Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk

Kritik på webbsida.

Skulle gärna få lite kommentarer min nyupplagda sida.
www.awade.se
Är själv lite tveksam på färgvalet, funderar på vad jag skall lägga in för att pigga upp den lite.

Visa signatur

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
P4 2,4Ghz, 512mb ram, 80Gb hårddisk, Zalman 7700 CPU fläkt, Fortron 120mm 300w agg,

Permalänk
Medlem

Vet inte om jag är så förtjust i den där horisontella grafiken, skulle noga ha föredragit en enfärgad bakgrund istället.

Sen tycker jag du kan dra ner på blinkandet i fönstrena, det är för mycket blink

Annars funkar det väl, se över stavning.

Permalänk
Medlem

Förstår hur du hade tänkt det med bannern..
Tyvärr så ser det inte så bra ut när man har bred skärm. (sitter på 1680x1050)

Sedan tycker jag att du ska ta ner antalet frames per sekund i flashen. (Ska bara synas lite att det rör sig)

Visa signatur

Google is my friend!
Domännamnet widgets.se SÄLJES (widgets.se) Stor utvecklingspotential! Frösakull Haverdals GK

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av j.green

Tyvärr så ser det inte så bra ut när man har bred skärm. (sitter på 1680x1050)

Sitter tyvärr inte på en så högupplöst skärm. Hur blir det då? Om jag lägger en bakgundsfärg med samma kulör som längst ut på bannern, har försökt löst det med en matchande bakgrundsbild men denna är troligtvis ej bred nog.

Citat:

Sedan tycker jag att du ska ta ner antalet frames per sekund i flashen. (Ska bara synas lite att det rör sig

Skall när jag har tid att göra om bannern så den är interaktiv och lite lungnare än den är förtillfället.

Visa signatur

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
P4 2,4Ghz, 512mb ram, 80Gb hårddisk, Zalman 7700 CPU fläkt, Fortron 120mm 300w agg,

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tillwadell
Sitter tyvärr inte på en så högupplöst skärm. Hur blir det då?

Citat:

Skall när jag har tid att göra om bannern så den är interaktiv och lite lungnare än den är förtillfället.

Bra!

Visa signatur

Google is my friend!
Domännamnet widgets.se SÄLJES (widgets.se) Stor utvecklingspotential! Frösakull Haverdals GK

Permalänk

vänsterjustera den istället för center...

Permalänk
Medlem

Top flash bilden blir konstig i kanteran när man har 1600x1200, den passar inte ihop med bakgrunden.

Bakgrundsgrejjen som är rakt över sidan ser lite konstig ut...

Annars fint

Visa signatur

Asus Zenbook UX32VD-R4002V.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av j.green
http://pici.se/thumbs/t_ISPHrZ.png

Bra!

Frågan är varför du kör med maximerad webbläsare. Jag gör aldrig det, (1920x1200), nästan varenda sida skulle se konstig ut då.....

Visa signatur

Ruby (on rails) är fint!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bongo-apan
Frågan är varför du kör med maximerad webbläsare. Jag gör aldrig det, (1920x1200), nästan varenda sida skulle se konstig ut då.....

Det är lite skillnad på 1680 och 1920 men jag tycker faktiskt om det. De flesta sidorna funkar bra i det. (En tillräckligt stor anledning är ju att man ska kunna byta till SweC-fliken och ha den maximerad.)

Man kommer aldrig ifrån sådana som mig. Jag tycker en hemsida bör se bra ut i alla upplösningar. Dock lägst 800x600.

Visa signatur

Google is my friend!

Permalänk

Vad är det med folk och pyttefonts? Dra upp storleken på fonten.