Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
hur många har köp via den sajten?
är ju ändå 70kr billigare än att behova gå 5 min till elis...

Blev sugen på 2an nu

Har oxå köpt det där. Har dessutom köpt 15 andra spel där utan problem...Köpte 3 st COD och 4 L4D2. Supernajs ; )

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mtpocket
Hard Rain är överlägset bästa kampanjen

Själv tycker jag sista delen av the parish är riktigt trevlig och förbannat svår Har lyckats en gång av 8 tror jag

Men hard rain har definitivt den intressantaste designen. Just hur man radikalt kan ändra en bana bara genom att köra den baklänges och lägga till lite vatten. Det är mästerligt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Själv tycker jag sista delen av the parish är riktigt trevlig och förbannat svår Har lyckats en gång av 8 tror jag

Bron är bara svår om man har som krav att alla måste överleva (på expert då d.v.s.). Bästa taktiken är att bara speedrunna hela banan och ignorera tanks.

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Medlem

Fyfan så mycket svårare 2an är än ettan. Jag och mina polare klarade nästan hela ettan på impossible(failade på sista banan).
Men senast vi lirade fastnade vi på kapitel 3, sista banan tror jag de var, man skulle iaf försvara ett hus.
De kommer hur mkt zombies om helst, och varje gång vi lirat så har det kommit 2 tanks samtidigt. Hur fan ska man klara detta?
Och hur i ******* ska man lyckas klara detta på impossible?

Visa signatur

Nintendomulator: Projektlogg
Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
Server: MSI k8 Neo4 s939 | AMD 1800+ @ 2,5 GHz | Corsair 2 GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jobbbin
Fyfan så mycket svårare 2an är än ettan. Jag och mina polare klarade nästan hela ettan på impossible(failade på sista banan).
Men senast vi lirade fastnade vi på kapitel 3, sista banan tror jag de var, man skulle iaf försvara ett hus.
De kommer hur mkt zombies om helst, och varje gång vi lirat så har det kommit 2 tanks samtidigt. Hur fan ska man klara detta?
Och hur i ******* ska man lyckas klara detta på impossible?

Impossible? Menar du expert med realism mode eller vadå?

Huset är lite lurigt när man får två tanks, ja. Det gäller att tända eld på dem och kita runt dem i huset och använda hålen i golvet och liknande till sin fördel. Voice com är ett plus här, men det är ändå svårt att hålla reda på var båda är så har man otur kan det gå åt helvete ändå. Sist jag körde den på expert klarade vi oss alla levande till båten med grönt hp.

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gramner
Impossible? Menar du expert med realism mode eller vadå?

Huset är lite lurigt när man får två tanks, ja. Det gäller att tända eld på dem och kita runt dem i huset och använda hålen i golvet och liknande till sin fördel. Voice com är ett plus här, men det är ändå svårt att hålla reda på var båda är så har man otur kan det gå åt helvete ändå. Sist jag körde den på expert klarade vi oss alla levande till båten med grönt hp.

Jag vet inte, jag startar alltid spelet genom consolen. Svårighetsgraderna som finns där är Easy, Normal, Hard och Impossible.
Vet inte vad Impossible innebär i 2an, bara lirat det i ettan.

Okej, får testa de nästa gång då. Det beror ju också på var ammon och bomberna spawnas, spawnar ammon utomhus så är man ju så gott som körd.
Vad innebär realism då? Dör lättare bara eller?

Visa signatur

Nintendomulator: Projektlogg
Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
Server: MSI k8 Neo4 s939 | AMD 1800+ @ 2,5 GHz | Corsair 2 GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jobbbin
Okej, får testa de nästa gång då. Det beror ju också på var ammon och bomberna spawnas, spawnar ammon utomhus så är man ju så gott som körd.
Vad innebär realism då? Dör lättare bara eller?

Ammon spawnade faktiskt utanför den gången, gäller bara att alla springer dit samtidigt och att man hivar en pipe bomb för att slippa common infected.

Realism mode = ingen "outline" på teammates eller items, ingen respawn i closet om man dör och common infected har mycket mer hp så headshots är viktiga om man inte vill bränna ett halvt magasin per fiende. Dessutom oneshottar witches en på alla svårighetsgrader men det är irrelevant om man ändå spelar på expert.

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Medlem

Får bli ett inköp nästa vecka då, såg att det tryter i kassan den här månaden.
Bojkott av jul snart *suck*

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Jag tyckte inte alls det var svårt, första gången jag lirade så klarade jag dead center på expert! Nu har jag klarat alla på expert på campaign mode o 1 på expert på realism tror de va swampen. Bara spelat i några dagar dock hade jag L4D 1

Visa signatur

E2160 @ 3,2 , scyte infinity, p35 ds3, 4gb corsair 800mhz, Sapphire 5850 1gb. Intel x-25 V 40gb, 1x western digital black. /laptop amd x2 2.2ghz 3gb 5730.

Permalänk
Medlem

Någon som vill plöja igenom alla kampanjer med mig? =P
råkar bara ut för "spring snabbt som fan" personer så splittas gruppen, hälften dör och skiter i resten.hmpf.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2000+
Left 4 Dead 2 @ g2play.net

Tack för länken men vad är uncut version och hur skiljer den sig från den "vanliga" som man kan köpa i butikerna.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
Tack för länken men vad är uncut version och hur skiljer den sig från den "vanliga" som man kan köpa i butikerna.

Kroppsdelar flyger och massor med blod. Är bara ett fåtal länder som har tagit bort det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Kroppsdelar flyger och massor med blod. Är bara ett fåtal länder som har tagit bort det.

OH7QCtuaXgI

Schysst, uncut verkar ju helt klart skönare att köra. Men frågan är ju om den finns i steam? söker man på L4D2 dyker bara 1 upp och ingen uncut version.

Kan man köpa uncut version men ändå köra mot folk som inte har uncut?

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gramner
Bron är bara svår om man har som krav att alla måste överleva (på expert då d.v.s.). Bästa taktiken är att bara speedrunna hela banan och ignorera tanks.

Testat detta på Realism på expert?
Helt sablar omöjligt!

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
Schysst, uncut verkar ju helt klart skönare att köra. Men frågan är ju om den finns i steam? söker man på L4D2 dyker bara 1 upp och ingen uncut version.

Kan man köpa uncut version men ändå köra mot folk som inte har uncut?

Köper du L4D2 genom Steam här i sverige kommer de flyga både blod och kroppsdelar.

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk
Medlem

redigt festligt man känner skillnad från 1an och 2an.
Som sagt, någon som är sugen på köra igenom alla banor? skoj och få ihop lite folk som har lite mer vett i skallen än bara ryssar =/

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av r:Grid
Köper du L4D2 genom Steam här i sverige kommer de flyga både blod och kroppsdelar.

Okej då har jag beställt och betalat från g2play :).

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Är det säkert att steam inte bannar CD-Keys från g2play? Har hört något om massa strul med sådana sidor som säljer "cdkeys" Det fungerar, men sen blir CD-keyn bannad

Visa signatur

Himmabygge - AMD Phenom II 720 BE 2.8Ghz | ATI HD 4770 512Mb | 4096Mb 800Mhz DDR2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
Kan man köpa uncut version men ändå köra mot folk som inte har uncut?

Ja det kan man. Om någon med den censurerade versionen (tyskar och australiensare) deltar i spelet kommer inga kravallpoliser att spawna i The Parish-kampanjen, resten av skillnaderna är enbart client side och påverkar inte andra spelare.

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Medlem

Riktigt oseriösa g2play är, dels skickar de ut mail via gmail-KONTO, och dels vill de att jag scannar in mitt id kort och mailar över det fastän jag betlar via Paypal.

Bad de att skicka tillbaka mina pengar då jag inte är så sugen på att ge ut mitt ID kort till okända siter.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Det var konstigt. Har aldrig blivit ombedd att göra något liknande av dem...

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrBoysen
Är det säkert att steam inte bannar CD-Keys från g2play? Har hört något om massa strul med sådana sidor som säljer "cdkeys" Det fungerar, men sen blir CD-keyn bannad

Det var väl MW2 och de gav väl tillbaka pengarna för de som blev bannade? Vet massvis med polare som köpt L4D2 av dem men ingen bannad än.

Permalänk
Medlem

Hade inga problem med att få min key, tog ca 12-15min.
Maila t,om och frågade då jag tog förgivet att "express delivery" va instant.

Fick svar med key. nada problem.

Rolex: va var felet med din key? inte fungerade? Bara och begära en ny.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Jag har köpt l4d2 från g2play utan bli bannad

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
Hade inga problem med att få min key, tog ca 12-15min.
Maila t,om och frågade då jag tog förgivet att "express delivery" va instant.

Fick svar med key. nada problem.

Rolex: va var felet med din key? inte fungerade? Bara och begära en ny.

Jag registrerade mig på deras hemsida, köpte och betalade för spelet via Paypal, ändå begär de att jag ska scanna in mitt idkort och skickar över det.

Känns väldigt oproffsigt, kanske ville de länsa mitt konto?

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Så beställt ett ex nu, 361kr + frakt från radars eller va de hette, dom hade bra betyg på prisjakt så chansade o beställde

Ska bli kul o sitta i coop me polarna nu när jullovet kommer

Visa signatur

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
Jag registrerade mig på deras hemsida, köpte och betalade för spelet via Paypal, ändå begär de att jag ska scanna in mitt idkort och skickar över det.

Känns väldigt oproffsigt, kanske ville de länsa mitt konto?

Konstigt, mig begärde dom aldrig något.
Efter jag betalat fick jag ett kvitto, sen logga in på kontot och se ifall dom har hanterat ordern eller inte.

Skumt sa kärringen och diskade.

Json@jonas: radars är det inget fel på, handlat där till och från

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Beställde presic L4D2.. 339kr på webhallen! någon här på sweclockers som spelar? man måste ju ha ett gäng och lira med

Visa signatur

Corsair 7000D Airflow > 2x Alphacool NexXxus 420mm Rads > EK Quantum Kinetic TBE 300 >
AMD 5900X > Aorus X570 Master > G.Skill 32gb @ 3733mhz CL14 > 6900XT Liquid Devil Ultimate
Skärmar: > Acer 31,5" 2160p@144hz > 27" 1440p@60hz
Garaget.org > Ford Focus ST mk3 Stage 2

Permalänk
Avstängd

Om man handlar CD-keys från sidor så där så kan det vara som så att dom är köpta med stulna VISA kort. När kortinnehavaren upptäcker det och anmäler det så funkar det inte längre för er som köpt cd-keys från sidan. Är tydligen vanligt att folk köper game time till wow och den tiden är köpt med stulna visa kort. Sen får folk sina WoW konton avstängda. Vet inte hur det funkar med cd keys för steam etc. Men värt att tänka på kanske? Kolla denna video: http://www.youtube.com/watch?v=N233BsmI2_g&hd=1

SweSparky: Jag spelar http://steamcommunity.com/id/76561197978807961

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |