Värsta fylla/fylleminnen (våldsamt återupplivad ifrån de döda)

Permalänk
Medlem

(Belga+brud) + (polare vägrar lämna sängen) = Vardagsrumsgolv...
Det jag reagerar på är att jag hör "klick, klick, klick" följt av:
- Nej rille, det är ingen film i kameran.
- Jo det är det!
- Nej det är ingen film i den.
- Jo säger jag!
- Det är min kamera, det ÄR ingen film i den.
- Det är det visst... klick klick klick...

Hela festen, verkligen hela (utom polaren som fortfarande var däckad i sängen) står och tittar...Och jag vet till denna dag inte om det faktiskt var film i kameran

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MegaN00bie
Har nästan exakt samma minnen från en kväll. 7,0 cider, brännmärken, löv, skador åsamkade av det motsatta könet etc. Varför var det bara så här kul när man var nybörjare?

Ja det är en mycket bra fråga min käre vän, måste varit bättre förr!

Skulle jag råka ut för något liknande idag hade jag nog skjutit mig själv med brödrosten dagen efter och aldrig i hela mitt liv fått för mig att dricka igen.

Iof är det väl inte så länge sedan jag råkade ta fel buss hem en gång och hamnade någon mil utanför Uddevalla, själv bor jag i Trollhättan så man var väl en si sådär 4-5 mil fel ute mitt i natten, full som fan och ingen buss gick det hem heller.
Gick nämligen av bussen mitt i någon fylle-attack där jag fick för mig att jag skulle spy eller liknande så stannade bussen på första bästa ställe och hoppade av vilket var väldigt dumt. Blev en lång promenad tills jag hittade civilisation igen och där blev jag sittandes från 3-4 på natten/morgonen och först kl 12 dagen efter kom det en buss som gick till Vänersborg där jag senare fick ta en buss vidare till Trollhättan.

Måttligt road när jag väl kom hem och fick lägga mig i sängen och bara somna utan några mer bekymmer i livet!

Dock är man ju dum nog att när man sovit klart skynda sig till systembolaget för att köpa lite mer av det härliga för att bege sig in i ännu en dimmig afton.
Nej får hoppas den nya datorn från Komplett kommer snart så att man kan sysselsätta sig med lite lugnare saker såsom att virtuellt döda folk i låtsas världar.

Mvh,
Viper@God

Permalänk

Nyår 2000 eller något sådant måste varit, under gymnasiet. Det var nyår, klockan hade slagit 22 och vi kom till festen lite sent och de andra var redan dragna så det var bara att dra igång. Fram med fulspriten, någon utländsk vodka som jag drog i mig (70is) till 22.45. 45 min för en 70is var ingen höjdare kan jag meddela. Jag minns att jag var och kladdade på någon halvt avdäckad brud vid dansgolvet, men hennes kompis drog henne ifrån och bad mig dra där ifrån. well well. Har ett svagt minne av att jag rökte cigarr (vilket jag inte gillar) och spydde samtidigt vid 00-slaget.

Vaknar upp dagen efter, med ett bultande huvud i en säng jag aldrig sovit i. Kollar mig runt om i rummet, ser några foton på väggen och inser att det måste vara hos festarrangörens hus. Det känns konstigt runt munnen och jag ser plötsligt hur ärmarna på skjortan är alldeles blodiga. Helvete, nu har jag mördat någon också, tänkte jag. Gick ut ur rummet och letade upp en toalett, och ser då att jag är blodig i hela ansiktet. En rejäl fläskläpp har jag fått också. Tvättar av mig och gå sedan ner till familjen som tydligen ska ha kört hem mig till dem. "Du var lite laddad igår ja?" .."jaa.. tydligen......."..

Hans föräldrar hade tydligen stängt ner festen vid 2-tiden och då hade de letat efter mig. De hade hittat mig i bastun på nedervåningen i festhuset där jag legat och sovit.

På väg hemåt så gick vi till festhuset där de städade för fullt. Någon kom och mötte oss och sade, "helvete, jag har fått städa och skrubba hela bastun för det var rena blodbadet där nere, vem fan kan det ha varit?".. "ehm.. det är nog jag", sa jag lite försiktigt. Tur att man inte kom dit tidigare

Ja, det var en rejäl fyllenyår som jag inte hoppas jag behöver uppleva igen. Jobbigt att inte komma ihåg vad man gjort och vakna upp där man inte känner igen sig, plus att man inte fattar varför man är helt nerblodad och har en fläskläpp. Ingen verkar ha vetat varför jag fått den, men jag anar att jag ramlat i bastun eller något liknande och fått den på det sättet. Hur jag hittade bastun är ett under, då jag inte hade en aning om att den fanns där

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem

Detta är lite pinsamt men det får gå.
Jag har legat inne i nästan ett år i Karlskrona på en båt HMS Visby. Vi var ett glatt gäng som snart skulle mucka. EN pinne kvar MUCK! Vi var bjudna på en midda ute, av befälen. Sagt å gjort vi satt å åt fint, drack som bara attan. Etc etc etc. Efter några öl, drinkar & helrör så tänkte vi dra oss tillbaka till båten. Men när vi kommer ut så ser vi att en av våra står å kastar vatten i en fontän som står utanför restaurangen. Och alla verkligen ALLA 16 gossarna kastade vatten den kvällen i samma fontän. Jag var lite sen ut efter att jag raggat på städaren på restaurangen. Min kamrat Gustav kallar på mig "-Bengtsson (Med ett sådan fint fylle skrik) vi lämnar en present till Karlskrona för dessa härliga 12 skit månaderna." Jag var inte sen att gå med i bekanskapen. Sagt å gjort halar ut snabeln å tömmer. Det går säkert 2 sec sen kommer en ganska så kraftig knuff, ock jag befiner mig i fontänen som är ca 2dm djup. Det vill säga massa urin å lite vatten. Jag slår upp halva ögat som gensat börjar blöda. Jag låg i fontänen i säkert 20-30 sec innan jag förstod vad som hänt. Men jag är inte den som där den. Jag reste mig å gick tillbaka till båten. Det var nog -6* och en halvmil tillbaka men jag var full så vad gjorde de?

Lite pinsamt var det iaf på morgon när vi åt frulle. Hade ju bara mina kläder som jag varit ute med dagen innan. Dom luktade inte gott.

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Medlem

Kan lägga till ett nytt. Är inte värsta i dålig benämning dock.

Var inbjuden på inflyttningfest och hade förbannat trevligt ett bra tag. Efter för mycket rom börjar det svartna till och minnesluckorna börjar uppstå. Kommer ihåg att jag sitter i en bil på väg till nåt uteställe i malmö, och nästa är när jag sitter vid Black Jack-bordet. Jag var alldeles för full för detta och dealern var nog ganska glad för att håva in mina pengar denna natt.

Vad hon inte visste var att jag har århundradets flyt på fyllan. Jag kammade hem 1900:- av den stackars flickan medans jag dessutom satt och hånade henne för att hon var så jävla dålig och förlorade mot mig. Den sista kommentaren jag la var tydligen "Haha nu ska jag gå till baren och supa bort din provosion"

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RetarDeD
"Haha nu ska jag gå till baren och supa bort din provosion"

HAHAHAHA

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

Hmm, lite pinsamt att behöva säga det, men ja, pick a choice anyone, har så det räcker till alla

Men ja, jag har inte tid att lista småförteelser, så jag går direkt på "the big one":

Innan sommaren nu var det ju studenttider, och som basist i ett band bestående av gymnasister hade vi självklart en del spelningar. Den sista av dessa var hos en kompis till trummisen och efter att vi trots festarrangörens vädjan att "spela lugna låtar tyst" fått igång festen, gick vi av scenen och bestämde oss för att prova om festen verkligen var så kul som den såg ut. Sagt och gjort! Letade upp några ölglas och fyllde dem med vin och plockade samtidigt på mig ett par flaskor öl. Innehållet i dessa behållare tömde vi snabbt, och sedan visade det sig att alla i vår ålder på festen skulle dra vidare, och självklart hängde vi på. Här passar det bra att säga att jag fattade mitt livs bästa beslut, strax före mitt livs sämsta - jag lämnade kvar min bas, mina andra instrument och all utrustning!

Vi fumlade upp låsen på våra cyklar och begav oss i en lite smått vinglig procession vidare mot efterfesten vi alla var inbjudna till, men till min förvåning stannade vi utanför ett hus innan vi ens var halvvägs till efterfesten. Här visade det sig att det var en annan studentfest - en kille jag aldrig sett i hela mitt liv. Detta rörde mig dock inte ryggen och jag gick igenom det generösa alkoholutbudet. Efter att ha i stort sett tömt en halvlitersburk Sofiero ville jag fylla på med nåt sötare och valet föll på 40%ig apelsinlikör - Cointreu - I den inte helt tomma ölburken! Efter att ha tömt denna "ljuvliga" blandning kände jag mig klar på den festen och gick ut i en park utanför huset och urinerade bakom en pinne till träd, som jag vid tillfället tyckte var ett perfekt insynsskydd. Så småningom kom mina bandmedlemmar ut, de med, bärandes på alla möjliga olika alkholhaltiga kap. Därefter började vi röra på oss mot efterfesten och jag blev alltmer psykad att de andra hade dricka, men inte jag! DÅ fattade jag mitt livs SÄMSTA beslut - jag beslöt att tömma den liter starkblandade romcola jag hade glömt bort att jag hade med mig.

Det är det sista minnet jag har från den kvällen - att jag står vid vägkanten och halsar den flaskan.

Sen har jag fått berättat för mig hur vi vinglade fram till efterfesten, ställde våra cyklar där och gick in. Väl inne fortsatte mina kompisar supa, men jag gick nog iväg och sov någonstans, ingen hittade mig i alla fall förrän jag kom gåendes och skrek att jag skulle göra nån typ av akrobatik. Sagt och gjort - jag kastade mig med bakhuvudet före in i en trappa och tillskansade mig en rejäääl bula. Därefter blev jag visst för jobbig och blev utslängd, vilket jag inte tolererade, så jag gick in igen, och blev utslängd igen. Till slut tyckte jag dock tydligen att det var dags att dra, ungefär en kvart efter att min ene kompis hade dragit, och tog min cykel och vinglade iväg. Både jag och kompisen som stack före mig bor ungefär 1.5 km från festlokalen, och vi lämnade tydligen festen vid 01.30-tiden.

Vid 04.30-tiden återkommer mitt minne delvis och jag kommer ihåg hur jag stod och försökte låsa upp dörren med en femkrona. När jag gång på gång misslyckas med detta, börjar jag motionera fingret på dörrklockan tills min yrvakne far öppnar denna...

Dagen efter vaknar jag fullt påklädd på min säng och känner i fickan - inga nycklar där inte. Utanför fönstret står inte heller min cykel som den borde.

Ringer runt lite, och ger mig av på en sök-tur, och hittar så småningom nycklarna i ett dike vid festlokalen. Cykeln förblev dock borta och när jag ringde kompisen som stack en kvart före mig visade det sig att han också kommit hem med en cykel mindre än han lämnade huset med. Vi har dock inget som helst minne av att ha träffat varandra, så vad som egentligen hände under de ~3 h vi var ute på vägarna (isf den kvart det borde ha tagit) får vi aldrig veta. Om någon ser våra cyklar i malmötrakten blir vi dock glada

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk
Medlem

Ett av de värre jag varit med om var när jag var med på polarens studentfirade. var med på lastbilen som DJ och drack minst lika mycket som alla andra^^. Hade fått 3 liter 12% vitt vin. Efter cortegen så blev det förfest hos en av polarna innan vi skulle ut till Bogrens. Förfesten förflöt med mycket dricka. Sen åker vi iväg till Skövde/bogrens. Väl där så bestämmer jag mig för att slå en drill. Känner att någon drar tag i mig och undrar vad jag håller på med. Jag fattar inget och undrar vad som är fel. han ringer även polisen som tar med mig på förhör och vad vi snackade om har jag inget större minne av förutom att det kändes som om att de hånade mig lite. Jag blir tillslut utsläppt och dagen efter får jag reda på att jag hade pissat på dansgolvet.:/ Hände inget efter det iaf Förstår inte heller att jag inte hamnade i fyllecell. Kanske var fullt?:P

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

En jul fest som spårade ur för mig, hade vädligt trevligt fram till halv elva sen kommer jag inte ihåg ett skit framtill halv nio morgonen efter.

Jag hade spytt lite här och var och hävt i mig allt jag fått tag på enligt kompisar, som fixade hem mig i en kundvagn(!) vaknade morgon efter och undrade vart jag är + en halv full hink med spya brevid mig....

Riktig fjortis fylla som jag veerkligen lärde mig utav

Permalänk

Vad tråkigt är det inte fler som har råkat ut för saker på fyllan? Inte behöver ni skämmas, välkomna in i värmen hos fyllekajorna!

Mvh,
Viper@God

Permalänk
Medlem

Nja det som hänt den senaste tiden har inte varit värre än att man somnar på spårvagnen på vägen hem från krogen och som vanligt blir väckt i Bergsjön. Kanske någon som sett mig för det har hänt fler än 1 gång:P Annars är det inget nytt på fyllefronten. Man har väl lugnat sig liet sen ungdomens glada dimmiga dagar. Eller så kommer det lite mer nu i sommar^^

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk

detta hände för ett tag sen vid våran sk. studentbal.

aja vi börjar visst med att köka något som smakar sådär plus att man vart redigt hungrig så har jag redan druckit en 50 cl/5% öl inanan käket ingen vidare! känner av det lite tar ännu en öl till maten... nåt som jag missat var att dom serverade 6 st öl och jag hade med mig ca 3 tror jag... aja dricker upp mina öl. när vi hade ätit färdigt är nog kl 19-20:00. än så länge har jag klunkat 4 öl... egentligen tillräckligt för min kroppsstorlek och hur mkt jag tål aja...

det sket man i tydligen för en kompis har med sig nån likör som smakar för jävla gott blir la kanske 3 deciliter likör.... nu mår man riktigt på topp! käkar chips som fanns där pissar för jämnan pga av all öl. testar dansgolvet... lite tråkigt var liksom 15 killar på 4-6 tjejer ;). folk börjar dra ut och skall röka aja tydligen har jag också halvt vinglades ut fått en cigg i handen... fortfarande halv nykter. men jag lyckas iaf hålla mig till munblåss och inte halsbloss,,,

klockan blir 21:00 går in en stund drar fram till disken måste ju typ utnyttja ölen lite jag tydligen har betalat för får en av rektorn ;). denna tömmer jag fort på kanske en 15 minuter... lessnar när den är slut drar och får en till nu börjar det snurra men inte tillräckligt mkt. vinglar fram till en stol och pratar med mina kompisar som inte ser alls fulla ut... tömmer även denna ölen så jag tar mig en till. tömmer halva burken och ställer den nånstans... lyckas chacka en cider för dom som inte ville ha öl hade tydligen fått cider är lite avundsjuk tömmer den halva burken... får en till han vill inte har mer ;). dricker upp denna vid en raggare från skolan som går fordon han dricker typ vodka + cola. jag får i mig lite av detta innan jag känner att jag är för pissenödig för att hålla imot.

kl blir nog 22:30-23:00 tillbaka från dassbesöket minns jag inte mycket ifrån mer än att jag nog har tagit en ramlösa dricker denna för jag vet att det inte riktigt står till nåt bra. får i mig lite vatten går ut och röker igen :(...

vid 23:00 hamnar jag vid nåt bord igen med kompisar fanns inte så mkt att göra... sen så tror jag har ett svagt minne av att nån har haft med sig smirnoff ice men jag vet inte vems det är och jag kan absolut inte öppna den... för liksom jag ser den svagt och jag halvskriker smirnoff ice! aja nån hjälper mig att få upp den vet inte vems den är... men den tömmer jag iaf. sen var det dansgolvet flänger runt (detta kan ha hänt tidigare har svaga minnen i från allt minns inte riktigt ordningen som hände under kvällen)

aja klockan blir kasnke 00:00 dags för en spya efter att ha druckit åter lite ramlösa.... tömmer allt och jag missar inte dasset iaf... träffar npgra på dasset efter snackar fotboll eller nåt kan knappt stå upp själv... går ut och fixxar en ramlösa till men kort efter så spyr jag igen ut all ramlösa jag druckit...

tror också detta har hänt i olika ordningar
jag dricker lite ramlösa till går ut röker en satans cigg... aja för full så skriker jag till en kompis att jag inte mår bra vi kan kalla han putte aja han hjälper mig runt husknuten på bygdegården och jag får spy det enda jag minns är att jag tackar han för hjälpen. och han säger att jag skall lugna mig.

går in hamnar på en stol sittandes i en timme eller 2 timmar... halvdeckad i en annan värld totalt... festen börjar avslutas men jag vill verkligen nyktra till lite innan min morfar hämtar mig! aja klockan är typ vid två tiden kompisen som bjöd mig tidigare på likören tjatar på mig att jag skall ringa hem aja drar ut och ringer hem kommer hem halv nyktrad.

aja som sagt det finns minnesluckor emellan allt i tråden!

som sagt drack för mkt fjortis fyllan deluxe vågade knappt gå till skolan på måndag men ingen sa nåt speciellt förutom jäkla dragen du var typ. blanda inte under en fest om du dricker håll dig hellst till öl. första riktiga fyllan jag har minnesluckor ifrån. men otroligt nog hade jag inte någon direkt bakfylla dan efter.

totalt jag drack var detta:
ca 6,5 öl 5%
ca 1,5 cider 7%
två ganska små glas halvblannan cola + vodka
1 glas likör
1 smirnoff ice

plus lite ramlösa... aldrig mera ramlösa på fyllan vanligt vatten! drack även vanligt vatten ifrån kranen på dasset. sen så kanske en felmarginal jag drack på är kasnke minus 1-2 öl på listan.

detta var absolut för mkt för mig i vanliga fall dricker jag inte mer än fyra öl och då mår jag på topp.

så jag har lärt mig något.

Permalänk
Avstängd

Ja drack 2 öl och och någon dl vodka sen skulle vi till krogen tror ja de va, då var ja ganska full och fick i mig en hel del absint innan med. Ja kommer ihåg att någon tjej ville prata med mig men ja ville inte lyssna på henne så a försökte gå iväg men ramlade in i en buske då. På morgonen när ja vakna så var ja hemma och undra hur ja kom hem, ja tyckte det en bra prestation av mig att hitta hem men tydligen så hade ja åkt in på tne med 2,8 promille i mig och inte kommit hem på egen hand ja hade lite skrapsår från att ja ramlat med.

Permalänk
Medlem

Värsta minnet är Nyår 03 eller 04 då köpte jag och en polare 1l vodka för att blanda å klunka men det slutade med att jag stod där själv med vodkan då han kom över en platta bira på partyt.
Självklart så svepte jag skiten själv och det slutade med att jag satt i en tom fyrverkerilåda och spydde som en gris och det fortsatte på vägen till bussen som skulle ta oss hem till en kompis.
Väl framme så var det fortfarande fest hos min kompis men jag la mig ner på soffan så fort jag bara kunde så kom polarens styvfarsa som är riktigt skön å slänger fram något att dricka och jag hade hoppats att det var saft eller juice men icke det var whiskey så efter någon klunk så sprang jag till toan och spydde överallt där inne.
Jag har aldrig varit bakis så jag haft ont i huvudet eller så utan blir bara seg som fan eftersom jag har mina rutiner när jag kommer hem full men efter den natten så var jag bakis i 2 dagar och hade säkert fått magpumpas om jag hinkat mer på festen än jag gjorde.

Permalänk
Medlem

Jag tror jag hittat hem. Återkommer med en eller ett gäng historier imorgon när jag är lite piggare

Har ni tur kanske jag slänger upp några bilder, allt för att ge er exempel på kvällar där jag borde stannat hemma

Visa signatur

Internet är som ett stort bibliotek, men med en full bibliotekarie.

Permalänk
Medlem

Det här hände rätt nydligen när en polare fyllde år. Inte den värsta men inte var det trevligt.
Jag och några polare tänkte dra igång med ölspelet med lite 7.0 öl och Vodka för att komma igång lite. Jag var den som fick de värsta korten gång på gång och efter en stund så började man känna sig lite kass i magen och tänkte dra sig ur. En annan fick springa och spy i slasken vid runt halv 10 på kvällen, han kom tillbaka och tänkte inte dra sig ur, självklart. Och jag tänkte samma sak, förlora finns väl inte? Inte länge till så fick man dra fram en hink och lägga en REDIG spya där. Riktigt packad var jag och visste inte vart jag skulle kasta spyorna så gick till badkaret och stopp blev det! Smart som man var så tänkte man inte på att kasta allt i toaletten.. strundade i det och gick tillbaka för att spela mer och minns inte så mycket mer av den kvällen.
Vaknade på toan tidigt på morgonen med riktig spränghuvudvärk och var fortfarande lite dragen, och det var en JÄVLA stank. Hade spyor över armarna så jag måste ha försökt gjort det rent på natten eller något. Fick städa ur badkaret i säkert 2 timmar innan det blev helt rent i badkaret.

Aldrig mer ölspelet efter en pizza kan jag lova.