Din dummaste bedrift genom tiderna

Permalänk
Medlem

hehe tur du hade där ^^

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AlbinNdoja
Fyfan vilken osis.

För många år sedan var vi i Helsingborg på sådan festival och gick några kompisar skulle till något som hete r"the tivoli" var uppträdande där. Fullt med folk och en råkade stöta till mig och det var inte meningen såg jag råkade stöta till en vakt som trodde och anklagade mig att jag var full och tillkalalde polis. Polis kommer ner och i princip bara ber mig kliva in i bilen fast jag INTE var full. Krävde att de skulle ta blåstest men ingenting tydligten, fick sitta helt nykter i fyllecell hela natten. :/

Dina inlägg är smått otroliga.

Visa signatur

Vän av ordning.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lurihaxxx
Dina inlägg är smått otroliga.

Tycker du? :S

Jag skulle kunna hålla på hela natten tror jag, många korkade saker man gjort och många roliga saker man gjort.

Det finns alltid en minoritet och jag får nog erkänna att jag och mina vänner höll mig till minoriteten vad gäller hitta på saker eller råka ut för.

Endel har ju aldrig snattat godis än och de hade nog sett mig som djävulen när jag var mindre. Andra har gjort så mycket mer att det jag har gjort eller råkat ut för är något som de har ätit till frukost, så är det ju alltid.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk

Att man inte har sett den här tråden innan, har inte så mycket för mig just nu så har faktiskt plöjt igenom alla inlägg, de tog sin tid kan jag lova.

Får väl då också ta och lägga till några saker som man själv har gjort.

Skulle bestämt lära mig att klippa får för något årsedan vilket slutade med en fårklipparmaskin rakt i näven, den var inte på men det blödde som satan, fick åka in och tejpa, har fina ärr i näven och den var inte till mycke nytta ett bra tag efteråt.

chicken race på enkelriktad gata utav misstag. Detta var under mopedtiden och kom in på fel väg av misstag och möter där en lastbil och på sidorna var det höga trottoarkanter så det var inte det lättaste att slippa undan men lyckades ta mig upp och kommer i ganska hög hastighet och svänger imellan tanter och stolpar och hinner precis undan fronten på en polisbil, som tur var så var det enkelriktat och bilen kunde inte följa efter. Va gött skakis efter de.

Fanns en resturang där jag växte upp som hade sina drickabackar liggandes på baksidan och slarvade med att låsa så vi hämtade ganska många och gick o pantade.

Det fanns även en brandbil på torget (en sån som man lägger 5 kronor i) den brukade vi vända uppochner så att alla pengarna åkte ut på marken.

Någon gång i yngredagar så gick jag och en polare ut på en fyllepromenix och fick för oss att slå av ett flertal backspeglar, detta skämms jag bra mycke över.

Det var några iaf, kommer kanske mer senare

sry för eventuella stavfel

Visa signatur

Det underlättar ju att använda en metod som man kan!
Sry för eventuella stavfel
Citera gärna vid svar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
finns dom som klipper 9 sträcket, för att klara det så är det medititation som gäller. få ned hjärtats rytm och massa sådant "skit".
handlar om att få kroppen att förbruka så lite syre som möjligt.

Många som klarar 9 minuter är att ta i, världsrekordet i statisk apnea ligger på 9 minuter och 08 sekunder.

jonazz: De japanska AMA kvinnorna är/var de bästa pärldykarna och de låg inte på 9 minuter. De mest erfarna klarade att dyka till ca 30 meter, i kanske 7 minuer.

Modern apena ligger långt före världsrekordet i no-limit ligger på 214 meter, och statisk apnea på 9.08 minyer som sagt. I stort sett vem som helst kan klara 4 minuter med träning.

Visa signatur

Bla bla bla

Permalänk

Jag var på klassresa i 6:an på något ställe vid kusten i Norrtälje-trakten. Stället hade en badplats med bryggor och 2st ekor man kunde låna. Detta var väl i maj någon gång och ännu alldeles för kallt i vattnet för att bada. Därför bestämde jag och två klasskamrater oss för att ro en sväng istället.

Denna idé hade 2 problem:
1. det blåste stark frånlandsvind den här dagen
2. ekan vi lånade hade årtullar (den anordning som fäster åran vid ekan) av den sämsta sort jag sett till dagens datum - årtullarna var av hårdplast och satt inte fast i årorna. Plasten fick som resultat att det inte gick att ta i (även fast vi snackar 12-åringsstyrka) då man rodde för då böjde sig årtullen och åran hoppade ur. Att årtullarna inte satt fast i årorna gjorde att årorna gled hit och dit och hamnade antingen för långt ut i vattnet eller slog ihop med den andra åran då man försökte ro.

De två problemen gjorde ganska snart att vi drivit ut en bra bit från stranden och ut mot det öppna havet. Det var i stort sett helt omöjligt att kunna ro snabbare än vad vinden tryckte på. Vid det här läget spred sig en viss panik ombord på ekan. Jag hade rott en del tidigare och kände mig bekväm i en eka men de förbaskade årtullarna försvårade allt hela tiden. Vid ett tillfälle då den vänstra åran åter hade hoppat loss släppte jag den högra åran för att kunna använda båda händerna då jag satte tillbaka den igen. Jag var van vid min morfars eka där årtullarna var av järn och satt fast i åran men nu gled naturligtvis den högra åran ner i vattnet.

Nu var det verkligen tok-panik i ekan. Bara en åra och en eka som sakta drev ut mot havet. Eftersom jag var den som hade slarvat bort den ena åran så anmälde jag mig direkt att simma och hämta den igen. Sagt och gjort, jag sparkade av mig skorna och hoppade i.

Fy tusan vad kallt det var i vattnet. Mina kläder sög åt sig vattnet och det blev plötsligt jättesvårt att simma. Jag hade visserligen flytväst på mig men eftersom det var en s.k. seglarväst som inte har ett band som går mellan benen så hasade västen upp längs kroppen och försvårade simmandet ytterligare.

Det kalla vattnet och alltings obekvämhet gjorde att jag med ens glömde bort åran och ekan, nu gällde det att ta sig i land så fort som möjligt. 100% panik. Efter ett par simtag såg jag att ett gäng vuxna satt och rökte vid stranden.
-Hjääääääääääälp! Ropade jag

De vuxna såg mig direkt och sprang till den återstående ekan. Tre män hoppade i och började ro bort mot mig så snabbt de kunde. Även de hade problem med de undermåliga årtullarna och årorna hoppade ur säkert 5-10 gånger under tiden de rodde fram. Väl framme drog de upp mig i ekan och satte av mot land igen. De satte av mig och vände om för att hämta mina klasskamrater i den drivande ekan. Men jag sprang direkt tillbaka till husen i mina blöta strumpor. Jag tog en varm dusch men ändå låg jag och huttrade i sängen i flera timmar efter det.

Det är mycket möjligt att jag hade klarat att simma tillbaka till land om de vuxna inte hade stått på stranden den där dagen men jag är långt ifrån säker på det. Det kalla vattnet, motvinden, paniken och de tunga blöta kläderna hade kanske tröttat ut mig så pass att jag inte orkat hela vägen.

Visa signatur

~ Proud member of Essingeleden Slalom Club ~

Permalänk

Kom på en sak till, lär väl komma lite då o då.

Åkte snowracer efter bil någon vinter men det fanns ingen ratt att hålla i sig i utan bara en liten plastbit och när bilen började köra runt i cirklar så åkte jag av men kunde ju inte släppa för då hade man hamnat under bilen, så där släpades jag efter en bra stund.. tur att man hade stål hättor på kängorna iaf för skinnet försvann ganska snabbt.

Sen hoppade vi från en 15 hög bro där det var lite för grunt, kunde gått illa men vi klarade oss rätt bra ändå, ett tag senare hoppade en gammal klasskompis och han fick gå med ställning för ryggen i några månader efter.

Vet inte om jag ångrar det men det var ganska dumt gjort

Visa signatur

Citera gärna vid svar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fastforward
Jag var på klassresa i 6:an på något ställe vid kusten i Norrtälje-trakten. Stället hade en badplats med bryggor och 2st ekor man kunde låna. Detta var väl i maj någon gång och ännu alldeles för kallt i vattnet för att bada. Därför bestämde jag och två klasskamrater oss för att ro en sväng istället.

MASSA TEXT

Varför i helvete tog du inte av dig kläderna när du hoppade i?

Ja, vad har man själv gjort för konstigheter då?

Kan börja med den gången man vaknar upp hemma, fullt påklädd, helt blå runt käften, bakfull självfallet. Jag har en svag minnesbild av att jag tidigt på morgon blivit avslängd Lidingöbanan halvägs hem och varit hungrig, varvid jag har gått ut i skogen bakom ett elverk och ätit blåbär. Förmodligen jävligt gott då.

-

Rivit ett staket på fyllan. Inte så bra.

-

Jag och en vän var ute i Öregrund en midsommar, missade sista bussen och taxi fanns det inte att tillgå så vi bröt oss in i en grävmaskin modell större och delade på sätet i den lilla hytten.

-

Nattbadat på Långholmen efter någon nattklubb. Klättrar upp i ett träd för att dyka, men ramlar ner halvvägs och ramlar ner i det något grunda vattnet och skrapar upp ett rejält sår på foten (har ett fint ärr). Bestämmer mig för att kvällen får vara slut där, så går med långa kliv endast iförd kallsonger och resteraden plagg på axeln hela vägen till en tjejbekant i Hornstull vid 6 på morgonen.

Vaknar 8 och inser att det är jag som är ansvarig på jobbet och skall se till att saker blir gjorda. Aldrig mått så dåligt på jobbet som den dagen.

-

Går mitt i veckan tillsammans med en vän till Mälarpaviljonen på Kungsholmen för ett glas vin i kvällsvärmen. Börjar prata med en Holländska som sitter själv på bordet brevid. Notera att detta är Holländskans sista kväll i Stockholm, hon skall flyga hem på förmiddagen dagen efter.

Det enda leder till det andra. Runda på runda beställs in. Borde ju insett redan här att kvällen skulle spåra och att jag borde gå hem då jag återigen hade saker att göra på jobbet dagen efter. Men icke.

Vi går vidare till Café Opera och ytterligare järn för att senare fortsätta i samma stil på Berns. Tar en taxi hem. Vi är vid det här laget IGÅNG kan man väll säga. Alla tre.

Vi kommer hem till mig och jag hämtar såklart ut 2 ishinkar och 2 flaskor vin för oss 3 att avnjuta i trädgården. Ridå.

Kommer till jobbet någon timme sent (fortfarande packad), de andra två ligger fortfarande och sover. Får ett samtal vid 1 på dagen från min vän som säger att de precis vaknat och att Holländskan missat sitt plan och har fått betala 3000 för att hinna med nästa. Allt tack vare oss!

Visa signatur

HAPPY TIMES!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ph0ny^
Varför i helvete tog du inte av dig kläderna när du hoppade i?

(...)

Man gör en del dumma saker under stress och panik och tråden gällde väl ändå ens dummaste bedrift genom tiderna? Inget jag gjorde var väl särskilt smart och därför platsar det i den här tråden.

Varför i helvete rev du det där staketet då?

Visa signatur

~ Proud member of Essingeleden Slalom Club ~

Permalänk

Fått 51 godkända svar på mitt A1 körkortsprov när man behövde 52 för ett godkänt >.<

Visa signatur

C2D E4300 @ 3.15Ghz Scythe Infinity | 4GB OCZ nVidia SLI | ASUS P5N-E SLI | 8800GTS 320MB | Corsair VX550W | 450GB HDD SPACE | Antec Nine Hundred |

Permalänk
Medlem

EN grej som var ganska puckad.

Jag skulle brygga kaffe,Men det rann aldrig ur något vatten ur röret ner i filltret.
Det bubblade och fräste i kokaren.
Jag kom då på att om jag sög på röret lite fort så kanske det började rinna.

Jag stoppade dit munnen och sög till och vist kom det varmt vatten rakt i min käfft... AJ

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baxima
EN grej som var ganska puckad.

Jag skulle brygga kaffe,Men det rann aldrig ur något vatten ur röret ner i filltret.
Det bubblade och fräste i kokaren.
Jag kom då på att om jag sög på röret lite fort så kanske det började rinna.

Jag stoppade dit munnen och sög till och vist kom det varmt vatten rakt i min käfft... AJ

Vad trodde du skulle komma? Godis?

Visa signatur

Min musik
@albinloan

Permalänk

När jag var 13 eller 14 år gammal var jag och en kompis uttråkade så vi luntade en hel del, smällde raketer, brände en del soptunnor osv, och sen en dag efter en räd satt vi hemma hos mig och käka när jag kom på den geniala idén att tänta eld på torkyhållaren

[ http://www.svenskform.se/bilder/svenskform/02_52_31.jpg ]

ja, så jag tände på och såg hur elden snabbt tog sig, de börja brinna uppe i hållaren och jag drog då ut pappret för att..... ja, så de hängde 1.5 meter brinnande papper som sen "fastade" på väggen och gjorde ett fint brunt märke längst hela tapeten.

Vad sedan mamma sa kan vi ta någon annan gång.

Visa signatur

Stackars Albin
Citera eller skicka PM, övervakar inte.
Använd ordet "dem" med måtta eller smaka på mitt vrede.

Permalänk

31 december 2005

På nyårsafton åt vi ankbröst med rödvinsås och potatis, chips, godis. Jag åt alldeles och drack för mycket (inte alkoholhaltiga drycker) utan typ cider och cola och sånt alldeles för mycket.

1 Januari 2006

Nästa dag så vaknar jag kl 5 på morronen och känner att jag måste spy. så jag springer till badrummet och spyr. MEN inte i toaletten utan på golvet då känner jag att jag måste spy igen och springer till toan och halkar i min ''gamla'' spya och spyr en gång till på det som e kvar av golvet inreningen och sånt. Känner då att jag måste spy en gång till men den här gången lyckas jag att spy i toan.

Har sen dess aldrigt ätit så mycket.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yourownass
31 december 2005

På nyårsafton åt vi ankbröst med rödvinsås och potatis, chips, godis. Jag åt alldeles och drack för mycket (inte alkoholhaltiga drycker) utan typ cider och cola och sånt alldeles för mycket.

1 Januari 2006

Nästa dag så vaknar jag kl 5 på morronen och känner att jag måste spy. så jag springer till badrummet och spyr. MEN inte i toaletten utan på golvet då känner jag att jag måste spy igen och springer till toan och halkar i min ''gamla'' spya och spyr en gång till på det som e kvar av golvet inreningen och sånt. Känner då att jag måste spy en gång till men den här gången lyckas jag att spy i toan.

Så om jag har fattat det hela rätt så spydde du först på golvet och sen gick o la dig igen utan att torka upp efter dig? För att sedan då springa tillbaka och halka i de?

Visa signatur

Citera gärna vid svar

Permalänk
Medlem

Åkt tefat i en till helvete av pulkabacke på skoltid.
Jag åkte självklart från toppen och när jag kom till ett hopp i läskig fart + att tefatet svänger 180 grader så tänkte jag "det här kommer göra ont", jag vetefan men vad jag kommer ihåg så somnade jag bara till, kommer inte ihåg minsta smärta.
Jovisst fick jag hjärnskakning även fast jag hade ishockey-hjälm på mig...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yourownass
31 december 2005

1 Januari 2006

Hehe, det nyåret firade jag hos en kompis. Vi fick gravad lax och pommes av hans morsa och då tänkte jag "Det vore synd att spy upp detta". Så jag höll igen lite på alkoholen. Men jag blev rätt dragen ändå, hur dragen får vi se snart, min engångskamera därifrån borde vara framkallad nu.

Permalänk
Medlem

En av mina dummaste bedrifter genom tiderna är nog på gymnasiets skolavslutning, något som kallas penkkis eller bänkskuddardagen här i Finland. Förstås super alla abiturienter ner sig riktigt ordentligt... ofta för ordentligt. Nåväl, vi var alla ute på nattklubb (flera skolor i samma klubb). Efter ett par timmar på dansgolvet blev det dags för sista låtarna, vilka alltid är tryckare. Det gick som det gick och jag fick en tjej jag kompisdansat med före på kvällen i famnen... jag hade kännt den tjejen rätt så länge och visste om att tre av mina goda vänner gillade henne. Men, full som man var blev det lite mer än dansande.

Sen när jag kollar upp står en av vännerna rakt bakom och ser riktigt ledsen ut. Fick rediga skuldkänslor efter det Jag hade ju liksom inget intresse av tjejen förutom som vän, men det blev som det blev.

Edit: Sen har man ju gjort en del dumma grejer efter att man kommit hem från krogen. Bland annat spytt ner farsans fötter när jag inte hann till toaletten, luggit och kramat toalettstolen framför mormor och somnat i pannrummet.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
En av mina dummaste bedrifter genom tiderna är nog på gymnasiets skolavslutning, något som kallas penkkis eller bänkskuddardagen här i Finland. Förstås super alla abiturienter ner sig riktigt ordentligt... ofta för ordentligt. Nåväl, vi var alla ute på nattklubb (flera skolor i samma klubb). Efter ett par timmar på dansgolvet blev det dags för sista låtarna, vilka alltid är tryckare. Det gick som det gick och jag fick en tjej jag kompisdansat med före på kvällen i famnen... jag hade kännt den tjejen rätt så länge och visste om att tre av mina goda vänner gillade henne. Men, full som man var blev det lite mer än dansande.

Sen när jag kollar upp står en av vännerna rakt bakom och ser riktigt ledsen ut. Fick rediga skuldkänslor efter det Jag hade ju liksom inget intresse av tjejen förutom som vän, men det blev som det blev.

Edit: Sen har man ju gjort en del dumma grejer efter att man kommit hem från krogen. Bland annat spytt ner farsans fötter när jag inte hann till toaletten, luggit och kramat toalettstolen framför mormor och somnat i pannrummet.

Mja.. igentligen är det väl deras fel om de inte visat framfötterna på rätt sätt. sen så kanske hon gillade dig mer än vad hon gjorde de..

visst det suger nått enormat att se 'kommande' kärlek krossas redan innan den är 'kommen'

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Mja.. igentligen är det väl deras fel om de inte visat framfötterna på rätt sätt. sen så kanske hon gillade dig mer än vad hon gjorde de..

visst det suger nått enormat att se 'kommande' kärlek krossas redan innan den är 'kommen'

Stämmer, men jag hade på en tidigare fest och även tidigare samma kväll när jag var nyktrare intalat mig själv att jag inte skulle ställa till med nån enkvällsgrej med henne, eftersom jag inte var ute efter något mer och jag visste att jag skulle såra polare. Men, men...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

En gång kysste jag en kille för en cigarett.
Under ett skolprojekt jag hade i skolan = fixa käk åt massor hungriga 14 åringar som spelade hockey i cloetta center, vart jag så jävla sur att jag sket i jobbet och lät dom andra klara sig själva och drog en lång runk på toa. Fick nästan stryk för jag var borta 30min ^^

Btw det jävla projektet fick jag jobba 19 timmar per dag 3 dagar. Var värt ett mvg dock ^^

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smartidiot89
Under ett skolprojekt jag hade i skolan = fixa käk åt massor hungriga 14 åringar som spelade hockey i cloetta center, vart jag så jävla sur att jag sket i jobbet och lät dom andra klara sig själva och drog en lång runk på toa. Fick nästan stryk för jag var borta 30min ^^

Btw det jävla projektet fick jag jobba 19 timmar per dag 3 dagar. Var värt ett mvg dock ^^

Haha.

Visa signatur

Min musik
@albinloan

Permalänk
Medlem

Underbar tråd!

Jag + min storebror var ganska krigiska under uppväxten och en dag när jag var runt 9-10år så hade vi slängt ihop en pilbåge som det var ganska duktigt med tryck i (för att vara tillverkad av två glin). Hursomhelst, efter ett tag började vi bråka om vem som skulle få skjuta med den, min bror höll i den när jag började surna ut och försökte ta den. Min kära bror lade an och spännde bågen för att mota bort mig, då jag tog en pinne och slog honom på handen... Resultatet blev att jag gick in till min kära mor och bad henne ta bort pilen som satt fast i min vänstra tinning, det blev mitt första möte med ambulansen träpilen satt fast ett par millimeter in i skallbenet och min mor var inte speciellt imponerad..

På lite senare år var jag och en kompis på en mindre festival i samhället där han bodde. Spriten inne på området serverades rent i plastmuggar och kostade 20:- styck. Vi blev duktigt skitfulla. På hemvägen var solen påväg upp och vi vinglade genom en mindre by för att komma hem till kompisens farsa där vi skulle sova, vi passerade ett hus med en hönsgård där en tupp stod och skrek. Min kära vän som inte uppskattar höga ljud när han börjar bli bakis, gick in i hönsgården och tog tuppen runt halsen, gick vidare ut på vägen och tryckte ner den stackars tuppen i en postlåda.. Jag låg på backen och vred mig av skratt tills jag insåg att det inte var så jävla schysst och bestämde mig för att släppa den fri! Dom som någonsin försökt få upp en tupp ur en postlåda vet att det slutar med jävligt blodiga händer.. Tuppen fick vackert sitta kvar och jag önskar att jag fick se brevbärarens min senare på dagen Hoppas dock tuppen klarade sig.

Visa signatur

Cooler Master Mystique 631][MSI K9N NEO-F V3][Silver Power 600W][Athlon 64x2 6000+ 3.0GHz][Corsair PC5300 4096MB][Seagate Barracuda 500gb][Sapphire Radeon HD3870 512mb][VS22" LCD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-

Sweclockers är inget jävla Lunarstorm. Lägg ner för fan!

Visa signatur

HAPPY TIMES!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ingen kommentar .. O.o

Visa signatur

LG OLED77CX • AMD 9800X3D @ 5.4GHz • Lian Li Galahad II Trinity 360 • GIGABYTE X870 Aorus Elite ICE • Corsair 32GB DDR5 CL30 6000MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gb1300
Underbar tråd!

Jag + min storebror var ganska krigiska under uppväxten och en dag när jag var runt 9-10år så hade vi slängt ihop en pilbåge som det var ganska duktigt med tryck i (för att vara tillverkad av två glin). Hursomhelst, efter ett tag började vi bråka om vem som skulle få skjuta med den, min bror höll i den när jag började surna ut och försökte ta den. Min kära bror lade an och spännde bågen för att mota bort mig, då jag tog en pinne och slog honom på handen... Resultatet blev att jag gick in till min kära mor och bad henne ta bort pilen som satt fast i min vänstra tinning, det blev mitt första möte med ambulansen träpilen satt fast ett par millimeter in i skallbenet och min mor var inte speciellt imponerad..

På lite senare år var jag och en kompis på en mindre festival i samhället där han bodde. Spriten inne på området serverades rent i plastmuggar och kostade 20:- styck. Vi blev duktigt skitfulla. På hemvägen var solen påväg upp och vi vinglade genom en mindre by för att komma hem till kompisens farsa där vi skulle sova, vi passerade ett hus med en hönsgård där en tupp stod och skrek. Min kära vän som inte uppskattar höga ljud när han börjar bli bakis, gick in i hönsgården och tog tuppen runt halsen, gick vidare ut på vägen och tryckte ner den stackars tuppen i en postlåda.. Jag låg på backen och vred mig av skratt tills jag insåg att det inte var så jävla schysst och bestämde mig för att släppa den fri! Dom som någonsin försökt få upp en tupp ur en postlåda vet att det slutar med jävligt blodiga händer.. Tuppen fick vackert sitta kvar och jag önskar att jag fick se brevbärarens min senare på dagen Hoppas dock tuppen klarade sig.

Tack för ett gott skratt

Citat:

Jag hoppas att du var riktigt röksugen

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gb1300
Underbar tråd!

Haha.

Visa signatur

Min musik
@albinloan

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Jag hoppas att du var riktigt röksugen

Hmm nja var 15 full och fjortisfasoner att jag skulle röka

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
Det jag har gjort skäms jag så mycket över så jag vet inte om jag ska berätta det.
Körde bil inte helt nykter...
Föll för grupptrycket och körde ungefär en mil. Glad att jag tog det lugnt för det kunde gått riktigt illa.
Skäms verkligen när jag tänker på det. Fattar inte att jag kunde vara så dum.

mjo det där har jag också gjort. iof bara 300m mitt i natten på en småväg men endå. skäms för det :/

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Sapphire 9070xt pulse| Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk

Cyklar, med ena hande på styret o i andra handen (höger dessutom) min kusins kamera, tappar balansen på cykeln o tänker på att rädda kameran som hade linsen ute, landar o slår högerarmen ur led men kameran klarar sig, det springer förbi en jävla hurtbulle som har sett allt o säger "så går det när man inte har händerna på styret" (jag ville slå honom så jävla hårt att han inte skulle kunna resa sig igen) o drar där i från, min kusin kommer till slut å ser mej, börjar skratta, snor kameran o fotar mig medans jag ligger i brännässlorna med arm ur led o har så ont att jag inte ens kan gråta. Allt detta på en racksträcka, pinigt.

Cyklar hem till slut o väntar i 3 dar för jag tror att det ska går över av sig självt (puckat) sen åker vi till akuten, ja får armen tillrättad och gips i 3 veckor eftersom jag även fick en spricka i armbågen. Missar badsemestern i skåne helt pga gipset, yippey
Tar av gipset första skoladagen o får vänta i 2 veckor innan jag kan sträcka ut armen helt

Många år innan när jag va typ 8 så slog min kusse till mig i fejset med en snöskyffel, det slutade med ett spräckt ögonbryn.
Det var inte med flit dock, vi va uppe på ett "snöberg" o hackade, sen studsade skyffeln upp i mitt ansikte.

På tal om bilar... dom som jobbar i kommunen kan inte köra ordentligt
*inbilla er en censur över regskylten*

Missade själva händelsen men kilade ut och tog några högupplösta bilder när den väl va uppe på stenen
Jag såg bilen här om dan och fick ett gott skratt bara av att se den
Dom har pillat bort alla stenar på min gård på grund av det här

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″