Permalänk
Medlem

Logitech G5

hejsan jag behöver hjälp, min logitech g5 mus slår av och på ibland, tycker inte alls omdet, speciellt om man håller på och spelar, vet nån vad man kan göra åt det?
Har uppdaterat drivrutiner

Permalänk
Medlem

Indikerar Windows att den tappar och hittar maskinvara när det här händer?

Permalänk
Avstängd

Om du har en riktigt dålig dator, så kan det va ditt nätagg...
MEN: Då ska du ha en extremt dålig data!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

har samma problem med min logitech G5 men det e inte nätagg, men något e fel med musen men frågan kvarstår vad e det som är fel med den

Permalänk
Medlem

Om det inte är glapp i sladden är det antagligen något fel i själva musen. Har du garanti kvar så är det ju bara att lämna/skicka in den där du köpte den!

Har själv en G5:a men har aldrig haft problem med den.

Visa signatur

Antec 300 | Chieftech 500W | Asus P5K3 Deluxe | Intel E8400 (@ 4,0 GHz)/TRUE | Corsair XMS PC10600 DDR3 4GB | Asus 8800 GT 512MB (@ 720/1620/1010)/Accelero S1 REV2 | WD 160 GB + WD 500 GB | BenQ G2412HD x2
Asus eee PC 1008ha

Permalänk

Jag har fått samma problem med min G5. Eftersom jag tyckte att det verkade som om många fick det samtidigt så trodde jag att det var en buggig setpoint-uppdatering eller något liknande som låg bakom men nu lutar jag åt att det är sladden som är glapp på min. Jag ska ta tillbaka den till försäljningsstället.

Visa signatur

-det finns ingen ödets och himmelens lag, det finns ingen slumpens cynism, människor lider vareviga dag, de lider av kapitalism
-Vilken otursmango, den låg som oskyldig, så tog hon fram flera

Permalänk
Medlem

Har haft Logitech G5 länge. alltid funkat perfekt. Dock min förra Logitech Mx518
hade samma problem som ni beskriver. Det är oftast glapp.

Testa och skruva upp musen och kolla hur det ser ut. (Endast om du inte har någon Garanti). Om du skruvar upp musen akta för en liten fjäder som sitter under scroll-hjulet. själv fått en sådan rakt i ögat.

Visa signatur

3900X | Dark Rock Pro 4 | X570 Aorus Elite | RTX 2080S | 16GB Trident Z 3200MHz CL14 | RM750X v2 | 970 NVMe | 860 Sata |

Permalänk

ouuuff måste har gjort ont BTW har nån problem med att den kan inte använda ''alla'' sortes musmattor??

Permalänk

Har också en g5 som jag har haft länge nu utan problem. Men innan dess hade jag en mx518 som gjorde precis likadant. Har inte en aning om vad det va för fel på den tyvärr

Visa signatur

Coolermaster Cosmos S - Coolermaster realpower 850 W psu - 4Gig Crosair pc 8500 - Asus P5Q Motherboard - Intel Core Duo 8500 With - Zalman CNPS9700 LED Ultra Quiet Cpu Cooler - XFX gtx 260 xxx - Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty

Permalänk

vilken mus matta kör med??

Permalänk
Medlem

Jag har hört massa klagomål om att g5:an stängs av och på, däremot har min inte krånglat det minsta på de 4 år jag nu har använt den.

Däremot så har jag tagit för vana att inte uppdatera firmwire på kringutrustning efter att dem har slutat krångla.
Varför skapa sig fler problem liksom?