Permalänk

MSN messenger problem idag?

Är alla offline för er med?

Visa signatur

Moderkort: MSI Z77A-G43, Processor: Intel I5, RAM: 24GB, Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, SSD Disk: Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem

Så gott som... Och jag är tydligen offline trots att jag står som online hos mig.

Permalänk
Medlem

Du är inte ensam. Några av mina kompisar är online fast dom ser inte oss andra. Måste vara hos MSN-servern som strular.

Visa signatur

/DragonII

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Måste alla posta här så fort msn får det lilla minsta strul? :rolleyes:.

Jag har inte upplevt några problem idag vad jag vet, har jag det så väntar jag iaf ut dem.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Måste alla posta här så fort msn får det lilla minsta strul? :rolleyes:.

Jag har inte upplevt några problem idag vad jag vet, har jag det så väntar jag iaf ut dem.

Måste alla gnälla så fort man läser en tråd man inte gillar?

Skämt åsido, det är väl bra att veta om det beror på ens eget nät eller msn servern.

Visa signatur

E8200@3,3ghz |G.Skill F2-8000CL5 2x2gb |Gigabyte EP35-DS3| XFX HD5770| Samsung F3 500gb| Seagate 7200.7 200gb |Antec Sonata 1|

Permalänk
Medlem

TDC har haft stora störningar på WAN-kopplingen i hela norra Sverige. Jag vet inte vilka linor som MSN går via men har de köpt in sig på TDC i Sverige så kan problemen mycket väl vara relaterade.

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fo'shizzle
Måste alla gnälla så fort man läser en tråd man inte gillar?

Skämt åsido, det är väl bra att veta om det beror på ens eget nät eller msn servern.

Det är sant:)

Ser nu att min tjej och en polare är offline så NU har jag problem..

Snackade med min tjej runt 12-13 och då hade jag inte problem.

Permalänk

Funkar det fortfarande inte? Finns det någon information om detta problem?

Visa signatur

Moderkort: MSI Z77A-G43, Processor: Intel I5, RAM: 24GB, Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, SSD Disk: Samsung 860 EVO 500GB