Permalänk
Medlem

Var precis iväg och tvättade av vinterbilen. Insåg då att jag gillar mina bilars häckar
Så här får ni en rump-kollektion på mina bilar.

Vinterhäcken: (ursäkta mobilbilden)

Sommarhäcken:

Bubblan sålde jag för några dagar sen
Tyvärr hade jag inte plats för tre bilar, annars skulle jag behålla henne.

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem

Då ska jag också visa min röv!:D

Visa signatur

Life begins at 9000rpm. S2000 for life!

Permalänk
Medlem

Mmmmmm S2000...

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Är det rövbilder ni vill ha så.

Kan det inte bli vår snart?

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk
Medlem

Skojar du! Jag har ska köra min en sista runda idag bara för att. Sen får det tvättas och ställas av idag:(

Visa signatur

Life begins at 9000rpm. S2000 for life!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loki
Kan det inte bli vår snart?

Snygg röv, men innan våren får det nog bli en ordentlig vinter? Jag har en uppsättning såna här som inte fått komma till användning än:

Visa signatur

/Mvh Stefan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guru Meditation
Snygg röv, men innan våren får det nog bli en ordentlig vinter? Jag har en uppsättning såna här som inte fått komma till användning än:

Får jag prova?

Min vinterhärk (Subaru Legacy) har lite för lite kraft för att vara riktigt rolig. =/

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk

Kan inte vi byta vinterdäck? mina låter nått så djävulst

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som funderar på varför där står en frontspoiler till en nyare BMW 5 serie i bakgrunden?

Visa signatur

Life begins at 9000rpm. S2000 for life!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trizz
Är det bara jag som funderar på varför där står en frontspoiler till en nyare BMW 5 serie i bakgrunden?

Ska styla den gamla saaben

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

lite fler bilder på min pärla

Permalänk
Medlem

detta är min pärla. måste dock inhandla vinge samt lacka om speglar och stötfångare.

Visa signatur

Dator : Ryzen 7 5800x ; 32GB Ram; RTX3070 Ti

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gameresource
http://www1.garaget.org/archive/12/11422/29166/29166-253724.j...

Sport!!

Skitcool, bra mycket ballare bil än alla japsbilar!
Körglädje kommer från Italien.

Visa signatur

"?"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gameresource
http://www1.garaget.org/archive/12/11422/29166/29166-253724.j...

Sport!!

Hehehe, min farfar köpte en Fiat 128 ny någon gång på 70-talet. Farsan var väl måttligt imponerad när han lånade bilen till bilsemester med sina kompisar (som hade lite flashigare åk). Farsans kommentar: "Nog för att han ville ha en billig bil, men han var inte så snål så han köpte en Rem-Johan".

Permalänk

Hehe.. reg ^^

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

[i]Ford Tanus 17m Super -66 (Troligen till salu )[/i]

[i]Partybussen / Hemmabygge (ej av mig) - Fiat Ducato -85 / Adria 350 -90[/i]

[i]Bruksbilen - Subaru Impreza -97[/i]

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk
Medlem

stenhård forden!!

vill ha!

Permalänk
Medlem

Om ni vill ha rumpor så

Visa signatur

Blow me!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peggy
Om ni vill ha rumpor så

http://www1.garaget.org/archive/4/3349/103660/103660-982556.j...

Peggy i din profil står det att du är Polis. Hur funkar en Skyline och Polisyrket. Du åker alltså på streetrace oavsett om du jobbar eller är ledig? Verkar var rätt soft:P

Visa signatur

Life begins at 9000rpm. S2000 for life!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trizz
Peggy i din profil står det att du är Polis. Hur funkar en Skyline och Polisyrket. Du åker alltså på streetrace oavsett om du jobbar eller är ledig? Verkar var rätt soft:P

poliser har en tendens att va ganska tunga i högerfoten.

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Medlem

Trodde de lekte av sig på jobbet och körde en miljöbil eller nått annat "enklare" utan en massa hästar och som istället går snålt. Tex en Nissan Micra:D

Visa signatur

Life begins at 9000rpm. S2000 for life!

Permalänk
Medlem

Rumpa

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trizz
Trodde de lekte av sig på jobbet och körde en miljöbil eller nått annat "enklare" utan en massa hästar och som istället går snålt. Tex en Nissan Micra:D

De är väl inte så lätt o leka av sig på jobbet om de får åka miljöbil, etanol alltså. Slöa som berget ska dem tydligen vara. :/

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Hur fan kan "alla" på sweclockers ha 300k+ bilar, jag förstår inte

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk

Vissa är väl 25-30+ are som inte ha annat att lägga pengar på resten är rikemans ungar som fått det gratis.. hmm.. själv letar jag efter en 2sitsig sportbil elerl cabbe 2/4 för en billig peng fast det verkar vara svårt alla börjar ju på typ 80k++ vill man ha nått fitn så r det 200k++ som gäller.. suck

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lynar
Hur fan kan "alla" på sweclockers ha 300k+ bilar, jag förstår inte

De är lite äldre och har något magiskt som kallas för jobb?

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
De är lite äldre och har något magiskt som kallas för jobb?

Min pappa är 60 år, jobbat i 40 år, han har aldrig haft en dyr bil

Aesh, jag är väll en Svensson som bryr sig alldeles för mycket om vad andra har

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

handlar helt enkelt om prioriteringar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lynar
Min pappa är 60 år, jobbat i 40 år, han har aldrig haft en dyr bil

Aesh, jag är väll en Svensson som bryr sig alldeles för mycket om vad andra har

Kanske han har prioriterat andra grejjer? Det eller så valde han en utbildning som han gillade även om det inte var bästa lönen..

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lynar
Min pappa är 60 år, jobbat i 40 år, han har aldrig haft en dyr bil

Aesh, jag är väll en Svensson som bryr sig alldeles för mycket om vad andra har

Som sagt, prioriteringar. Sen är det ju så att man får otroligt mycket mindre pengar att lägga på sånt när man skaffar familj. Utan familj, normalt boende och fast jobb så kan du köpa en dyr bil även om du inte har särskilt hög lön.

Sen är det ju inte särskilt dyra bilar som postats, dom flesta ligger ju under 100k.