Permalänk
Medlem

Änligen!

Nikon AF-S 70-200/2,8G IF-ED VR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zion
Änligen!

Nikon AF-S 70-200/2,8G IF-ED VR

http://www.jsonfoto.se/Web/70-200_01.jpg

http://www.jsonfoto.se/Web/70-200_02.jpg

Ojojojoj vilken godsak. Grattis!

Visa signatur

Intel i7 2700k | Asus P8Z77-V PRO | Noctua NH-D14 | Gigabyte GTX 670 | Corsair 8GB LP | Samsung 830 128GB | Define R3 | Corsair HX 650W
Thinkpad X41 | Thinkpad X200 - RIP | Thinkpad X220 | Thinkpad T480s | Fri frakt - Inet.se | Dagens fynd

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Recall
Ojojojoj vilken godsak. Grattis!

Tack, tack

Permalänk
Medlem

pew.

Visa signatur

Jodå... såatte.. nädå...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per

Köper i genomsnitt 1TB i månaden men har lagt av, svåraste är att göra sig av med allt skräp trots att man aldrig använder filerna

hehe.. okej.. jag drog allt på ett bräde... Hålla på att vänta till 25:e varje månad och köpa 1 TB diskar känns lite sisådär...

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zion
Änligen!

Nikon AF-S 70-200/2,8G IF-ED VR

http://www.jsonfoto.se/Web/70-200_01.jpg

http://www.jsonfoto.se/Web/70-200_02.jpg

Min Sigma 70-200 2.8 känns inte lika fet när man ser den där godbiten...

Visa signatur
Permalänk

Nokia 5130 XpressMusic

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
trams, en välkladd tandpetare är fortfarande en tandpetare och blir aldrig en alfahanne i krogkön

Klart vi inte blir, men vi tandpetare hade inte varit så många om det inte fanns en vinst i det. Eftersom sjukvården dödat evolutionen är alfahannar inte så önskvärda längre. Sorry :/

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk
Medlem

Sim city med multiplayer... kan det bli bättre? (hoppas jag... installerar nu)

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Ojdå det spelet måste jag ha missat, gillar sådana spel

Permalänk

Bara sim city 2000 som är kul roligt som fan att få stan att fungera dock ett helvete att vända om man väl ligger på minus.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Bara sim city 2000 som är kul roligt som fan att få stan att fungera dock ett helvete att vända om man väl ligger på minus.

Jag tycker likadant. Bara 2000 som vart riktigt roligt hittills, men detta verkar lovande (kör alla tutorials nu). Lite mer detaljstyrning så som att behöva kolla inte bara vad som saknas utan var det är lämpligt med nya saker men det är överskådligt och lätt att hålla reda på, så med lite tur kan det bli en värdig fortsättning

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
http://farm3.static.flickr.com/2586/3997243367_5150cf7662.jpg
Sim city med multiplayer... kan det bli bättre? (hoppas jag... installerar nu)

Jag var nära på att köpa det på steam tills jag såg att det var månadsavgift.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Senaste tidens impuls-shopping av filmer - Ingen som helst logik eller kvalitetskontroll...

Och i dag beställde jag en halsduk.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Jag var nära på att köpa det på steam tills jag såg att det var månadsavgift.

Har lirat i några timmar nu, och om det fortsätter i samma stil så kan jag faktiskt tänka mig att betala för det. Men det finns ju single-mode också, och bara det är faktiskt värt 350 pix

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Ny HD för PS3.

Visa signatur

Desktop: i7 2600k @ 4.2GHz, RX480, z77-MPOWER, 16GB DDR3, 120GB+240GB SSD, 3TB HDD, FD R4, 750W
Laptop: Asus x550J + MSI GE620DX | Mobil: Nexus 6P + Nokia X2 DS | Konsol: PS4, PS3 & PSVita

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Laars
Jag får 200kr av morsan i månader utöver mat hyra osv, för jag inte har något jobb så jag skulle nog köpa något lite finare om jag hade råd:P Dock fick jag jobb idag! Så det kanske blir nå roligare framöver? Haru några tipps på någon coniac, wiskey mm som ät populär? Inte så stora flaskor helst.

Jäger kommer nog alltid gillas endå

Grönstedts Extra för en trevlig Cognac.

Visa signatur

Amiga 500, Vampire 500 V2
Pentax K-1, Ricoh GR III, Dji Mini 2

Permalänk
Medlem

Ett par Dunderdon P8 fritidsbyxor, kostade hela 75 kronor på Gekås.

Såg att dom låg på ca 95-119 EUR på internet

Permalänk

Onkyo TX-SR607 och Dynavoice Dynamite 10

Till mig.

CANON EOS 1000D + OPTIK EF-S 18-55MM

Till tjejen

Visa signatur

i5 3570K 3,4GHz | Noctua NH-C12P SE14 | Cooler Master HAF XB EVO | Asus MAXIMUS V GENE | G.Skill 8GB 1600Mhz Ripjaws X | FD Newton R2, 800W 80+ Modulär | MSI Radeon R9 280X 3GB | Samsung SSD 830 256 GB | www.muforce.se - Quake Live clan

Permalänk
Musikälskare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SteFFoo
Ett par Dunderdon P8 fritidsbyxor, kostade hela 75 kronor på Gekås.

http://www.partioaitta.fi/images/Vapaa_ajan_vaatetus/Dunderdo...

Såg att dom låg på ca 95-119 EUR på internet

Fritidsbyxor FTW !!!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Senaste tidens impuls-shopping av filmer - Ingen som helst logik eller kvalitetskontroll...
http://img386.imageshack.us/img386/8430/shoppingdvdkaos.jpg

Och i dag beställde jag en halsduk.
http://img382.imageshack.us/img382/5195/shoppinghalsduk.jpg

Hehe.. Biggles Adventures in Time köpte jag oxo precis från ebay.. Älskade den filmen som barn, lär ju bli besviken nu...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

ny hjälm

Permalänk

"överträdelse:Stannat eller parkerat inom ett avstånd av 10 meter från korsande körbanans närmaste ytterkant. Trafikförordningen 3 kap 53paragrafen." 900kr lagom trevligt.

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

900? trodde det var 300..

Visa signatur

Macbook pro 13" :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LsdBoy
"överträdelse:Stannat eller parkerat inom ett avstånd av 10 meter från korsande körbanans närmaste ytterkant. Trafikförordningen 3 kap 53paragrafen." 900kr lagom trevligt.

Hoppas du suger ut dom tills de kommer en påminnelse!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gOry
Hoppas du suger ut dom tills de kommer en påminnelse!

Öhhh, jaha... och varför det? Så att han kan slösa bort mer av mina och andra skattebetalares pengar?

Visa signatur

~ Proud member of Essingeleden Slalom Club ~

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LsdBoy
"överträdelse:Stannat eller parkerat inom ett avstånd av 10 meter från korsande körbanans närmaste ytterkant. Trafikförordningen 3 kap 53paragrafen." 900kr lagom trevligt.

Fick en likadan för några helger sen

Visa signatur

håll klafen jag är dyslektiker
- egva 780i sli - q6600 + TRUE @ 3,5GHZ(Max 4.4GHZ med SS) - 2x8800gt SLI - OCZ SLI PC6400 4096MB - Fractal Design Newton 650W - Lian LI PC-A05B -
HP 2020 tablet pc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BergLake
I detta område jag bor i betalar knappt någon sina P-böter..ligger mängder slängda på gatan,i rabatter och överallt.
Verkar vara lätt att komma undan böterna

överdriver inte att jag kan samla upp minst 100st på 10min

20 min, samla ihop 100st och fixa fotobevis. Chopchop!

Obetalda P-böter hamnar väl hos kronofogden -> betalningsanmärkning?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BergLake
I detta område jag bor i betalar knappt någon sina P-böter..ligger mängder slängda på gatan,i rabatter och överallt.
Verkar vara lätt att komma undan böterna

överdriver inte att jag kan samla upp minst 100st på 10min

Upp till bevis.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BergLake
Finns ingen mening att samla upp andras räkningar=)

Grym ursäkt.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra