Permalänk
Skrivet av xXBaconXx:

Säkert skitdum fråga, men vilken grafikinställning är den lägsta?

Gamer.

Permalänk
Medlem

Sjuuukt roligt spel imo! Jävligt skön känsla i det, men det är mycket att lära sig. Men jag tror mp kan bli jävligt kul när man väl lärt sig.
Inge lagg överhuvudtaget och bra grafik, snacka om att spöa black ops utan några som helst problem(Vilket iof inte var svårt då mw2 gjorde det också.)

Permalänk

Kört några matcher och stör mig på random spawn, då jag spawnade på en fiende... Känns som en blandning mellan ett överexponerat MW2 och COD 4 (hur man siktar och "träffar"). Hoppas att singelplayer blir något man kan njuta utav.

Jag vet att det är en beta men, jag tror inte att hela multiplayer kommer att ändras tills dess.

Visa signatur

2600K @ 4.5 Ghz , Asrock extreme 6, 16GB 1600mhz Kingston, XFX R9 290X@1100/1300 (Arctic cooler 3) ,Corsair 550D ,
Noctua D14, 1TB WD Black, Samsung 830 RAID0, Windows 7.

Permalänk

jag tror att alla ni som har dålig fps, är förmodligen att era processorer är för dålig om ni har ett bra grafikkort, för kom igen spelet klarar av 8 kärniga processorer och ni som sitter med en dual så kan man nog förstå

Visa signatur

Ryzen 7800x3D | Corsair H100i V2 | 48 GB DDR5 Corsair VENGEANCE | Gigabyte RTX 3080 Xtreme | Predator 34" 180hz IPS | Corsair VOID wireless | Valve Index | Simlab P1 Cockpit | Fanatec set Simucube 2 pro | Triple 55" Oled surround Racing rig

Permalänk
Skrivet av andyboy88:

Kört några matcher och stör mig på random spawn, då jag spawnade på en fiende... Känns som en blandning mellan ett överexponerat MW2 och COD 4 (hur man siktar och "träffar"). Hoppas att singelplayer blir något man kan njuta utav.

Jag vet att det är en beta men, jag tror inte att hela multiplayer kommer att ändras tills dess.

Det är inte beta utan demo, stor skillnad.

Permalänk

Jaha, varför får jag inget ljud i spelet då?

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Märks hur dom konsollerna spelat roll, nu är en grafk inställning som heter Gamer low alltså ? var är alla inställningarna för shadows, texture, water etc.. vafan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

Märks hur dom konsollerna spelat roll, nu är en grafk inställning som heter Gamer low alltså ? var är alla inställningarna för shadows, texture, water etc.. vafan?

Håller tummarna att dom kommer i den slutliga versionen...

Permalänk
Skrivet av Zeuxlarsson:

Det är inte beta utan demo, stor skillnad.

För det bättre eller sämre?

Problemet är att designerna har tyckt att dynamiskt ljus är jätte snyggt men, tänkte inte på att alla objekt är inte speglar samt att människan har en sak som heter pupill.

Bryr mig mera om singelplayer i dagsläget och hoppas att de fixar en hel saker till dess.

Visa signatur

2600K @ 4.5 Ghz , Asrock extreme 6, 16GB 1600mhz Kingston, XFX R9 290X@1100/1300 (Arctic cooler 3) ,Corsair 550D ,
Noctua D14, 1TB WD Black, Samsung 830 RAID0, Windows 7.

Permalänk

Efter lite till spelande, helt klart ett roligt spel med stor potential bara man fixar dom små men å-så irriterande problem.

1. Mer öppna kontroller över grafik, möjlighet att skräddarsy sina inställningar mer.
2. Fixa så man kan ha "toggle-aim" istället för endast "hold-aim.
3. Möjlighet att ändra sikte, nuvarande triangeln är vedervärdig.
4. Hardcore möjligheter till MP (om det inte redan finns?).
5. En granatknapp, "g" t.e.x.
6. Refreshknapp i serverlistan.

TL;DR: i korta drag, mer skräddarsy-bara kontroller för mer skräddarsydd och individuell spelstil.

EDIT: Lade till några som jag såg andra klagat på.

Permalänk
Medlem

Bah detta är ju löjligt, kan fortfarande inte skapa ett konto...

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk

näh man börjar ju undra, jag har försökt skapa ett konto sen kl. 15.00 fortfarande händer det inget

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Skrivet av Jesper943:

näh man börjar ju undra, jag har försökt skapa ett konto sen kl. 15.00 fortfarande händer det inget

"mycrysis" är nere för underhåll, så jag gissar det är där problemet ligger.

Permalänk

Tycker verkligen inte det är lika snyggt grafiskt som ettan. Hoppas detta går att justera till dock i fullversionen.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Bästa spelet jag spelat på ett tag.

Visa signatur

Main dator| Define R3|i7 930|Asus P6X58D-E|1TB Western Digital Caviar Black SATA III|Corsair TX 950W|Creative Sound Blaster Audigy SE|Samsung SH-S223C|GTX 480|Corsair 6 gb ram 1600 Mhz|Windows 7 64 bit| Dell Ultrasharp U2311h|Logitech G700|Logitech G110
Ljud|Denon Avr-1311|Elac FS 57.2|Elac CC 51.2|Dynavoice dynamite S-61|Proson rumble R-8|AKG K 242 HD|AKG K550

Permalänk
Skrivet av Rickard11:

Tycker verkligen inte det är lika snyggt grafiskt som ettan. Hoppas detta går att justera till dock i fullversionen.

Mycket pga motionblur, tycker jag i alla fall. Grymt irriterande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Crysis är inte alls mer krävande, däremot var absolut Crysis mer krävande för sin tids datorer än vad Crysis 2 är för dagens datorer. Crysis var en större grafisk innovation för sin tid.

Jag har mycket högre FPS i tvåan än ettan med max i settings. Tror dock vi kommer se AA och AF med releasen och där med kan det nog bli mer krävande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

"mycrysis" är nere för underhåll, så jag gissar det är där problemet ligger.

Tror jag inte. Jag kunde skapa account medan mycrysis var nere.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Efter lite till spelande, helt klart ett roligt spel med stor potential bara man fixar dom små men å-så irriterande problem.

1. Mer öppna kontroller över grafik, möjlighet att skräddarsy sina inställningar mer.
2. Fixa så man kan ha "toggle-aim" istället för endast "hold-aim.
3. Möjlighet att ändra sikte, nuvarande triangeln är vedervärdig.
4. Hardcore möjligheter till MP (om det inte redan finns?).
5. En granatknapp, "g" t.e.x.
6. Refreshknapp i serverlistan.

TL;DR: i korta drag, mer skräddarsy-bara kontroller för mer skräddarsydd och individuell spelstil.

EDIT: Lade till några som jag såg andra klagat på.

G är granatknapp.... stör mig att åtminstone min hade c som defualt på crouch. trodde det var internatinel standard med ctrl.

Är lite buggigt så jag skulle kalla det beta demo xD

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Avstängd

Ska man logga in med samma nick name och lösenord som spelet som mycrysis sidan ? jag kommer ju inte in ju ?? hur länge ska det strula såhär igentligen ?

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Medlem

Ja de skalar ju riktigt bra med Crossfire iaf... Ca 20 fps med CF aktiverat och 35 utan. Way to go, -40% skalning

Visa signatur

Har ett moderkort men vart fan köper man ett pappakort!?
Dator som moddas för fullt: SilverStone Raven RV02 White| i7 2600k @ 4,6GHz | ASUS P8P67 WS Revolution| Tri SLI Asus GTX580 DCII| 16Gb Corsair Vengence 1600MHz | Corsair AX 1200i| 2st OCZ Vertex 3 MI 120GB | Skärmar: 3x Dell U2311

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobi the Dobi:

Ja de skalar ju riktigt bra med Crossfire iaf... Ca 20 fps med CF aktiverat och 35 utan. Way to go, -40% skalning

hmm, jag har inga problem med Crossfire.
Jag kör i 5760*1080 med hardcore och det rullar på bra.

Visa signatur

"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel."
Bertrand Russell.

Permalänk
Medlem
Skrivet av phooka:

Jag kör i 3840*1024 Vilka drivers använder du?

Visa signatur

Har ett moderkort men vart fan köper man ett pappakort!?
Dator som moddas för fullt: SilverStone Raven RV02 White| i7 2600k @ 4,6GHz | ASUS P8P67 WS Revolution| Tri SLI Asus GTX580 DCII| 16Gb Corsair Vengence 1600MHz | Corsair AX 1200i| 2st OCZ Vertex 3 MI 120GB | Skärmar: 3x Dell U2311

Permalänk
Medlem

Jag ska ha dom senaste. Jag fick ner drivrutinerna från steam.

Driver Packaging Version 8.821-110126a-112962C-ATI

Visa signatur

"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel."
Bertrand Russell.

Permalänk
Avstängd

Hej jag hade nämnligen en fråga till dig och jag undrar om man ska logga in med samma som man loggar in på my crysis inne i demot ? Mvh.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Medlem

Demot finns på steam nu btw så att ni vvet

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Avstängd
Skrivet av andyboy88:

Det är ett demo, inte beta.

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av phooka:

Du menar medium.

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk
Avstängd

Demo skiten funkar ju inte ändå jag är så jäkla besviken på detta idag går ju fan inte logga sig in ju rena skiten ju. Bättre att vänta till hela kommer istället.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hamzta:

Du menar medium.

Vadå medium? Ska inte hardcore vara det högsta?

Visa signatur

Bertrand Russell.