Girlylicious tävling - Hjälp min vän!

Permalänk
Medlem

Girlylicious tävling - Hjälp min vän!

Tja alla,

Tydligen är det nån tävling nu där man får rösta fram nästa TV3 programledare till nåt nytt TV-program. Hursomhelst så har min tjejkompis blivit en av de 42 som fick ha sitt klipp på sajten.

Det vore nice om alla röstade på henne!
http://www.tv3.se/content/blogcategory/0/1538/?g=38&i=132

Hon kollar ner i pappret lite för mycket, men annars tycker jag hon är sötare och charmigare än många andra.

Kom igen nu Sweclockers!

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Done

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Done

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Gjort
(min röst fick upp henne till 5:a på top listan )

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Vila i frid

eh, fanns bätre.
men röstade iaf

Permalänk

Top 5 igen. ^^

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F | R7 7800x3D | 64GB Kingston Fury | Sapphire RX9070XT Nitro+

Permalänk
Medlem

Upp till fjärde med min röst.

Visa signatur

[ Corsair 3500X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 9800X3D ] [ Asus 4080 Super OC ] [ Asus TUF X870-Wifi ]
[ 32GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000Mhz DDR5 ] [ Samsung 990 Pro 2TB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ]

Permalänk
Medlem

fick en duger av mig
gov hon under en femma, så nu ligger hon över

Permalänk
Medlem

Ja va fan ^^
Röstat.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Ska jag vara ärlig så blev jag inte så värst imponerad, men det är klart Swec-maffian ska slå till igen. +5

3:e plats nu.

Permalänk
Medlem

Hon som är 1:a nu är ju bra.
Jag ser det mer som, kommer jag kolla på programet? Nej, så varför bry sig vem som kommer med...
Så skulle kunna rösta upp Ljubica Zivkovic till etta, säger till och med fel på program namnet...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

röstat

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frux
Ska jag vara ärlig så blev jag inte så värst imponerad, men det är klart Swec-maffian ska slå till igen. +5

3:e plats nu.

Indeed.. done.

Visa signatur

| Live long and prosper |
MBP 13" Retina early 2015 (config. 2.6Ghz Haswell, Intel Iris 5100, 16GB RAM, 256GB SSD)

Permalänk
Medlem

Röstat, gillar hennes röst, men hon behöver jobba på att inte kolla upp och ner hela tiden som du säger.

Ska förmedla till lite polare, Swec maffia VISA VAD VI GÅR FÖR!

Permalänk
Medlem

Fan va gött! Det går ju bra detta. Nä jag vet att hon kanske inte är bäst, men bara hon är med i top 5 så går hon vidare till nästa del.

Swec-maffian...

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Tyckte inte om henne speciellt mycket. men jag låter bli att rösta istället för att rösta dåligt

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

swec slår till igen!;)

Permalänk

I samband med att jag röstade blev hon 2:a :). Hon är ju mycket bättre än ettan, ettan har ju en hemsk röst.

Edit: nu är hon 3:a igen :(.

Permalänk
Medlem

5:a från mig

Permalänk
Medlem

Nu leder hon, men det är tajt... alla 3 på top har 4.01 i medeltal.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

Hah, nu är hon ju först... Hur länge har man egentligen kunnat rösta om det här, om 20 swecröster bara sådär drar upp henne så mycket?

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Done

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Demokrati när den är som bäst...?!

Visa signatur

Min webbsida!
"Svenskarna är välväxta, kraftiga, smidiga, i stånd att uthärda det hårdaste arbete, svält och nöd.
De är födda krigare, fulla av stolthet..." - Voltarie

Permalänk

Yeah! Tycker fan hon var av de bättre. Problemet var väl att på hennes programledarkort så stod det ordagrannt, inte stödord / rubriker som är vanligt.

Permalänk
Korsordsguru

Lade in en röst på henne. Även på Yury för hon hade så coolt namn!

Visa signatur
Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

haha dont screw with the swecmaffia:D
votade igen, gick bra:) klockren 5a såklart

Permalänk
Medlem

Tips: Ni kan ju också rösta ner de andra som ligger bra till

Visa signatur

Permalänk
Medlem

tycker hon var en av de bästa, med rösten och tonen och så