Problem med FireFox. (Både 1.5 och 2.0)

Permalänk
Medlem

Problem med FireFox. (Både 1.5 och 2.0)

Hej!

Jag har ett konstigt problem med FireFox.

Det är nämligen så att när jag försöker besöka vissa webbplatser så står det att den har laddat klart och fliken heter fortfarande (namnlös).(Exempel på hemsidor är one.com och addons.mozilla.org.)

Känns ju lite tungt att ta till IE7 för vissa webbplatser.

- Någon som har en lösning till mitt problem? (Kan det ha blivit en inställning?)

Eftersom jag inte kan ansluta får till addons.mozilla.org så får jag leta nytt tema i IE7. När jag sedan försöker öppna ett tema där så får jag ett felmeddelande "Inavlid or corrupt jarfile C:\sökvägen\temats_namn.jar"

- Måste man hämta teman med Firefox?

Tack för hjälpen..

Visa signatur

Google is my friend!
Domännamnet widgets.se SÄLJES (widgets.se) Stor utvecklingspotential! Frösakull Haverdals GK

Permalänk

Vet inte det andra, men är det inte .xpi filen du ska använda?

annars kan du öppna FF och sen temafönstret och dra in din .xpi och .jar fin så ska det smida.

Visa signatur

Ryzen 7 5800x | HyperX Fury Beast 2x16GB@3600MHz | ASUS ROG B550-f | RTX 2080ti |

Permalänk
Geeks
SweClockers

Låter som du har ett hårdvarufel. Kontrollera minnena med memtest86 och kör några timmar Prime95.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xphaze
Låter som du har ett hårdvarufel. Kontrollera minnena med memtest86 och kör några timmar Prime95.

Är inte alls kunnig inom hårdvarudelen. Vad skulle jag kolla och hur?

Visa signatur

Google is my friend!
Domännamnet widgets.se SÄLJES (widgets.se) Stor utvecklingspotential! Frösakull Haverdals GK

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av j.green
Är inte alls kunnig inom hårdvarudelen. Vad skulle jag kolla och hur?

Kolla så att du inte har söndriga minnen med memtest86. Prime95 testar om systemet är allmänt stabilt, mest cpu och ram.

Programmen finns i min signatur under "bästa gratisprogrammen". Ligger under stabilitetstest.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)