Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk
Medlem

Datorbutik i Stockholm

Hej !

Jag bor i Stockholm. Finns det någon bra datorbutik i Stockholm som har de senaste prylarna man kan titta fråga om, säljare som vet vad dom snackar om ??

Ej OnOFF, Elgiganten mm,,, suck.

Tacksam för svar.

Ut i solen nu va,,, !

LeTour

Permalänk
Medlem

nope... råd får du här... å köpa prylarna gör du på datorbutiken.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Belzzz
nope... råd får du här... å köpa prylarna gör du på datorbutiken.se

hmm datorbutiken.se verkar vara något nytt annars heter det datorbutiken.com

Visa signatur

fuck intel core 2duo and fuck windows vista

Permalänk
Medlem

Hej !

Tack för era svar. Men inte det jag sökte,, Vill kunna gå till en fysisk butik och rådfråga, ställa frågor till en säljare mm i Sthlm området. Det verkar inte finnas många såna ställen,,,,

LeTour

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LeTour
Hej !

Tack för era svar. Men inte det jag sökte,, Vill kunna gå till en fysisk butik och rådfråga, ställa frågor till en säljare mm i Sthlm området. Det verkar inte finnas många såna ställen,,,,

LeTour

Nä. Inte om du vill ha kompetens.
Men på butik.it som ligger på sveavägen är relativt kunniga.
Det är det närmaste man kan komma.

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LeTour
Hej !

LeTour

´

Råd fråga är väl bäst du gör på något forum. Killarna/tjejerna i butiken kan oftast inte så mkt. Hursomhelst billiga butiker som finns i stan är, webbhallen, mycom och komplett.se (på sistnämde måste du beställa först och hämta sen).

Permalänk
Medlem

mycom är inte billigt?! Dock så har de rätt okej personal och det är därför jag har handlat där!

Tyvärr så dog de av konkurransen av webhallen och finns numera endast som webbutik

Visa signatur

Main: i9-9900k | GIGABYTE Z390 AORUS Master |32gb Trident Z Neo RGB | Kraken X62 | MSI RTX 2080 X TRIO, EVO 970 1TB M.2 NVMe | Corsair RM850x V2 80+ | Fractal Design Define S2
Skärmar: 1x PG279Q 2x Asus VG27AQ1A IPS

Secondary: i5 11600k | Asus Rog Strix B560-I GAMING | 16GB Trident Z 3200Mhz CL14 | NZXT Kraken X53 240mm | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair SF750 80+ Platinum | Cooler Master NR200P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zeppan
mycom är inte billigt?! Dock så har de rätt okej personal och det är därför jag har handlat där!

Tyvärr så dog de av konkurransen av webhallen och finns numera endast som webbutik

Jo mycom är faktiskt billigare än webbis på vissa produkter. Har de inte längre kvar sin butik?? Illa

Permalänk
Medlem

http://www.compucraftab.se/

Dom finns på Sveavägen 78

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Tack för era svar. Det var några tips att följa upp. Synd att det inte finns så många butiker med komptent personal och schyssta prylar.

LeTour