Missa inte Amazon Prime Deal Days!

ANTEC P180B från Dustinhome

Permalänk
Medlem

ANTEC P180B från Dustinhome

Tjenis på er,

Är det några av er som har beställt ett Antec P180B på dustinhome nyligen?

http://www.dustinhome.se/DacsaPortal/?ProdID=5010097930

Vad jag är ute efter är att få den senaste versionen är chassit, beställde ett i silver i förra veckan och fick den gamla versionen, men det blir retur på den och kommer att få pengarna tillbaka till den nya versionen.

Beställer man ett P180B borde man ju få den senaste versionen eller?

En annan detailj, e de så smart att inte montera den övre fläktkåpan?
skall ev. köra utan den pga utymmesskäl (går att modda iofs), men det är mkt större galler i själva chassit, förslag/ideer?

Mkt tacksam för svar till detta mkt välbyggda chassi.......

MVH,

Visa signatur

[E8400@3.6 Ghz, (Nuctua NH-U12P SE2) [4X 2GB Corsair XMS2 Xtreme@1100Mhz] [ASUS P5Q-E] [XFX 8800GT 512MB Std] [2xSATA Samsung 200GB+1x500GB+1TB Seagate+1 WD Raptor 74GB Win 7 Ultimate]

Permalänk
Medlem

Skicka ett mail till dustinhome om det, man brukar oftast få svar inom nån dag.

MVH

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk
Medlem

JA det är senaste

Visa signatur

Nätverksnörd

Permalänk
Medlem

Tack för snabba svar!

MVH,

Visa signatur

[E8400@3.6 Ghz, (Nuctua NH-U12P SE2) [4X 2GB Corsair XMS2 Xtreme@1100Mhz] [ASUS P5Q-E] [XFX 8800GT 512MB Std] [2xSATA Samsung 200GB+1x500GB+1TB Seagate+1 WD Raptor 74GB Win 7 Ultimate]

Permalänk
Avstängd

jag fick nya modellen när jag beställde den svarta.

Visa signatur

Antec P180B :: E6300@2,93ghz :: TeamXtreme DDR2-6400 :: XFX 7950GX2 eXtreme ::

Permalänk
Geeks
SweClockers

Alla svarta är den senaste versionen. Angående det extra fläktgallret kan du skita i den så länge du inte tänker ställa något på lådan och råka blockera luftflödet (är nog inte så farligt det heller).

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem

jag fick inte med den här Grafik kylar modulen till mitt chassi (silver) antar att jag har den gammla då..

Permalänk
Medlem

B är nya, vilket den är