Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
H-can:
Du är väl medveten om att det endast är Maxdas RX-bilarna som har en Wankelmotor? Att döma ut alla japanska bilar på grund av den motorkonstruktionen känns lite... Förhastat?

Nu stör jag mig på ALLT som har med japanska sportbilar att göra. Bla den extremt plastiga interiören.

Nästa bil blir helt klart en M3:a eller en Porsche!

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem

En lite moddad Squier Vintage Modified Jazz bas:

Blir antagligen att lacka om kroppen vit eller svart.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H-can
Nu stör jag mig på ALLT som har med japanska sportbilar att göra. Bla den extremt plastiga interiören.

Nästa bil blir helt klart en M3:a eller en Porsche!

Sen när du pressar din rx7fd runt mantorp på japmeet eller på en sommardag så kommer du inte att hata den lika mycket.... Kan annars tänka mig att byta min volvo 855 2.5se om du är intresserad, 145vildsinta hästar...;)

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk

Utnyttjade ett gammalt presentkort på onoff

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Medlem

Köpte en kamera på Cdon för 1400kr.

Visa signatur

Suup

Permalänk
Medlem

Ny proj, lite dumt så här precis innan sommaren då man inte lär vara inne mycket. Men gammla paja så måste ha något.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

en liten dvd ble de idag

Min absoluta favoritserie!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Lakrits från färjan!

Permalänk
Medlem

4 st biljetter till Springsteen i Danmark i sommar.
Jag är världens bästa son som bjuder pappa på konsert.

Permalänk
Medlem

keyser: Duktigt.. Min far gillar också Springsteen.. Kanske vore nåt för mig med

Visa signatur

MacBook Pro 15.4" Retina | 2.3 GHz i7-3615QM | 16 GB DDR3L 1600 MHz | 256 GB SSD | 10.9.3 Mavericks
PowerBook 12" | 1.5 GHz PowerPC G4 | 1.25 GB DDR PC2700 | 80 GB Toshiba | 10.5.8 Leopard

Permalänk
Medlem

En stek/grilltermometer!

Permalänk
Medlem

awesome plansch of awesomeness

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Behold_
http://data.fuskbugg.se/skalman01/-----046.JPG

awesome plansch of awesomeness

+1 On that! :D!

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk

Behold_s senaste köp gjorde mig nyfiken så jag kollade upp Coheed and Cambria på Spotify. Det slutade med att jag blev så till mig att jag köpte alla skivorna på Cdon. Så tack för det "tipset"!

Visa signatur

www.uu.se - some kind of university | www.hirr.org.uk - ain't no mountain high enough | www.bajenfans.se

Permalänk

Dagens inköp blev en 2gb minnes sticka på netonnet till tröskverket.
Känns som att bild är onödig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bobamatics
Behold_s senaste köp gjorde mig nyfiken så jag kollade upp Coheed and Cambria på Spotify. Det slutade med att jag blev så till mig att jag köpte alla skivorna på Cdon. Så tack för det "tipset"!

Inga problem, dom är sinnessjukt bra. Håller precis på att spara lite cash till deras senaste box med typ 5 dvd'er och 4 skivor, kostar sisådär 1100 kronor, men det är det värt.

Visa signatur

mjau

Permalänk

Blev en styck AppleCare licens (eller vad man ska kalla det) till min MacPro. Köpte den dock för ett tag sedan via eBay men fick det inte att funka först idag på grund av strul med enrolment serialen. Nu är jag glad och nöjd däremot.

(Får väll be om ursäkt för att det är en produktbild, men jag har endast ett mail med en serial och den vill jag ju inte lägga upp )

Visa signatur

Permalänk
Musikälskare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rastersize
Blev en styck AppleCare licens (eller vad man ska kalla det) till min MacPro. Köpte den dock för ett tag sedan via eBay men fick det inte att funka först idag på grund av strul med enrolment serialen. Nu är jag glad och nöjd däremot.
http://cache.gizmodo.com/assets/resources/2007/07/applecare.j...

(Får väll be om ursäkt för att det är en produktbild, men jag har endast ett mail med en serial och den vill jag ju inte lägga upp )

Was is das?

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rastersize
Apple Care

Va gick det på?

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Was is das?

http://www.apple.com/se/support/products/proplan.html

Citat:

Ursprungligen inskrivet av bha*
Va gick det på?

Köp nu

Välj rätt avtal för din Mac:
Mac mini 1 695 kronor
iMac 1 795 kronor
MacBook Air och MacBook 2 495 kronor
Mac Pro 2 995 kronor
MacBook Pro 3 495 kronor

:).

Ont:

Hoppas mitt nästa "dyra" "senaste inköp" blir ett stycke flygbiljett men ska skrapa ihop ca 6k först:/.

Permalänk
Medlem

Cheap Monday Check Shirt från http://www.zoovillage.se/

Visa signatur

MacBook Pro 15.4" Retina | 2.3 GHz i7-3615QM | 16 GB DDR3L 1600 MHz | 256 GB SSD | 10.9.3 Mavericks
PowerBook 12" | 1.5 GHz PowerPC G4 | 1.25 GB DDR PC2700 | 80 GB Toshiba | 10.5.8 Leopard

Permalänk

Fläktar medföljde

Obs ej min hårdvara.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Sexigt

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Was is das?

Det är utökad garanti. Med alla datorer ifrån Apple får man 1 års garanti på sakerna samt 90 dagars gratis telefonsupport. Med AppleCare får man 3 års garanti på hårdvaran samt 3 års gratis telefonsupport. Ganska värt om man köper sig en MacPro, har ingen till min MacBook då det inte rör sig om fullt lika mycket pengar. Det är också väldigt dyrt att byta ut saker i en Mac så för 650 kr kommer det ganska troligen löna sig ordentligt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av bha*
Va gick det på?

Det gick på $76.95 och om jag inte minns fel låg väll dollarn på ~8 SEK då så blir väll ungefär 650 kr. Bra mycket bättre pris än vad man får punga ut om man ska köpa det via Apple själva.

Är bara att söka på ebay så får man upp många, vanliga ebay "reglerna" gäller:
http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=...

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Inskaffade mig lite extra utrustning.

Snigel Design Benplatta.

Snigel Design Magdumpficka.

Recon Bäradapter 2st.

Rite In The Rain All-Weather Memo Book.

Spork.

Eldstål (den stora modellen).

Resultatet blev så här när de vesäntliga blivit monterat.

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini. Fractal Design Newton R2 650W. Intel Core i5-2500. Intel Liquid Cooling Solution RTS2011LC. ASUS P8H77-M Pro. 8GB Samsung PC3-10600. ASUS GTX 560 Ti 448-cores DirectCU II 1280MB. 1 St Samsung 830 Series 128GB. 1 st Samsung SpinPoint F1 500GB. 1 st Samsung EcoGreen F4 2TB. Samsung SH-123. ASUS VH238T. SteelSeries Ikari Optical. SteelSeries QcK Mini. SteelSeries G6v2. SteelSeries 4H. Edifier E3300.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
en liten dvd ble de idag

Min absoluta favoritserie!
http://i432.photobucket.com/albums/qq45/rullarn/P110509_1552....

Grymt bra serie..

Ontopic:
ett paket cigaretter..

Visa signatur

| X570 | R5-3600 | 960 EVO M.2 + 860 1Tb | 16Gb XMP3200 | RTX-2070 |
| I7-6700 | 64Gb PC4-2666 | 34Tb | TrueNas 13 |
| Yamaha HTR-4065 | Argos Audio Alto 5 MK2 | SystemOne W100B + SW10 |
| iPhone 15 Pro 128Gb |

Permalänk

Nu börjar mina jerkbait saker komma.
Köpte några beten och lina för 800kr.

De stora är 15cm långa och väger 75g om jag inte minns fel.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
Nu börjar mina jerkbait saker komma.
Köpte några beten och lina för 800kr.

http://i212.photobucket.com/albums/cc168/Evil_AnAnAs/SSL12106...

De stora är 15cm långa och väger 75g om jag inte minns fel.

Bra köp, ut och fiska och sitt inte inne.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Bra köp, ut och fiska och sitt inte inne.

Jag sitter och pluggar som en galning inför nationella i matte E i morgon, har redan valt bort ett av tre kapitel för att få fiska lite i dag. Tidigare i veckan har jag valt bort all matte för fiske... Så det är på gott och ont.

Sysslar du själv med jerkbait? Väntar på mitt BFT stiff och en ABU amba 5601 JB. XD

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
Jag sitter och pluggar som en galning inför nationella i matte E i morgon, har redan valt bort ett av tre kapitel för att få fiska lite i dag. Tidigare i veckan har jag valt bort all matte för fiske... Så det är på gott och ont.

Sysslar du själv med jerkbait? Väntar på mitt BFT stiff och en ABU amba 5601 JB. XD

Imorgon? Vi hade det idag... Sjukt svårt Uppgifterna var inte riktigt vad vi hade fått att öva på så det kunde gått bättre. Ska tydligen ha varit ovanligt svårt i år.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!