Letar efter quake 3 community!

Permalänk
Medlem

Letar efter quake 3 community!

hej!, jag är på jakt efter nordiska quake3 sidor, helst svenska. finns det några? har inte hittat några än men tycker det är konstigt för att det känns ju som om att spelet är fortfarande aktivt o då borde det ju finnas massa quake 3 communityn i alla världens hörn, eller hur?. men än så länge har jag bara hittat amerikanska sidor. det var ju lite synd =/ . men så idag hittade jag: http://www.quake3.se/ .kan det vara nått?. det står ju "comming soon" men när skrevs det?, igår?, ett år sen?. nån som vet vilka som driver sidan o känner att ni kan tjata på dem att göra klart sidan? annars borde verkligen nån sätta upp en svensk quake-community. det skulle vara guld att spela mot andra svenskar o spela på svenska servrar. cs,bf,ut osv har ju svenska/nordiska communityn. då borde quake ha det med. så nån som vet nån sida jag missat, eller finns det inte helt enkelt en svensk quake 3 community?.

Visa signatur

Those aren't nades..they are his testicles. / Roligt Citat från Team Fortress.
PSN: wilcore

Permalänk
Medlem

Borde finnas flera, men annars kan vi ju starta en?

Visa signatur

| i5 10600k@4,7 Ghz | AMD 6800 | 4Ghz RAM | 1 TB m.2 |

Permalänk
Medlem

Testa leta på fragzone, kommer ihåg att mina q3mates jämt hängde där på den "gamla goda tiden"

Permalänk
Medlem

mm tyvärr så verkar det bara finnnas aktiva nordiska/skandinaviska sidor till quake 4.:( ibland får man uppfattningen att quake/quakeworld är mer aktivt än quake3. det spelet har iaf fler sidor.

Visa signatur

Those aren't nades..they are his testicles. / Roligt Citat från Team Fortress.
PSN: wilcore

Permalänk
Medlem

letade också efter dylikt men hittade inget känns rätt tråkigt att spela på ''random-public'' servers blir oftast tyska då=/
sen all dessa moddar som finns verkar ju mer eller mindre utdöda inte mycket folk/servers man hittar...

Visa signatur

Motherboard:Asus Prime B550-Plus
Cpu:AMD Ryzen 5 5600X
Memory: Corsair Vengeance LPX 32Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Jag tycker vi ska starta en egen vi som spelar q3 :).
Så man kan spela med alla som hänger där
vore skitroligt

Visa signatur

E2160 @ 3.0Ghz 400x8 || Thermalright Ultra-120 eXtreme || Gigabyte P35-DS4 || Nvidia 8800GTX || 4GB 6400 @ 800Mhz 4-4-4-12 || Samsung 320GB || Raptor 36GB

Permalänk
Medlem

Närmaste jag kom var nåra irc kanaler.. vet inte hur aktiva dom är nu, var inne senast ett halvår sen, typ.
#tdmpickup.se
#ftpickup.se
tror jag, minnet är inte på topp längre

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sno0zer
Närmaste jag kom var nåra irc kanaler.. vet inte hur aktiva dom är nu, var inne senast ett halvår sen, typ.
#tdmpickup.se
#ftpickup.se
tror jag, minnet är inte på topp längre

Stämmer, och de är väl hyfsat aktiva än idag. Ligger på Quakenet såklart ^^

Permalänk
Medlem

Finns även #Ra3pickup.se på Quakenet, för modden Rocket Arena då

Visa signatur

Donnie: How can you do that?
Frank: I can do anything I want. And so can you.

Permalänk
Medlem

www.esreality.com Dock ingen renodlad quake 3 sida, men den bästa.

Permalänk
Medlem

Ja lirar på Bro här: http://www.excessiveplus.net/spider/country=SE
Riktigt trevligt, fast ja skulle gärna hitta/veta fler servers. inte alla som gillar excessive moden heller..

Visa signatur

Bomba.nu

i7 950 @ 4ghz | Asus P6X58D-E | Corsair 6GB 1600MHz XMS3 | Asus GTX 770 OC | 50 TB SSD