CDON.com: Hemelektronik

Permalänk
Medlem
Skrivet av 220volt:

Jag har inte skickat tillbaka den än jag väntar på att en fraktlapp från CDON ska komma med posten.

Sätt helst inga adresslappar direkt på varans förpackning utan lägg originalkartongen i en annan kartong.

Jaha ok, lite annorlunda sits för dig då.
Jag vill använda mig av ångerrätten och har således inte hämtat ut min skärm än. Såg nu att man tydligen inte kan använda sig av Schenker för retur, kul! Då lär posten ta typ 300 spänn för att skicka tillbaka skärmen. Detta bara för CDON är så sega på att avboka en order. Bra jobbat, verkligen, där miste ni en kund!

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Skrivet av Leopardkungens:

Finns det ingen ny CDon kod? SWEC1112 funkar inte nu:(.

Testa SWEC1201

Permalänk
Cdon.com

Hej Killar och Tjejer

Som ni säkert märkt så har jag tagit ett litet steg tillbaka för att kunna fokusera och lösa problemen som uppstått framförallt under
julen på bla. vårt lager med leveranser som tyvärr dröjt som bara den för många av er.

Vill börja med att be om ursäkt till er alla och framförallt ska ni veta att det är oerhört frustrerande att fallera på ett steg i beställning som man själv inte kan påverka men som är oerhört viktigt. Vi har jobbat oerhört mycket för att ta CDON in i komponentträsket och jag tycker att vi har lyckats bra, men jag kände speciellt nu att vi behövde göra något för att kunna
lägga in nästa växel för att riktigt kunna tävla med de stora och ta den åtråvärde första platsen som årets datorbutik.

För er som kund kommer det ske två stora förändringar så snart som implementeringen är klar och det är dagen efter leveranser
och utökning av sortimentet ifrån dagens hundratal produkter till uppemot 3 000 nya och fräscha produkter och där även vår nya gaming dator lineup kommer att skötas ifrån. Helt enkelt ett lager dedikerat för komponenter.

Jag vill också passa på att önska er en god fortsättning på det nya året och att vi ändå kan få fortsatt förtroende i vår strävan
efter att bli er val som datorbutiken nr1 i Sverige och Norden.

Mvh Edin

PS. Andreas svara på era specifika frågor i forumet och PM!

Visa signatur
Permalänk

Har nu väntat på mina Siberia V2 (Som var med i julkalendern) ganska länge. Vad är det som händer där egentligen????
Har gått ca 20 dagar nu, hade hunnit promenera till Steelseries och hämtat headsetet och promenerat tillbaka på 20 dagar....

Kompensera genom att skicka ut en i annan färg vetja.!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrM3:

Enda svar man fick från kundtjänst var att jag kunde återskicka varan om den fortfarande var oöppnad och inte använd, jo men tjena, det är ju troligt att man inte använt sina filmer på fem dagar... Jävla nötter på CDON. Kommer inte handla där igen, sjukt besviken på det kundbemötandet alltså.

Du måste väl endå tittat på fakturan innan du slet up filmerna?

Du har bar dig själv att skylla för att du inte kan retunera dem. Det tillhör sunt förnuft att man inte öppnar och börjar använda produkten innan man är överens med butiken om hur mycket som skall betalas!

Prisändringen har du all rätt att vara sur på, men inte att de värgrar ta emot en öppnad och använd vara.

Dessutom undrar jag om du är helt säker att du inte sett/minns fel? Enligt prisjakts logg har CDON aldrig sålt SW 1-6 billigare än 499 SEK och detta mellan 4:e - 5:e dec. Och prissäkningen den 22:e var från 799 till 699 SEK.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ixos:

Du måste väl endå tittat på fakturan innan du slet up filmerna?

Du har bar dig själv att skylla för att du inte kan retunera dem. Det tillhör sunt förnuft att man inte öppnar och börjar använda produkten innan man är överens med butiken om hur mycket som skall betalas!

Prisändringen har du all rätt att vara sur på, men inte att de värgrar ta emot en öppnad och använd vara.

Dessutom undrar jag om du är helt säker att du inte sett/minns fel? Enligt prisjakts logg har CDON aldrig sålt SW 1-6 billigare än 499 SEK och detta mellan 4:e - 5:e dec. Och prissäkningen den 22:e var från 799 till 699 SEK.

+1
Varför skulle de ta tillbaks en använd vara? Det är nog inte CDON ensamma om...

Visa signatur

GA-X38-DQ6 | E8400 | 4850 | Intel 320 - 120GB | HX520 | 7GB Corsair XSM2 | P182

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ixos:

Du måste väl endå tittat på fakturan innan du slet up filmerna?

Du har bar dig själv att skylla för att du inte kan retunera dem. Det tillhör sunt förnuft att man inte öppnar och börjar använda produkten innan man är överens med butiken om hur mycket som skall betalas!

Prisändringen har du all rätt att vara sur på, men inte att de värgrar ta emot en öppnad och använd vara.

Dessutom undrar jag om du är helt säker att du inte sett/minns fel? Enligt prisjakts logg har CDON aldrig sålt SW 1-6 billigare än 499 SEK och detta mellan 4:e - 5:e dec. Och prissäkningen den 22:e var från 799 till 699 SEK.

Oavsett vad så måste det (det lägre priset) stå i orderbekräftelsen för att vara giltigt isåfall. Vad står det för pris i mailet du fick efter beställning?

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

Har nu skummat igenom tråden lite och det verkar som inte jag är den enda som fallit offer den sega leveranstiden och orderstatusar. Min order har stått som "varorna packas" sedan den 28 dec. Sedan att det står 1-3 dagars leveranstid gör ju inte saken bättre, är sitter man nu och har inte en suck om var ens grejer är liksom, frustrerande...

Mail-funktionen finns tydligen inte hos CDON som ett sätt att kommunicera heller.

Permalänk
Skrivet av Jcco:

Har nu skummat igenom tråden lite och det verkar som inte jag är den enda som fallit offer den sega leveranstiden och orderstatusar. Min order har stått som "varorna packas" sedan den 28 dec. Sedan att det står 1-3 dagars leveranstid gör ju inte saken bättre, är sitter man nu och har inte en suck om var ens grejer är liksom, frustrerande...

Mail-funktionen finns tydligen inte hos CDON som ett sätt att kommunicera heller.

Också står det som förklaring till statusen "varorna packas", "Din varor packas och skickas inom en arbetsdag".
Värdelös service.

Visa signatur

Intel Core i7 2600K 4430 MHz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3, Socket-1155 | HIS Radeon HD 6950 2GB | Cooler Master Elite 430 | Cooler Master GX 650W PSU | 1600Mhz Ripjaws G. Skill 8GB | 500GB Western Digital Caviar Blue 7200RPM | 60Gig OCZ Vertex Plus Series SSD | Eizo 23" LED Foris FS2332-BK |

Permalänk
Medlem
Skrivet av anderssonx:

Också står det som förklaring till statusen "varorna packas", "Din varor packas och skickas inom en arbetsdag".
Värdelös service.

Jag tror den bistra sanningen är att flertalet idag inte kan gå ut öppet på hemsidan med leverens tid som överskrider 1-3 arbetsdagar. Om det har att göra med underbemanning eller missvisande lager kan man ju bara fråga sig! Tror man i längden vinner på en rak kommunikation med kunden så den nästa gång det är köp kommer tillbaka!

Permalänk
Medlem

Jag beställde flera datorkomponenter och två skärmar den 28e, flera av dem som det strax efter stog att de inte fanns längre i lager. Sen den 29e har det stått Varorna packas.

Idag fick jag sms att varorna kan hämtas ut och allt jag beställt fanns med, dock står det fortfarande att varorna packas på cdon. Så för er andra som har denna status, det är mycket möjligt era varor redan är på väg, bara att websidan inte uppdaterat statusen än.

Blev först fundersam när jag läst inläggen i denna tråden men tycker ändå att cdon har varit förhållandevis snabba med min order, 4~ arbetsdagar under mellandagsrean är helt okej. Enda jag kan klaga på är ju att websidan inte uppdaterats korrekt vilket har gett upphov till oroligheter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av vicexx:

Jag tror den bistra sanningen är att flertalet idag inte kan gå ut öppet på hemsidan med leverens tid som överskrider 1-3 arbetsdagar. Om det har att göra med underbemanning eller missvisande lager kan man ju bara fråga sig! Tror man i längden vinner på en rak kommunikation med kunden så den nästa gång det är köp kommer tillbaka!

Ligger nog en del sanning bakom det, men verkar inte som att alla är drabbade. Tycker dock detta är tråkigt, beställde ett nytt grafikkort i söndags från Inet, fyra dagar efter beställningen på CDON, tänkte att det skulle komma ungefär samtidigt, men ack så fel man hade. Grafikkortet låg på skrivbordet igår, två dagar efter beställningen. Står nu här med ett grafikkort utan funktion just nu, mindre kul..

Skulle vara uppskattat ifall CDON kunde skicka ut ett mail eller liknande till kunderna, så man kunde få en blick över hur läget ser ut. För just sitter man bara och är irriterad på att vänta!

Permalänk

Min beställning har varit på "varorna packas" sen den 27/12. Skickade ett mejl till kundservice i förrgår och igår blev ALLA sakerna skickade
Kan ju ha varit en slump också men känns konstigt att man ska måsta hota med en avbeställning innan dom skickar paketet..

Permalänk
Medlem

Undvik att handla elektronik på CDON!

Tacka vet jag Dustin och Komplett. Jag beställde igår en skärm från Dustin och fick för en timme sedan ett sms att den finns att hämta på mitt postombud. Så ska leverans fungera.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem
Skrivet av 220volt:

Undvik att handla elektronik på CDON!

Tacka vet jag Dustin och Komplett. Jag beställde igår en skärm från Dustin och fick för en timme sedan ett sms att den finns att hämta på mitt postombud. Så ska leverans fungera.

Skickades från m.sweclockers.com

Komplett är väl knappast kända för snabba leverenser? Dustin som du säger är Sveriges i särklass bästa när det gäller leverenstider, beställt allt från dem i jobbsyfte och ALLTID går varor ifrån dem beställda innan kl 16.00 iväg samma dag. Inte en enda gång under 3 år och säkert 200 beställningar har dem missat detta!

Permalänk

Mina varor har också varit "varorna packas" i för länge nu.. har väntat 3 arbetsdagar och dom har inte ens skickat det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Vill börja med att be om ursäkt till er alla och framförallt ska ni veta att det är oerhört frustrerande att fallera på ett steg i beställning som man själv inte kan påverka men som är oerhört viktigt. Vi har jobbat oerhört mycket för att ta CDON in i komponentträsket och jag tycker att vi har lyckats bra, men jag kände speciellt nu att vi behövde göra något för att kunna
lägga in nästa växel för att riktigt kunna tävla med de stora och ta den åtråvärde första platsen som årets datorbutik.

För er som kund kommer det ske två stora förändringar så snart som implementeringen är klar och det är dagen efter leveranser
och utökning av sortimentet ifrån dagens hundratal produkter till uppemot 3 000 nya och fräscha produkter och där även vår nya gaming dator lineup kommer att skötas ifrån. Helt enkelt ett lager dedikerat för komponenter.

Detta svar,påpekande tycker jag leder till slutsatsen att ni enbart ser problemet i att leveranserna tar lite tid ibland rätt heller fel?
Visst jag kan hålla med att det är lite tråkigt att det kan ta nån,några dagar extra att beställa från er.

MEN det ABSOLUT mest irriterande är att ni INTE följer alla regler,riktlinjer för trygghandel.
Dvs blir det en försening så meddelar ni inte ett skit utan vad ni istället gör är att ändra status till "packas" så fort det går och sen kan man inte ändra,avbeställa alls trots att det i väldigt många fall har tagit dagar och till och med veckor innan ni igentligen har packat paketet.
Det är just detta vi här på swec (och övriga nätet,landet) är oerhört trötta,irriterade,förbannade på.

Så istället för att införa "dagen efter leveranser" se till att fixa ert system så att ni meddelar om nåt går galet samt att man kan ändra,avbeställa innan ordern packas (vilket ska ta 1-2timmar MAX) samt att fixa hemsidan,epost så att dessa uppdateras,skickas i samma stund som nåt ändras (och tex INTE skicka ett mail om att NU SKICKAR VI PAKETET en vecka efter jag har hämtat ut paketet).

Om ni skulle fixa systemet så det fungerade så skulle ni kunna ändra till "skickas efter tre dagar" och fortfarande få nöjdare kunder.
Sen om jag fick välja att ni gjorde endast ett av dom övre alternativen så på solklar plats 1 är FIXA SYTEMET och nånstans på plats 345 ligger dagen efter leveranser.

Om ni nu skiter i att fixa systemet och bara inför "dagen efter" så kommer ni nog troligen få ett par nöjda kunder MEN ni kommer absolut att få en massa onöjda kunder som inte har kunnat ändra order 5min efter best heller har fått vänta ett tag utan någon som helst info från er och därmed kommer vara förbannad.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

Efter ett tidigare strul med CDON (under julruschen) så bestämde jag mig för att ge de en till chans och lade en beställning på ett spel. Den 27/12 skickades brevet med spelet iväg men när jag inte hade fått det efter ett tag så tog jag kontakt med CDON och de sa att jag skulle avvakta två dagar till vilket jag tyckte var ok, men när det inte dök upp idag så tog jag kontakt med dem igen och de registrerade ordern som försvunnen i transport.

Fick en rabattkod på 50 kr motsvarande den jag använde tidigare och en uppmaning att beställa spelet igen, men gissa om inte spelet är slut i lager och ja här står man nu efter all den här väntan och pengar betalda med tomma händer och inget brev i sikte..
Kan inte beskriva hur besviken jag känner mig på både posten och CDON Ja vi får se om de har någon bra lösning annars blir det här den absolut sista gången jag handlar hos dem och kommer att avråda samtliga jag känner att handla ifrån CDON.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk

men VAFAN va värdelösa dom är...

Permalänk
Medlem
Skrivet av grizzly666:

Detta svar,påpekande tycker jag leder till slutsatsen att ni enbart ser problemet i att leveranserna tar lite tid ibland rätt heller fel?
Visst jag kan hålla med att det är lite tråkigt att det kan ta nån,några dagar extra att beställa från er.

MEN det ABSOLUT mest irriterande är att ni INTE följer alla regler,riktlinjer för trygghandel.
Dvs blir det en försening så meddelar ni inte ett skit utan vad ni istället gör är att ändra status till "packas" så fort det går och sen kan man inte ändra,avbeställa alls trots att det i väldigt många fall har tagit dagar och till och med veckor innan ni igentligen har packat paketet.
Det är just detta vi här på swec (och övriga nätet,landet) är oerhört trötta,irriterade,förbannade på.

Så istället för att införa "dagen efter leveranser" se till att fixa ert system så att ni meddelar om nåt går galet samt att man kan ändra,avbeställa innan ordern packas (vilket ska ta 1-2timmar MAX) samt att fixa hemsidan,epost så att dessa uppdateras,skickas i samma stund som nåt ändras (och tex INTE skicka ett mail om att NU SKICKAR VI PAKETET en vecka efter jag har hämtat ut paketet).

Om ni skulle fixa systemet så det fungerade så skulle ni kunna ändra till "skickas efter tre dagar" och fortfarande få nöjdare kunder.
Sen om jag fick välja att ni gjorde endast ett av dom övre alternativen så på solklar plats 1 är FIXA SYTEMET och nånstans på plats 345 ligger dagen efter leveranser.

Om ni nu skiter i att fixa systemet och bara inför "dagen efter" så kommer ni nog troligen få ett par nöjda kunder MEN ni kommer absolut att få en massa onöjda kunder som inte har kunnat ändra order 5min efter best heller har fått vänta ett tag utan någon som helst info från er och därmed kommer vara förbannad.

Tänkte skriva precis samma sak, men slipper det nu. Håller med till 100%
Kommer inte lägga en spänn till hos CDON, tills jag vet att systemet är fixat och man kan avbeställa sin order utan problem.

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

Exakt,

"Varorna packas" ska vara lika med: Skickas med dagens utgående post!
Om ni inväntar varor från leverantör ska statusen visa detta, vilken vara det gäller samt beräknat datum för leverans.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sebbepower:

men VAFAN va värdelösa dom är...

Kan du göra bättre själv ???

Så håll bara truten då det inte är alltid lätt om det kommer kanske runt tusen beställningar under ett par dar

Jesus, detta händer alla... Så snälla alla sluta klaga om det fortfarande står "packas", då det händer att dem glömmer att byta...

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Efter ett tidigare strul med CDON (under julruschen) så bestämde jag mig för att ge de en till chans och lade en beställning på ett spel. Den 27/12 skickades brevet med spelet iväg men när jag inte hade fått det efter ett tag så tog jag kontakt med CDON och de sa att jag skulle avvakta två dagar till vilket jag tyckte var ok, men när det inte dök upp idag så tog jag kontakt med dem igen och de registrerade ordern som försvunnen i transport.

Fick en rabattkod på 50 kr motsvarande den jag använde tidigare och en uppmaning att beställa spelet igen, men gissa om inte spelet är slut i lager och ja här står man nu efter all den här väntan och pengar betalda med tomma händer och inget brev i sikte..
Kan inte beskriva hur besviken jag känner mig på både posten och CDON Ja vi får se om de har någon bra lösning annars blir det här den absolut sista gången jag handlar hos dem och kommer att avråda samtliga jag känner att handla ifrån CDON.

Citerar mig själv då.
Ser ut som att det kanske löser sig till det bättre trots allt. Blev erbjuden en uppgradering till ett schysst pris.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk

Jag beställde min dator (se tråd http://www.sweclockers.com/forum/86-stationara-datorer-koprad...) den 1 januari, en söndag. Måndag, varorna packas. Tisdag fm, varorna packas, tisdag natt, varorna skickade. Onsdag, kikar i inkorgen och slår på paketID. Står att 'Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen'. Det innebär att Posten väntar på att få paketet från CDON. Så jag hoppas på leverans innan helgen.

Ja, CDON är sega. Ja, CDONs system lämnar en del att önska.

Min åsikt är att CDON försöker breda sig för mycket. De började med musik och film och har sedan börjat breda ut sig till småelektronik som MP3. Men att ha all form av elektronik under ett virtuellt tak kräver logistik och jag tror att CDON allena lider av växtvärk.

Visa signatur

Hembygge: Moderkort: ASRock G41M-GS3 CPU: Intel Core 2 Duo E6300 2MB Cache 1.86 GHz X2 FSB @ 1066 MHz RAM: 8 GB DDR2 GPU: AMD Radeon HD 5450 eller 6350

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av LarssoN:

Kan du göra bättre själv ???

Så håll bara truten då det inte är alltid lätt om det kommer kanske runt tusen beställningar under ett par dar

Jesus, detta händer alla... Så snälla alla sluta klaga om det fortfarande står "packas", då det händer att dem glömmer att byta...

CDON har ju haft dessa problem hela tiden och det har inte blivit bättre. Om du läser hela tråden ser du att mycket handlar om just leveranstid och "Varorna packas".

"Kan du göra bättre själv ???" Kunde du verkligen inte komma på nåt bättre

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

CDON har ju haft dessa problem hela tiden och det har inte blivit bättre. Om du läser hela tråden ser du att mycket handlar om just leveranstid och "Varorna packas".

"Kan du göra bättre själv ???" Kunde du verkligen inte komma på nåt bättre

Nix, det har dem inte. Jag och min familj har beställt ofta från CDON och alla leveranser har kommit innom 2-5 dagar beroende när vi beställer och om dem är i lager.

CDON är banne mig inte det ända företag som fortfarande har "Varorna Packas" hela tiden, jag har beställt från komplett och inet och där har det hänt att dem fortfarande har "Varorna packas" och sen kan jag få ett sms helt plötsligt att jag kan hämta ut dem.

Själv väntar man på sin nya skärm som ska komma snart från CDON, jag bryr mig inte riktigt hur snabbt det kommer, bara att den kommer till mig inom 2 veckor, tagit snart en vecka sen jag beställde den(3 arbetsdagar har det gått) och där står det "Varorna har skickats"

"men VAFAN va värdelösa dom är..."

Kan tolkas också att han säger att han är bättre än dem på att skicka alla beställningar

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av LarssoN:

Nix, det har dem inte. Jag och min familj har beställt ofta från CDON och alla leveranser har kommit innom 2-5 dagar beroende när vi beställer och om dem är i lager.

CDON är banne mig inte det ända företag som fortfarande har "Varorna Packas" hela tiden, jag har beställt från komplett och inet och där har det hänt att dem fortfarande har "Varorna packas" och sen kan jag få ett sms helt plötsligt att jag kan hämta ut dem.

Själv väntar man på sin nya skärm som ska komma snart från CDON, jag bryr mig inte riktigt hur snabbt det kommer, bara att den kommer till mig inom 2 veckor, tagit snart en vecka sen jag beställde den(3 arbetsdagar har det gått) och där står det "Varorna har skickats"

"men VAFAN va värdelösa dom är..."

Kan tolkas också att han säger att han är bättre än dem på att skicka alla beställningar

Jag har beställt ett antal ggr. från CDON är det har alltid tagit lång tid om jag ens har fått varan. Dessutom har jag ALDRIG fått nåt kolli id
Även deras orderhistorik är helt värdelös, finns nada information. Jag har självklart slutat handla på cdon.

Denna tråden är faktisk ganska unik, tror inte det finns nån annan tråd med så många klagomål. Måste ändå finns ett uns sanning i alla dessa klagomål?

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk

Det jag har skrivit har varit helt sannesenligt och nu kommer en rapport till.

Efter 11dagar så har paketet efter mycket anmälningar och tjat äntligen skickats +en kompensation på 200kronor för strulet. Paketet kommer självklart inte hinna hit innan nästa vecka ändå med röd dag fredag, så planen att bli klar förra torsdagen är ju förstörd ändå.

Kommer utav principsjäl aldrig handla från cdon igen, sämsta supporten jag varit med om.

Visa signatur

Köpe utav ljudkort? ODAC+O2 COMBO ELLER ASUS XONAR STX
Köpe utav headset? Headsets är skräp, köp hörlur och mic separat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Denna tråden är faktisk ganska unik, tror inte det finns nån annan tråd med så många klagomål. Måste ändå finns ett uns sanning i alla dessa klagomål?

Jag tror faktiskt inte att någon kommer till denna tråden och klagar utan att ha en anledning.

Mitt problem med CDON är inte p.g.a leveranstiden (även om den inte är så värst bra..) utan är helt enkelt deras statusar på ordrar och dess brist på korrekta uppdateringar av statusarna.

Fick SMS för 30 minuter sen ungefär att Posten har mottagit ett brev av CDON, men på CDON.se står det att de fortfarande packas.

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

Vill också utföra en varning! Har väntat på mitt paket i en vecka, 5 arbetsdagar har gått. Paketet packas fortfarande. Tänkte ringa och fråga vad som försigår egentligen men nä dom tar bara emot mail, så att dom enkelt kan avfärda en. Känns minst sagt oseriöst.