HIHI, då måste jag ju såklart fråga om det är någon snäll typ som har lust att skicka det till mig:) Fattig som jag är;).. Får man då en walkmanmobil alltså? (Har läst igenom hela tråden)..:)

Visa signatur

Aspire D250, YES!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobben2
HIHI, då måste jag ju såklart fråga om det är någon snäll typ som har lust att skicka det till mig:) Fattig som jag är;).. Får man då en walkmanmobil alltså? (Har läst igenom hela tråden)..:)

thats right

Visa signatur

| Thermaltake Tsunamidream | FSP Bluestorm 400w | AMD Athlon 64 3500+ (AC 64 Freezer Pro)| Abit AX8 | Sapphire X1800XL (Zalman VF-700 CU LED)| Corsair ValueSelect 2x515 (1024) | Maxtor Diamondmax 10 200GB SATA | Creative SB Audigy 2 ZS | Nec DVD-brännare | LG L1780Q | Logitech MX518 | Logitech Z-2300 | 3D mark 05 7349p (oklockat) | 3D Mark 03 13549 (oklockat) |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobben2
HIHI, då måste jag ju såklart fråga om det är någon snäll typ som har lust att skicka det till mig:) Fattig som jag är;).. Får man då en walkmanmobil alltså? (Har läst igenom hela tråden)..:)

Mjukvarumässigt, ja! Men inte hårdvarumässigt på långa vägar! *ehehumm..*
Kunde inte låta bli..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anzy
Mjukvarumässigt, ja! Men inte hårdvarumässigt på långa vägar! *ehehumm..*
Kunde inte låta bli..

eh vadå på långa vägar ;p

Visa signatur

| Thermaltake Tsunamidream | FSP Bluestorm 400w | AMD Athlon 64 3500+ (AC 64 Freezer Pro)| Abit AX8 | Sapphire X1800XL (Zalman VF-700 CU LED)| Corsair ValueSelect 2x515 (1024) | Maxtor Diamondmax 10 200GB SATA | Creative SB Audigy 2 ZS | Nec DVD-brännare | LG L1780Q | Logitech MX518 | Logitech Z-2300 | 3D mark 05 7349p (oklockat) | 3D Mark 03 13549 (oklockat) |

Permalänk
Medlem

Han gillar knappar som är mer gummi än direkta, ett skal som skriker mer än ett som sticker ut genom att smälta in.

Kul att SE kan göra alla nöjda.

Visa signatur

Om ni skriver till mig, var god citera

Permalänk
Medlem

Heh..ja det är bra att vi tycker och tänker olika. Hur skulle världen se ut annars..
^ ^

Permalänk
Medlem

hittade en film på en z710i som har converterats till en w710i. http://www.youtube.com/watch?v=IoyLP9n9Llc

Tyvärr så verkar inte stegräknaren fungera, eftersom z710i inte har samma hårdvara.

Visa signatur

aquaren

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aquaren
hittade en film på en z710i som har converterats till en w710i. http://www.youtube.com/watch?v=IoyLP9n9Llc

Tyvärr så verkar inte stegräknaren fungera, eftersom z710i inte har samma hårdvara.

skiteriiiii XD de blir bättre iaf

Visa signatur

| Thermaltake Tsunamidream | FSP Bluestorm 400w | AMD Athlon 64 3500+ (AC 64 Freezer Pro)| Abit AX8 | Sapphire X1800XL (Zalman VF-700 CU LED)| Corsair ValueSelect 2x515 (1024) | Maxtor Diamondmax 10 200GB SATA | Creative SB Audigy 2 ZS | Nec DVD-brännare | LG L1780Q | Logitech MX518 | Logitech Z-2300 | 3D mark 05 7349p (oklockat) | 3D Mark 03 13549 (oklockat) |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Howser
Har någon hittat detta fäste till ett bra pris?

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=se&lc=sv&ver=4000&temp...

längst ner på sidan kunde man söka efter närmaste återförsäljare. Den visar återförsäljare för SE men det betyder nog inte att alla har den i butiken. Gå till någon närliggade mobil butik och fråga

Visa signatur

aquaren

Permalänk
Medlem

Har försökt söka men får inga resultat, handlar helst på nätet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Howser
Har någon hittat detta fäste till ett bra pris?

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=se&lc=sv&ver=4000&temp...

Det får man med om man köper en w710i!

Permalänk
Medlem

Jo, men vem vill ha en så ful telefon.

Permalänk
Medlem

Ja nå annat än de djävulskt fula telefonerna z710i och w710i passar då inte active clips, så då är frågan vad ska du ha det till?

Permalänk
Medlem

Z710 är SEs snyggaste någonsin, W710 bland de fulaste.

Permalänk
Medlem

Båda två är ju skitsnygga men jag måste ju säga att Z710i vinner eftersom jag har den själv:D

Visa signatur

Aspire D250, YES!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Howser
Z710 är SEs snyggaste någonsin, W710 bland de fulaste.

Håller med fast W850i'n är inte så ful den heller

Visa signatur

| Thermaltake Tsunamidream | FSP Bluestorm 400w | AMD Athlon 64 3500+ (AC 64 Freezer Pro)| Abit AX8 | Sapphire X1800XL (Zalman VF-700 CU LED)| Corsair ValueSelect 2x515 (1024) | Maxtor Diamondmax 10 200GB SATA | Creative SB Audigy 2 ZS | Nec DVD-brännare | LG L1780Q | Logitech MX518 | Logitech Z-2300 | 3D mark 05 7349p (oklockat) | 3D Mark 03 13549 (oklockat) |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xplode
Håller med fast W850i'n är inte så ful den heller

nejnej, men w710i känns lite plastig? Valde därför z710i + priset hehe. Men det finns inte många snyggare SE lurar.

Visa signatur

only god can judge me

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flying_arrow
nejnej, men w710i känns lite plastig? Valde därför z710i + priset hehe. Men det finns inte många snyggare SE lurar.

nepp;) lite oft, men den snyggaste mobil som tillverkats är lätt LG KG800 Chocolate om man ska blanda in andra märken

Visa signatur

| Thermaltake Tsunamidream | FSP Bluestorm 400w | AMD Athlon 64 3500+ (AC 64 Freezer Pro)| Abit AX8 | Sapphire X1800XL (Zalman VF-700 CU LED)| Corsair ValueSelect 2x515 (1024) | Maxtor Diamondmax 10 200GB SATA | Creative SB Audigy 2 ZS | Nec DVD-brännare | LG L1780Q | Logitech MX518 | Logitech Z-2300 | 3D mark 05 7349p (oklockat) | 3D Mark 03 13549 (oklockat) |

Permalänk
Medlem

w710i är hur bra och snygg som hellst!
Passar mig perfekt som aktiv och utomhusarbetande! Med sitt yttre extra lager förstärkande och vattenskyddande plast samt stötupptagande "gummiskydd" blir det inget fult märke eller vattenskada då den åker i backen.
Har inte upptäckt en enda skavank, i form av oljud eller dåligt chassi i övrigt! SE kvalité!
Walkmanspelaren funkar perfekt! Likaså rörelsedetektorn med tillhörande program.
Med tanke på ovan och allt det övriga man får med som active clip, 512mb minne, och "non drop"walkmanlurarna så är priset inte alls dumt.
Skiljer bara en 5-600:- upp från den simplare z710i.