Åtkomstproblem med Hotmail / Plus / Live

Permalänk
Medlem

har forf problem med messenger och internet explorer. inget av programmen vill ansluta till internet. uppgraderade till internet explorer 7 men utan resultat. börjar ledsna på webmessenger... ingen som hört ngt nytt om problemen?

Visa signatur

Life is to important to take serious

Permalänk
Medlem

Är det problem idag också? Kommer inte in alls.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

Ja kommer inte heller in på WLM nu..

Visa signatur

-Jag har visst vart ute idag.
-Vart då?
-Ne, jag öppnade fönstret förut...
www.iampear.com Hakona Matata!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElectroGeeza
... Fan vilket skit den är det nya OS, det är bara ett enda stort fint tapet, jag vet inte vart den här "utvecklingen" leder nånstans, jag är bekymrad...

Offtopic: No offence, men du verkar ha lika mycket insikt som min dörrmatta i frågan om Vista. Stora delar av OS:ets interna delar är rejält förbättrade. Däribland saker som minneshantering, dual core-stöd etc. Folk borde läsa på lite innan de uttalar sig om så komplexa saker.

Kan hålla med dig dock om att de kanske fokuserat lite väl mycket på det nya interfacet i sin marknadsföring dock. Kanske det som lurar folk.

Ontopic: Har inga som helst problem med någon av microsofts tjänster. Har bahnhof i OpenNet, stockholm. Verkar bara påverka vissa ISP:er, om det nu inte beror på att de flesta som haft problem av en händelse hade samma ISP eller någon som peerade med dem. Hoppas det löser sig för alla, om det nu inte redan är löst.

Visa signatur

Antec P280 | FSP Hydro Ti Pro 1000W | MSI X670E Carbon | Ryzen 7 9800X3D | Kingston Fury Beast 6000MT/s CL30 2x32GB | Nvidia RTX 4090 FE | 2x Samsung 990 Pro 4TB | Kingston KC3000 4TB | Samsung 970 Pro 1TB | 2x Samsung PM863a 3.84TB | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Avstängd

http://computersweden.idg.se/2.2683/1.97469

Jag kan inte heller komma ut på MSN..

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Medlem

Samma här.. Ingen msn idag alltså.. och ingen använder ICQ längre.

Visa signatur

| AMD R9 5950X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Nvidia 5080 FE | 32GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

jag använder hamachi hehe, hmm men det ska fan funka

Permalänk
Medlem

Msn fungerar inte just nu för mig.....surt då blir det ingen biljard i kväll.

Visa signatur

Hata postsorteringen i Ånge.

Permalänk
Medlem

men ghey!
här ska man försöka styra ihop lite fredagsölande osså funkar inte msn.
Skulle ju kunna ringa men det sewger.
sitter btw på comhem

Permalänk

Samma problem här, kommer inte åt Live Messenger inte ens via webmessenger.
Har förövrigt Comhem.

Permalänk
Medlem

funkar inte för mig heller:s bajs msn

Visa signatur

-En laptop atm för lättare spel/arbete/surfande
-Switch

Permalänk
Medlem

Com hem verkar ha problem med Msn osv idag iaf. Ringt en hel del om det. Trodde först att det var komponenterna som rasat för kunden så att dom skulle testa köra regserv på lite .dll filer men det verkar större än så iaf. har dessutom problem med vissa amerikanska servrar t.ex match.com.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kan inte annat än hålla med, använder telia. Torde vara ett lite större problem eftersom det strular för så många.

Visa signatur

Burken - Core i7 920 @ 4,0GHz - XFX GeForce 8800GTX - 6GB Corsair Dominator DDR3 1600MHz - Asus P6T Deluxe V2 - Antec twleve hundred - Corsair 1000W

Permalänk

Någon som hört något nytt?

Flera om mina bekanta har fått ordning på sina konton nu, men mitt vägrar fortfarande att fungera.

Fler som fortfarande har problem?

Visa signatur

Ryzen 3600 | ROG STRIX X470-I | RTX 2070 8GB | Vengeance LPX 3600 16gb | Corsair Force MP600 | Corsair SF450 | Dragonfly black

Permalänk
Medlem

jag kar inte kunnat använda messenger och explorer på ett bra tag nu

Visa signatur

Permalänk

HEJSAN, e de någon som vet vad Hotmail har för ingående o utgående server?????? måste få veta de.....

Visa signatur

[NERD-ZooN,inc]

Permalänk

Nu fungerar mitt, var tvungen att maila supporten och svara på en massa frågor för att återställa mitt lösenord.

Tydligen räknade msn mina försök att logga in på hotmail som felaktiga inskrivningar av lösen, så jag blev blockad.. och kommer man ihåg svaret på sin hemliga fråga 4 år efter? Nej!

Visa signatur

Ryzen 3600 | ROG STRIX X470-I | RTX 2070 8GB | Vengeance LPX 3600 16gb | Corsair Force MP600 | Corsair SF450 | Dragonfly black

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drillseargent
Nu fungerar mitt, var tvungen att maila supporten och svara på en massa frågor för att återställa mitt lösenord.

Tydligen räknade msn mina försök att logga in på hotmail som felaktiga inskrivningar av lösen, så jag blev blockad.. och kommer man ihåg svaret på sin hemliga fråga 4 år efter? Nej!

Bytte lösenord och nu funkar det! Hoppas det håller i sig

Visa signatur