Permalänk
Medlem

Nu är min i produktion

Permalänk
Medlem

Jag tycker min är i förproduktion hur länge som helst.
Jag vill också ha samma tur som många andra, att den hamnar i fas 5.
Men men, vissa har väl tur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lAlAz0r

Citat:

Ursprungligen inskrivet av rewound
Min är också i fas 2, beställde den 25/2 med blått skal... surt om de ska vara de som försenar levereansen? :/

Jo jävligt surt om det är de, för då skulle jag lika gärna kunna beställt en svart. Det spelar ingen roll för mig

/ lAlAz0r

Jo, det är Svart skärm. Men det kan ju vara väldigt mycket annat som skiljer också..

Permalänk
Medlem

Läste i ett forum, att det är problem med 3GB i ram varianten, vissa har tydligen bara kunnat se att dom har 2GB ram när dom kollar i kontrollpanelen? Nån som hört nått om det ?

Permalänk
Avstängd

Hur fasen var det man skrev så man kunde ändra upplösningen till högre än 1024 när man ska spela? Man skrev typ -x 1280 -y800 eller nå sånt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lAlAz0r
Fan va fort det gick för dig då ! Jag beställde 26:e och min är fortfrande i FAS2

/ lAlAz0r

28:de fick dom in mitt förskotts betalning.
och loggade in just och kollade, det är i fas 3 *wei*

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
28:de fick dom in mitt förskotts betalning.
och loggade in just och kollade, det är i fas 3 *wei*

Okej : / jag betalde med kort och min är fortfrande i FAS2

/ lAlAz0r

Permalänk
Medlem

kneppigt?
för jag bettalade i tisdags, men dom fick inte pengarna förän i torsdag.
men undra om dom jobbar 24/7 där, tanke på att ja märkte att min dator har flyttat sig mellan kl20-21.

ditt kanske rör sig inatt eller nåt får hålla tummarna

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
kneppigt?
för jag bettalade i tisdags, men dom fick inte pengarna förän i torsdag.
men undra om dom jobbar 24/7 där, tanke på att ja märkte att min dator har flyttat sig mellan kl20-21.

ditt kanske rör sig inatt eller nåt får hålla tummarna

Datorn kanske skruvas ihop i USA eller nått Asiatiskt land? Du vet klockan är olika mycket beroende på vart i världen du befinner dig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HMB
Datorn kanske skruvas ihop i USA eller nått Asiatiskt land? Du vet klockan är olika mycket beroende på vart i världen du befinner dig

Haha

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HMB
Datorn kanske skruvas ihop i USA eller nått Asiatiskt land? Du vet klockan är olika mycket beroende på vart i världen du befinner dig

Tror den sätts ihop i antingen Polen eller Irland, men dom har nog lite konstiga arbetstider då jag kollade min order nu precis och den ligger nu i fas 4

Permalänk
Medlem

Äntligen händer de något, fas 3 igår, nu fas 4. På packsedeln står det skärm: 230-10143 >Betyder detta LG? Det kanske bara levererar med LG nu... Får ju hoppas de

Permalänk

Directx10 problem

värför kan inte jag installera nyare directx på min dator... den visar att jag har 8.1 på datorn och jag har vista :S och då ska jag ju ha 10 redan från början... kan det bero på att jag intstallerat nforce 169.09 drivrutin??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rewound
Äntligen händer de något, fas 3 igår, nu fas 4. På packsedeln står det skärm: 230-10143 >Betyder detta LG? Det kanske bara levererar med LG nu... Får ju hoppas de

När beställde du din?
min ligger i fas 4 me *morr*
hoppas sen minglar förbi din iallafall =P

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
När beställde du din?
min ligger i fas 4 me *morr*
hoppas sen minglar förbi din iallafall =P

Min ligger såklart kvar i FAS2, då får jag inte datorn denna vecka.

/ lAlAz0r

Permalänk
Medlem

höh...
dom fick ju min beställning 2 dagar efter din, knepigt kö system dom har?!

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

jaha ja, ser att andra också får lång produktionstid på sin dator, min gick in i förproduktion 26 februari, väntas bli färdig 25 mars, fas 2 nu =(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
När beställde du din?
min ligger i fas 4 me *morr*
hoppas sen minglar förbi din iallafall =P

Jag beställde min den 25/2 så de bör nog hända saker med din när som helst! Nu är min levererad och väntas komma fram på fredag! gut!

Permalänk

Fick min idag (beställde den 27/2) tog jävla tid tack vare shenker iofs , de hade datorn 6 dagar .

Första intryck så här långt. är jävligt nöjd! Min dator är knäpptyst och när jag kör spel så får jag nästan anstränga mig för att höra fläkten. Inget cpu whine heller för den delen

Permalänk

hjälp me directx snälla någon, tack på förhand för svar på värför det inte går att installera skiten...

Permalänk
Medlem

Vad är "CPU whine" egentligen? Är det bara att CPU-fläkten går på högvarv helt enkelt, eller är det något annat?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cokeshiet
hjälp me directx snälla någon, tack på förhand för svar på värför det inte går att installera skiten...

om du kör windows vista så kan du inte instalera directx tror jag eftersom 10an är inbakad i systemet om jag inte minns fel.

Permalänk

inga nya roliga rabbeter?
5%aren lär ju finnas men ingen av de andra har kommit nya av?

surt när man väl har pengarna =(

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genmah
Vad är "CPU whine" egentligen? Är det bara att CPU-fläkten går på högvarv helt enkelt, eller är det något annat?

Högt ljud som kommer ifrån datorn. Ett exempel: http://www.youtube.com/watch?v=legqLFgMKEo

Min är nu i fas 5 och beräknas vara framme på fredag. Dock lär väll schenker ta tills början utav nästa vecka innan dom levererar den. (Om inte jag åker till dom och hämtar den själv.)

Och även min skärm har numret 230-10143. Dock tror jag detta bara är en betäckning på upplösningen.. Nån som hafft samma nummer? Vad för skärm fick ni?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andreasdahl
Högt ljud som kommer ifrån datorn. Ett exempel: http://www.youtube.com/watch?v=legqLFgMKEo

Min är nu i fas 5 och beräknas vara framme på fredag. Dock lär väll schenker ta tills början utav nästa vecka innan dom levererar den. (Om inte jag åker till dom och hämtar den själv.)

Och även min skärm har numret 230-10143. Dock tror jag detta bara är en betäckning på upplösningen.. Nån som hafft samma nummer? Vad för skärm fick ni?

Kollade med dell, och det är bara som du sa betekning för upplösningen. tyvär =P

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Orderdatum: 2008-02-29
Beräknat leveransdatum: 2008-03-20

Fas:2. I förproduktion

://

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korpskugga
Fick min idag (beställde den 27/2) tog jävla tid tack vare shenker iofs , de hade datorn 6 dagar .

Första intryck så här långt. är jävligt nöjd! Min dator är knäpptyst och när jag kör spel så får jag nästan anstränga mig för att höra fläkten. Inget cpu whine heller för den delen

Najs, vad fick du för skärm?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korpskugga
Fick min idag (beställde den 27/2) tog jävla tid tack vare shenker iofs , de hade datorn 6 dagar .

Första intryck så här långt. är jävligt nöjd! Min dator är knäpptyst och när jag kör spel så får jag nästan anstränga mig för att höra fläkten. Inget cpu whine heller för den delen

Om du får anstränga dig för att höra fläkten i spel så bör du kolla efter temperaturerna, kör inte fläkten i x antal rpm vid spelande (30-100% use av processorn) så blir datorn överhettad direkt.

Permalänk
Medlem

Orderdatum: 2008-02-26 (det var när jag betalade in pengarna, 28 registrerade dom pengar)
Beräknat leveransdatum (på eller före detta datum): 2008-03-25

Och nu häckar den i Fas:4. Leveransen förbereds

Känns lite konstigt att det skiljer mycket på datumen för många.
verkar ju inte vara någon bra kö system ifall man hoppar före eller släpar efter.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
Orderdatum: 2008-02-26 (det var när jag betalade in pengarna, 28 registrerade dom pengar)
Beräknat leveransdatum (på eller före detta datum): 2008-03-25

Och nu häckar den i Fas:4. Leveransen förbereds

Känns lite konstigt att det skiljer mycket på datumen för många.
verkar ju inte vara någon bra kö system ifall man hoppar före eller släpar efter.

Håller med dig.
Jag beställde min 26/2 och är fortfarande i Fas2.
Beräknat leveransdatum är 25/3 för mig :/

Kolla vad snygg den vita är! http://www.youtube.com/watch?v=7JoMg3A1_eI&feature=related
Hans fingeravtrycksläsare sitter ju på vänster sida:P
haha dum jag är filmat spegelvänt såklart

Visa signatur

[Fractal deisgn define R3 ] [ i5 3570K ] [Gigabyte gtx 670 2gb oc] [ 8gb vengeance 1600MHz ] [ Gigabyte z77X UD3H ][ sg 1tb 7200rpm ] [ Ocz ZS 750w ] [ win 7 pro ] [Benq xl2410t ]

[ XPS 1530 ] [ T7500 2.20Ghz ] [ 2gb ram ddr2 ] [ 8600M GT ] [ 250gb 5400rpm ] [ LG 1440x900 ] [ xp-32bit ]