Vad tror ni händer ikväll?

Permalänk
Medlem

Vad tror ni händer ikväll?

Som rubriken, vad tror ni Apple-crew kommer släppa ikväll på Presskonferensen i San Francisko?

Permalänk
Medlem

Uppdaterade macbook pro's & mac mini (kanske även färgade macbooks? ). En titt på tablet'en & iPhone OS4/3.2 och kanske tom. en uppdatering av apple-tv

Permalänk
Medlem

Tablet + kanske info om iPhone OS uppdatering.

Permalänk
Medlem

En alldeles underbar tablet som alla vill ha!

Visa signatur

Säljer gymutrustning och träningsredskap på Gymkompaniet.se

Permalänk

iTablet, kanske inte det namnet men en Tablet ialf

Sen en uppdatering på MacBook pro kanske även på Mac pro?

Visa signatur

Asus P7P55 LX i5 2,66, XFX 5770(Snart 2), Corsair VX 550W 80+, Corsair 4GB 1333MHz

Permalänk
Avstängd

tror ni det kommer nån ny modell av Iphone som dom kommer visa/berätta om?

Permalänk
Medlem

iPad, Iphone OS 4.0, iLife '10

Permalänk
Medlem

iPad.. More like iPod XXXL

Permalänk
Medlem

Kommer prylarna upp på apple store direkt eller det tar ett tag?

Permalänk
Medlem

Uppdaterade Macbook Pro och Mac Pro sitter jag och hoppas något så ofantligt att dom släpper

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av n1ck0
Uppdaterade Macbook Pro och Mac Pro sitter jag och hoppas något så ofantligt att dom släpper

Jag tror dock inte att dom släpps idag. detta pga av att apple store inte gått ner, än(kommer kanske ändå).

Permalänk

Ingen uppgraderad macbook pro.

Visa signatur

6600K@4,5GHz 1,25V | EVGA 980Ti | Samsung 950 Pro m.2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbi
Jag tror dock inte att dom släpps idag. detta pga av att apple store inte gått ner, än(kommer kanske ändå).

Okej, finns det några andra officiella datum då apple ska hålla presskonferens? Eller är detta en fler dagars konferens?

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av n1ck0
Okej, finns det några andra officiella datum då apple ska hålla presskonferens? Eller är detta en fler dagars konferens?

Blir nog en smyg uppdatering, eftersom det inte är någon "ny" produkt som behöver en introduktion av Steve.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbi
Blir nog en smyg uppdatering, eftersom det inte är någon "ny" produkt som behöver en introduktion av Steve.

Aha okej, tackar för svar Då är det alltså bara att titta in på apple store lite då och då.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tomten_alle
Ingen uppgraderad macbook pro.

Va? vadå ingen macbook pro? Är det bekräftat?

Permalänk
Avstängd

Tror också på en tablet ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nicklaz
Va? vadå ingen macbook pro? Är det bekräftat?

Bekräftat o bekräftat! Om man ska följa tidigare mönster så är avg. ca 200 dagar och nu har det väll gått 230+ eller något, så det borde komma en uppdatering av macbook pro.

Permalänk
Medlem

Igår var duktig fail av Apple, ingen Macbook Pro eller Mac Pro. Konkurenterna börjar juh springar runder runt MBPn nu. Samma jävla setup i 1,5 år snart......

Sämsta apple eventet genom historien, att klämma fram en Iphone dom stoppat i en kopiator och tryckt på dubbel storlek.

Clap .. Clap ..

Visa signatur

Macifierad militant mactivist....
"Why join the navy if you can be a pirate?" - Steve Jobs

Permalänk

Är det dumt att köpa en Macbook Pro nu isf? Har precis börjat plugga igen och vill ha en bärbar dator istället för min stora klumpiga stationära...
Jag tycker prestandan på de nuvarande macbookarna verkar helt okej, jag köper ju inte en bärbar dator för att den ska vara hypersnabb, isf behåller jag hellre min 4-kärniga pc...

Permalänk
Medlem

Igentligen tycker jag det är dumt ja, hoppas verkligen att det kommer en ny MBP inom en vecka eller två. Menar 15 tummaren och 17 tummaren har i stort sett haft samma hårdvara i 1,5 år. Men alltså efter igår vetefan vad jag ska säga. Det är dax på RIKTIGT att dom ska uppgraderas. Som påpekats brukar det vara 200 dagar mellan de olika Macbook generationerna (gått 230 nu). Då ska man också tänka på att när de "nya" MBP kom i början på sommaren 2009 var det bara en bumb med nya batterier, omgjort chassie, displayer osv. I grund o botten samma dator som tidigare med 9600GT grafik och Core2Duo CPU. Idag för 16k får du en Asus bärar med Core i7. 24k för MBP 17" idag är helt out of question...

Visa signatur

Macifierad militant mactivist....
"Why join the navy if you can be a pirate?" - Steve Jobs