Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Dressman bör man även det sky som pesten.

NEJ!
Visst jeans, skjortor och annat ska man fan undvika att köpa på dressman men t.ex kalsonger eller något annat kan funka.
Jag håller med, dressman är otroligt fel men jag tycker ändå det är väldigt roligt att hitta något riktigt fint på en fulaffär.

Köpte t.ex en asnice flanellskjorta på "new yorker" som jag skulle jämföra med ett lite sämre Carlings. fan skit samma att den är sydd i indien och att "new yorker" suger.
Folk ser den på mig och den ser bra ut, då misstänker de inte att jag köpt den där

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Asså, står det inte något märke på plagget så ser man ju inte vad för märke det är eller?

Ibland köper jag kläder av ett märke som heter Solid när dom säljer ut deras prov kollektioner! rätt snygga o billiga då! rätt ballt att ingen annan har likadana plagg o det är nytt!

Permalänk
Avstängd

Dressman är klåda, det kliar när man ser nån som bär dem.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CyberVillain
Dressman är klåda, det kliar när man ser nån som bär dem.

hahah men va fan är det för jävla slemmigt i-landsproblem vissa har här.

Seriöst, finns fan inte mycket pinsamme än människor som bygger sitt liv runt märket på kläderna, sitter det bra och det är 150kr brallor -fine

Visa signatur

Burken: Asrock ION 330HT, med moddad kylning.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golliwog
hahah men va fan är det för jävla slemmigt i-landsproblem vissa har här.

Seriöst, finns fan inte mycket pinsamme än människor som bygger sitt liv runt märket på kläderna, sitter det bra och det är 150kr brallor -fine

Precis, vad har butiken för betydelse om det är bra kläder till ett rimligt pris? Förstår inte sånt tänkande.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shimonu
Precis, vad har butiken för betydelse om det är bra kläder till ett rimligt pris? Förstår inte sånt tänkande.

Vi är djur. Allt vi gör, gör vi för att försöka ta oss högre upp i hierarkin för att vara säkra på att få ligga. 2009 är en knivskarp outfit ofta mer värd ur den synpunkten än vad stora biceps är i vissa kretsar.

Att sen framhäva sin egen goda smak är bara en motsvarighet till den välpumpade biffen som tränger undan den klena mesen i krogkön.

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk

Det värsta måste nästan vara alla dessa jeans som har stora upprivna hål och färgfläckar som säljs för flertalet tusen kronor.
Jag kan tänka mig att betala en tusenlapp för ett par snygga, sköna jeans som jag vet att jag kommer använda, men aldrig i helvete att jag skulle betala det förr ett par söndriga/fläckiga jeans för att det är modernt?

Edit: Oj, var det denna tråden. Blev visst lite offtopic kanske.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golliwog
hahah men va fan är det för jävla slemmigt i-landsproblem vissa har här.

Seriöst, finns fan inte mycket pinsamme än människor som bygger sitt liv runt märket på kläderna, sitter det bra och det är 150kr brallor -fine

Det handlar inte om märket, det handlar om hur det ser ut, kvalité osv
Har själv köpt jeans för 150 spänn och var helnöjd med dem, tills de mer såg ut som ihopsydda trasor (cheap mondays).

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Generalkyckling
Det värsta måste nästan vara alla dessa jeans som har stora upprivna hål och färgfläckar som säljs för flertalet tusen kronor.
Jag kan tänka mig att betala en tusenlapp för ett par snygga, sköna jeans som jag vet att jag kommer använda, men aldrig i helvete att jag skulle betala det förr ett par söndriga/fläckiga jeans för att det är modernt?

Edit: Oj, var det denna tråden. Blev visst lite offtopic kanske.

Det du beskriver är typiska stay hard-kläder

Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Butikssnobb?

Iofs så beror det kanske på mig själv.
Då min kropp inte är formad som en kub så ser inte kläderna från Dressman bra ut på mig.

Visst kanske jag generaliserar ganska så grovt, men i det stora hela så stämmer det

Permalänk

Två svarta solskydd

Få ta och rengöra de från skit runt speglen bla.

Äntligen slipper man åka runt med svart tak och beige solskydd

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

250GB extern hårddisk så jag kan ta backup på alla bilder jag tar här i Sydkorea samt ett extra batteri till systemkameran.

En riktig väska till mina kameraprylar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasc
Vi är djur. Allt vi gör, gör vi för att försöka ta oss högre upp i hierarkin för att vara säkra på att få ligga. 2009 är en knivskarp outfit ofta mer värd ur den synpunkten än vad stora biceps är i vissa kretsar.

Att sen framhäva sin egen goda smak är bara en motsvarighet till den välpumpade biffen som tränger undan den klena mesen i krogkön.

Folk som framhäver sin goda smak som förmer än andras hoppas jag blir slagna i ansiktet av en kille med stora biceps i icke knivskarp outfit samtidigt som han tvingar dom lyssna på en playlist i Spotify som är sämre än din.

"Aj, aj, slå mig gärna men snälla, byt kläder och byt musik! Jag måste få ligga! Jag är ett flockdjur!"

Mitt senaste inköp blev 2100 Microsoft Points

Och för dom köpte jag bla. Trials HD

Fler låtar till Lips ska inhandlas men där får frugan vara med och bestämma (ni vet, hon som valde mig utan att jag hade nån knivskarp outfit...)

Visa signatur

"Vi har vattenklosetten här som ju nu för tiden är en given del i det svenska folkhemmet. Förr så gjorde man det utomhus men nu i dessa dagar med våra verandor och campingbord så vill vi gärna äta ute och bajsa inne." - Bertil Svensson

Permalänk
Medlem

Mindre bild uppskattas, max 1000px. //Lezziter

EDIT: Sorry

Permalänk
Medlem

Ribba tavellist 185 x 2

Så att jag kunde få upp ett par förstoringar av säsongens rallyfoton som jag tagit.

Permalänk
Medlem

20x Fuji Reala.

Permalänk
Medlem

Vad kostar film nu för tiden?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av logoz
Folk som framhäver sin goda smak som förmer än andras hoppas jag blir slagna i ansiktet av en kille med stora biceps i icke knivskarp outfit samtidigt som han tvingar dom lyssna på en playlist i Spotify som är sämre än din.

"Aj, aj, slå mig gärna men snälla, byt kläder och byt musik! Jag måste få ligga! Jag är ett flockdjur!"

Mitt senaste inköp blev 2100 Microsoft Points
http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/7A1FFCF7-F5A2-44B0-928E-A43D...

Och för dom köpte jag bla. Trials HD
http://mktplassets.xbox.com/NR/rdonlyres/055B2CEA-69DC-4B8F-9...

Fler låtar till Lips ska inhandlas men där får frugan vara med och bestämma (ni vet, hon som valde mig utan att jag hade nån knivskarp outfit...)

Trials HD är riktigt bra

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel

Det du beskriver är typiska stay hard-kläder

Stay Hard är en återförsäljare som tar in kläder från många olika märken, allt från Affliction till Calvin Klein. Lite löjligt att klanka ner på en hel butik för att en del av de märken de säljer är populära hos dagens ungdomar.

Vart handlar du dina kläder? Vill bara veta vart det är accepterat att handla...

On Topic:

TecAmp Puma Combo 112

TecAmp XS115

Permalänk

Ni som gått igång över märkeskläder osv. Om jag har en Pour tröja som är värd ca 1800:- så betyder det inte att jag köpt den pga märket. Som någon ovan nämner så syns det inte ens på tröjan. Den är gjord av kvalitetsmaterial och är snygg därför införskaffade jag den. En liten parentes bara den är köpt på tradera för 300:- (ny)

mitt senaste iaf

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Skitfina bilder Zion! Vad fotar du med för kamera?

Visa signatur

i7-4790K - ASUS Z97-PRO GAMER - EVGA 3080 Ti- Corsair RM850w - 32GB Corsair 2133MH - Corsair Hydro H100i - Define R5 - Acer XB321HK - Logitech G402 - Roccat Aimo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasc
Vi är djur. Allt vi gör, gör vi för att försöka ta oss högre upp i hierarkin för att vara säkra på att få ligga. 2009 är en knivskarp outfit ofta mer värd ur den synpunkten än vad stora biceps är i vissa kretsar.

Att sen framhäva sin egen goda smak är bara en motsvarighet till den välpumpade biffen som tränger undan den klena mesen i krogkön.

trams, en välkladd tandpetare är fortfarande en tandpetare och blir aldrig en alfahanne i krogkön

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rile

Vart handlar du dina kläder? Vill bara veta vart det är accepterat att handla...

Då det är omöjligt att hitta vettiga kläder i butiker så syr jag mina kläder själv minsann!

Permalänk
Medlem

Delar till Ion webbservern, synd att Inet inte säljer Zotac Ion MB, Pixmania lär ju inte leverera kortet innan jul

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
Delar till Ion webbservern, synd att Inet inte säljer Zotac Ion MB, Pixmania lär ju inte leverera kortet innan jul

http://farm3.static.flickr.com/2673/3995792808_1c5164832e_b_d...

Får man fråga varför du inte köpte två stycken 2 TB Green power? Du får ju deubbelt så mycket utrymme per DB och watt. Eller en 2 TB om det är 2 TB data du är ute efter..

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
trams, en välkladd tandpetare är fortfarande en tandpetare och blir aldrig en alfahanne i krogkön

Fel, tandpetarn tar fram Platinumkortet och överglänser förorts-ghettosnubben

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golliwog
hahah men va fan är det för jävla slemmigt i-landsproblem vissa har här.

Seriöst, finns fan inte mycket pinsamme än människor som bygger sitt liv runt märket på kläderna, sitter det bra och det är 150kr brallor -fine

Visst, men felet med dressman är att grejerna inte är snygga.. De måste ha skräddarsytt skiten för snubbarna i reklamen för det är bara på dem det ser okej ut...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CyberVillain
Får man fråga varför du inte köpte två stycken 2 TB Green power? Du får ju deubbelt så mycket utrymme per DB och watt. Eller en 2 TB om det är 2 TB data du är ute efter..

Massa orsaker:

2tb GP kostar liter mer, vill ha en budget
Är inte ute efter utrymme, vill ha redundans i Raid 1
Har en GP och accesstiden är kännbar, visst är inte dessa så jättesnabba heller men men

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Nu har min V-DAC kommit Nu saknas bara högtalare med stativ sen är vardagsrummet klart!

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
Delar till Ion webbservern, synd att Inet inte säljer Zotac Ion MB, Pixmania lär ju inte leverera kortet innan jul

oc.nu säljer Zotac av olika slag, köpte själv mitt därifrån.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
Massa orsaker:

2tb GP kostar liter mer, vill ha en budget
Är inte ute efter utrymme, vill ha redundans i Raid 1
Har en GP och accesstiden är kännbar, visst är inte dessa så jättesnabba heller men men

Okej, själv kör jag 4x2TB i RAID 0, jag är ute efter utrymme!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Purgatory
oc.nu säljer Zotac av olika slag, köpte själv mitt därifrån.

Ah vad bra, blir nog nästa gång

Citat:

Ursprungligen inskrivet av CyberVillain
Okej, själv kör jag 4x2TB i RAID 0, jag är ute efter utrymme!

Sorry, visste inte att det var en tävling, diskarna jag för tillfället inte använder:

Köper i genomsnitt 1TB i månaden men har lagt av, svåraste är att göra sig av med allt skräp trots att man aldrig använder filerna

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?