Är det fel på grafikkortet?

Permalänk

Är det fel på grafikkortet?

Har nylihen köpt ny data..Testade nyligen crysis. Men jag för som streck i grafiken kan det vara så att det är fel på grafikkortet då? Jag har ett http://www.dustinhome.se/pd_5010184161.aspx vissa har ju skrivit att dom fått trasiga kort kan det även vara fel på mitt?

Permalänk

lite bilder skulle göra det lättare att försöka hjälpa dig

Visa signatur

AMD_matte

AMD Athlon X4 640@ 3.5 Mhz, MSI 990XA-GD55, XFX GeForce 9800GTX+, Corsair Vengeance 4 gb@1600 mhz.

Permalänk

menar du som ett "genomskilnigt streck" så testa sätta på v-sync

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk

ja prisis unifär så...hur och vart gör man det då?

Permalänk

ja antingen kan du göra det i spelet eller så kan du ändra det i kontrollpanelen för ditt ati-kort, har sjlv ett geforce kort så kan tyvärr inte säga exakt vart det är, men leta bland inställningarna =P

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk

dNu flyter det på hur fint som hällst när ja tröck på vsync..:) jag som troddde att det var grafikkortet det var fel på..vilken lättnad:)