[EVE] "En hel tomtearmé" - Vi hjälper dig navigera bland skorstenarna!

Permalänk
Avstängd

Apoc har range bonus och den har även en tracking computer med optimal range i den setupen ^^ så någon ab behövs för det mesta inte, men visst har man bra cap skills så skadar det ju inte.

Jag har inte så mycket skill och den här rangen har jag...
Multi 21+8
Ultra 37+8
Infra 50+8
Radio 67+8

Och det är ju ingen fördröjning när man byter ammo.

Men en skill jag verkligen skulle rekommender är Electronic warfare drone interfaceing ta den till åtminstonde lvl 2 så dina drones kan hjälpa till med dom bs som orbit vid 49km, Det snabbar upp missions betydligt mer är att jaga dom med AB.

Shinzon, läs eve-survivial noga innan du accepterar ett uppdrag Finns några som blir nästan omöjliga utan T2 drones. Typ blockade sansha. första waven har 10 elite cruisers med tracking disrupt, så vapnerna är helt värdelösa. Dom 10 skeppen måste dina drones döda innan du kan skjuta dom andra, finns även elite frigs med scram som kan vara jobbiga att få död på med T1.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaya
Apoc har range bonus och den har även en tracking computer med optimal range i den setupen ^^ så någon ab behövs för det mesta inte, men visst har man bra cap skills så skadar det ju inte.

Jag har inte så mycket skill och den här rangen har jag...
Multi 21+8
Ultra 37+8
Infra 50+8
Radio 67+8

Och det är ju ingen fördröjning när man byter ammo.

Men en skill jag verkligen skulle rekommender är Electronic warfare drone interfaceing ta den till åtminstonde lvl 2 så dina drones kan hjälpa till med dom bs som orbit vid 49km, Det snabbar upp missions betydligt mer är att jaga dom med AB.

Shinzon, läs eve-survivial noga innan du accepterar ett uppdrag Finns några som blir nästan omöjliga utan T2 drones. Typ blockade sansha. första waven har 10 elite cruisers med tracking disrupt, så vapnerna är helt värdelösa. Dom 10 skeppen måste dina drones döda innan du kan skjuta dom andra, finns även elite frigs med scram som kan vara jobbiga att få död på med T1.

okej. men jag kan inte göra högre mission än lvl 2

Visa signatur
Permalänk
Medlem

fixade en 21 trial ifrån steam, sist stå slutade jag spela nästan direkt men denna gången blev det roligare, joinade dessutom Nordpolens chatrum eller vad man ska kalla det, tyckte alla var trevliga och hjälpsamma, fick hjälp direkt...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av J0hAnN48
fixade en 21 trial ifrån steam, sist stå slutade jag spela nästan direkt men denna gången blev det roligare, joinade dessutom Nordpolens chatrum eller vad man ska kalla det, tyckte alla var trevliga och hjälpsamma, fick hjälp direkt...

Halvsynd att du fixade en 21 dags av dom och inte av någon av oss.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shinzon
Halvsynd att du fixade en 21 dags av dom och inte av någon av oss.

fast om jag ska köpa det så blir det nog efter sommarn, då behöver ni inte slösa era invites till ingen nytta(för ersjälva asså)

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av J0hAnN48
fast om jag ska köpa det så blir det nog efter sommarn, då behöver ni inte slösa era invites till ingen nytta(för ersjälva asså)

jag tror vi har invites över.

Hur tänkte du köpa det? för man kan bara fortsätta på sin trial.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Spelade eve förut i många månader, har en megatron just nu och spelar på 5-dagars erbjudandet som går att spela på gammal konto.
Jag undrar nu om det kanske finns ännu en trial, kanske vänvärvning där man inte behöver köpa en månad för att fortsätta spela?
Är inte helt hundra på om jag ska börja eller inte men är så galet beroende just nu så jag bara måste få spela lite till!

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Spelade eve förut i många månader, har en megatron just nu och spelar på 5-dagars erbjudandet som går att spela på gammal konto.
Jag undrar nu om det kanske finns ännu en trial, kanske vänvärvning där man inte behöver köpa en månad för att fortsätta spela?
Är inte helt hundra på om jag ska börja eller inte men är så galet beroende just nu så jag bara måste få spela lite till!

Det finns vänvärvning. du kan få 21 dagar. men då får du en ny gubbe.

så jag tycker att du ska betala för din gubbe du har nu.

Nu för tiden så kan man köpa speltid för isk.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shinzon
Nu för tiden så kan man köpa speltid för isk.

eh all isk som blir över pvpar man för. ju rikare man blir ju mer pvp i tech2 skepp blir det ju!

jag älskar zealot och det blir en del isk och man ska ha råd att förlora sådana på löpande band. om man nu inte får dom av corpet man tillhör.

sen är alla superrika= traders eller liknande och fan orka va trader sitta still i jita och få hemoroider fixa med köp och sälj orders. men visst jag antar att traders behövs dom oxå...

Permalänk
Medlem

Varför bara ha en toon?

Har tanken aldrig slagit dig att man kanske kan ha en main och ett gäng alts som man har till inventions eller andra bra saker att skaffa isk på

Permalänk
Medlem

Edit: Invite mottagen!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AtreX
Om någon har lust kan de gärna ge mig en invite email borttagen

skickat en invite. hör av dig ingame

Visa signatur
Permalänk

Sådärja, nu är jag hemma igen och nu är det dags för EVE!!!
Hörs i Nordpolen alla Tomtar!

Visa signatur

2500K + Noctua NH-U12P | ASRock P67 Extreme6 | Corsair XMS 2*2GB | Radeon 3870 512mb | Samsung 160GB + 1TB | Fractal R3 | Corsair AX750 | Samsung T220

Jag kan ha helt åt skogen fel, du är varnad!

Permalänk
Medlem

Hur joinar man kanalen?

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SirMacke
Hur joinar man kanalen?

höger klicka på channels and mailing list och klicka på join.

Man kan vänsterklick på den också och klicka längst ner i fönstret på join.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shinzon
höger klicka på channels and mailing list och klicka på join.

Man kan vänsterklick på den också och klicka längst ner i fönstret på join.

När man har klickat på Join så skriver du in Nordpolen!

Visa signatur

2500K + Noctua NH-U12P | ASRock P67 Extreme6 | Corsair XMS 2*2GB | Radeon 3870 512mb | Samsung 160GB + 1TB | Fractal R3 | Corsair AX750 | Samsung T220

Jag kan ha helt åt skogen fel, du är varnad!

Permalänk
Medlem

Är redan där!

Ang vapen, mina ovan angivna vapen pangade på 0-8km
Testar nu "Dual Afocal Heavy Maser I" och "Dual Heavy Afocal Pulse Maser".

Dessa är visserligen kraftiga, kan ta 400 i skada på någon, men vilket jäkla avstånd man måste vara på. Minst 15km för den ena och uppåt 25km på den andra.

Liite jobbigt då många fighter ligger bra närmre.
Finns det något annat inom "Heavy" som pangar på lite kortare?

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Medlem

funderar på att testa EVE, aldrig spelat det, någon som orkar ta hand om en en stund om man kommer online?

Visa signatur

eminemBNJA: Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av r1cke
funderar på att testa EVE, aldrig spelat det, någon som orkar ta hand om en en stund om man kommer online?

Klart vi kan ta hand om dig. kom in kanalen nordpolen.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kalas, ska bara tanka hem och installera, blir väl att hoppa in i spelet inatt/imorn

Visa signatur

eminemBNJA: Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat.

Permalänk
Medlem

Kul att ni håller tråden vid liv. Sjælv ær jag fullt upptagen med att arbeta hær i norge så det har inte blivit mycket tid før Eve den senaste månaden.

Men! Det ska det bli ændring på.
Har planerat att grinda missions fr.o.m. imorgon fredag, ca 23.00 fram tills på Søndag runt klockan 21.00.

Jag vænder mig fræmst till andra tomtar som inte heller ær så aktiva just nu, men kanske kan undvara en regning helg till ihærdig Eve-spelande.

Blir vi fler æn ett par personer så kør vi så att pengarna går till føretagskassan, annars delas allt individuellt.
Men sjælvklart får ni andra "Nordpolare" hænga på om ni ær i nærheten av Isinokka/Lonetrek.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lopphunden
När man har klickat på Join så skriver du in Nordpolen!

Ne men vem har vi här då

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nightcrawl

Men! Det ska det bli ændring på.
Har planerat att grinda missions fr.o.m. imorgon fredag, ca 23.00 fram tills på Søndag runt klockan 21.00.

jag har nog inte så mycket inplanerat lördag-söndag, så jag är nog på en stund

-Antondaslayer

Visa signatur

Det är bättre att verka dum men vara smart än att verka smart och vara dum.

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av antonjonsson
jag har nog inte så mycket inplanerat lördag-söndag, så jag är nog på en stund

-Antondaslayer

[/QUOTE

Härligt härligt

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Nu sitter jag fast lite.
Har ett uppdrag som heter "They, Robots".
Ska bygga Robotics eller ngt.
Har fixat material och har en blueprint.
Men högerklickar och väljer Manufacturing, måste välja "Installation", men finns inga enligt filtret.
Har testat ändra allt, åkt till andra system men icke..

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Medlem

Tror det är väldigt smockat på manufacturing-fronten..

dvs många fabriker är upptagna.. (iofs det va skitlänge sedan jag byggde något)

Visa signatur

Where is my 3080?!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SirMacke
Nu sitter jag fast lite.
Har ett uppdrag som heter "They, Robots".
Ska bygga Robotics eller ngt.
Har fixat material och har en blueprint.
Men högerklickar och väljer Manufacturing, måste välja "Installation", men finns inga enligt filtret.
Har testat ändra allt, åkt till andra system men icke..

Konstigt, jag byggde bara för ett litet tag sedan i Akianavias eller vad det heter, fanns många köer som var lediga.

Visa signatur

2500K + Noctua NH-U12P | ASRock P67 Extreme6 | Corsair XMS 2*2GB | Radeon 3870 512mb | Samsung 160GB + 1TB | Fractal R3 | Corsair AX750 | Samsung T220

Jag kan ha helt åt skogen fel, du är varnad!

Permalänk
Medlem

Fungerar inte idag heller.

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Medlem

Det verkar vara skumt. Kør en petition eller fråga i någon hjælpkanal før direkt vægledning?

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

igår när jag va in i er kanal så verkade någon ha blivit sprängd?

Visa signatur

Where is my 3080?!