Permalänk
Medlem

Tack CDON för Beta-nyckeln till Diablo III.

Med Vänlig Hälsning, En nöjd kund!

Permalänk
Medlem

Undarar också vad som krävs för att få en BETA key?

Mvh Mruf

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mruf:

Mvh Mruf

Boka Diablo III + svara på några frågor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Last:

Boka Diablo III + svara på några frågor.

Aha tackar.
Kanske finns anledning nu att boka

Permalänk
Medlem

Verkar inte gå längre?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mruf:

Aha tackar.
Kanske finns anledning nu att boka

Verkar inte finnas möjlighet att få beta via CDON längre. Bokade precis Diablo 3 men fick inte upp nått om nån beta.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Pollux89:

Jag vill också ha en nyckel
Vad krävs för att man ska få den?
Hälsningar en trogen kund

Skrivet av Mruf:

Mvh Mruf

Tja

Vad som krävs? Det vill ni nog inte veta.
Skämt åsido så går det inte längre då nycklarna är slut.

MVH Edin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Då var visst VIP-erbjudandena igång igen. Hoppas på mer än det som ligger uppe just nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikael R:

Då var visst VIP-erbjudandena igång igen. Hoppas på mer än det som ligger uppe just nu.

Det är sedan förra gången.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Det är sedan förra gången.

Har dom alltså inte tagit bort dom som var sen sist?

Permalänk
Medlem

Tycker Cdon.com har snabb frakt iaf när jag beställde Skyrim och tangentbord . Fick mitt skyrim på 3 dagar samt mitt tangentbord

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikael R:

Har dom alltså inte tagit bort dom som var sen sist?

Nej, det ser du på datumet.

Permalänk
Medlem

Vill tacka för otroligt snabb leverans CDON! Beställde i söndags, leverans i tisdags Tummen upp!
Dock så var kartongen till mitt Zalman NC-2000 (som av någon underlig anledning heter "Kylplatta för bärbara datorer!" hos er, kanske skulle byta namn?) rejält mosad och blev rädd att kylplattan skulle vara trasig. Men turligt nog så var den inte det. Paketet som den var packad i var däremot hel och välfylld med luftkuddar, så det var ingen fraktskada på grund av Posten.
Förutom det så är jag ruskigt nöjd med både era leveranstider och priser. Red Orchestra 2 Special Edition för 97 kr. Ett riktigt klipp

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pollux89:

Jag vill också ha en nyckel

Vad krävs för att man ska få den?

Hälsningar en trogen kund

Dom hade en tävling om 100 nycklar som delades ut bland dem som förbokade D3! Slutade idag dock..

Visa signatur

Intel i7 2700k@4.3 | Gigabyte Z68X-UD3H-B3 | Gigabyte R9 280X | Fractal Design Define R3 |
Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Corsair SSD 120GB Force GT | Templarius Imperator 850W | Corsair Hydro H60 |
BenQ XL2410T | BenQ GL2450 | SteelSeries Siberia v2 | Razer BlackWidow | Zowie EC1

Permalänk

Attans, tänkte nyss beställa ett AX850. Valde direktbetalning men när jag kom till SEBs hemsida så kom jag på att jag hade glömt att kontrollera min leverans information. Gick tillbaka till förra sidan och det stämde, men nu så fungerar inte rabattkoden Får väll kontakta dom

Visa signatur

Ryzen 9 5900x | EVGA RTX 3090 | Gigabyte x570 Aourus Master | 32gb G-Skill TridentZ Royal Silver | EVGA T2 850w | WD Black 2TB NVME | 2x Samsung EVO 850 1TB RAID 1 | Lian Li O11 Dynamic | Acer Predator x34
Custom Loop: 2x 360 EK Rad, EK Velocity Full Nickel, EK GPU Fullcover

Permalänk
Medlem

Beställde lite prylar från er och fick hem det igår. Till min förvåning är det riktigt dåligt packat. Allting ligger i kloss med varandra samt med ytterkartongen. Endast väldigt lite luftpåsar på ena sidan.

Hoppas allt fungerar...

Visa signatur

5900X & 6700 XT

Xperia 1 mk. V

Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Tja

Vad som krävs? Det vill ni nog inte veta.
Skämt åsido så går det inte längre då nycklarna är slut.

MVH Edin

Har i udtrukket alle nøglerne ?

Der er jo intet information givet ud herom. sidder mange mennesker og håber Mig inklusiv

Permalänk

Hehehe, kunde inte låta bli att brista ut i skratt precis. CDON har verkligen tagit tag i både paketeringen och leveranstiderna tycker jag och de senaste leveranserna har varit en fröjd att få. Till exempel mitt Qpad MK-50 som jag började använda för ganska exakt en månad sen var bättre packat än jag upplevt från någon butik över huvudtaget tidigare och det landade här hemma med expressfart, jag har bara ett problem med leveransen av detta tngt-bordet.... DET PACKAS FORTFARANDE

Känns som att systemet hängt sig på ett riktigt vis

Permalänk
Medlem

Näe det är springpojken som kutar runt med alla hålkort,skrivna lappar mellan lagret,packeteringsstationen och kontoren som sprungit vilse.
Det är ju ungefär denna hastighet dom har på uppdateringarna så jag borde ju ha rätt heller?
För hade dom haft allt ihoppkopplat i det där nya som kallas nätverk så ska ju sådant hända på några sekunder.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

Var det ingen 15% rabatt denna månad?

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forbidden:

Kommer nog snart skulle jag gissa på, om någon dag eller så.

Permalänk
Medlem

Har ni datum på I5-2500k och gtx 680? är lite köpsugen och vill gärna veta när man kan förvänta sig att ni får in dem

Permalänk
Medlem

Hej!
Gissar att jag inte är den enda som stör mig på er röriga sida.
1: går jag in på pc spel och sedan "alla" och väljer att lista utifrån lägsta pris. Så kommer typ 4 titlar upp som kostar 18kr.
Väljer jag däremot underkategorin till "pc spel" och sedan "spel upp till 49kr" och sedan väljer att lista från lägsta pris visas helt plötsligt en drös med spel för 18 kr.

2: Sjuuukt irriterande när man väljer olika underkategorier som "pc högtalare". Och vill kunna återgå till kategorin under dvs "högtalare", så står underkategorin på sidhänvisningen som "hemelektronik". Oavsett vad man väljer så visas inte underkategorin på hemsidan så man lättare kan återgå och se alla artiklar för den kategorin.
Alltså det som visas överst på sidan. Går jag exempelvis in på en musmatta visas underkategorierna på följande sätt: "Start»Hemelektronik»Steelseries Qck Limited Edition RUSE" Istället för "Start»Hemelektronik»Musmattor»Steelseries Qck Limited Edition RUSE
Gör något åt detta, eller skrota sidan helt och hållet!
Har börjat använda prisjakt när jag söker på varor hos er istället för hemsidan.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

När kan Corsair obsidian 550D tänkas komma in i lager? Väntat nog länge på denna nu.
För övrigt får de flesta större butikerna in dessa imorgon/denna vecka, och flera har chassit redan i lager.

Visa signatur

Ridå

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chris_Kadaver:

2: Sjuuukt irriterande när man väljer olika underkategorier som "pc högtalare". Och vill kunna återgå till kategorin under dvs "högtalare", så står underkategorin på sidhänvisningen som "hemelektronik". Oavsett vad man väljer så visas inte underkategorin på hemsidan så man lättare kan återgå och se alla artiklar för den kategorin.
Alltså det som visas överst på sidan. Går jag exempelvis in på en musmatta visas underkategorierna på följande sätt: "Start»Hemelektronik»Steelseries Qck Limited Edition RUSE" Istället för "Start»Hemelektronik»Musmattor»Steelseries Qck Limited Edition RUSE
Gör något åt detta, eller skrota sidan helt och hållet!
Har börjat använda prisjakt när jag söker på varor hos er istället för hemsidan.

Är väl bara att gå tillbaks ett steg? Det kanske är lite småirriterande om man vill kolla sortimentet av musmattor efter att ha sökt på en specifik produkt, men då kanske man skulle gått in på musmattor från början istället?

Skrivet av Iceglow:

Det finns en "Gilla"-knapp just för att undvika sådana menlösa kommentarer..

Permalänk
Medlem

Tycker det är dåligt att CDON inte kan ha utbytesgaranti på sina hårddiskar.. så när man skickar in en defekt hårddisk så får man en ny i utbyte..inte fan sitter folk å skickar in hårddisk i byte för att de är så jävla kul? Utan man ska behöva vänta 3-4 veckor (ca 20 arbetsdagar) på att den ska skickas iväg först.. Dålig service...

Visa signatur

• AMD Ryzen 7 7800x3D • 32Gb G.Skill TZ5 Neo RGB DDR5 • XFX Radeon RX 6900XT Speedster Merc 319 Black Limited • Kingston Fury Renegade 1Tb M.2 NVMe • Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop • Fractal Design Torrent • Internet 500Mbit Bredband2 •

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Forbidden:

Kommer med största sannolikhet idag på eftermiddagen.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core i5 2500k@4.3 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO GEN3 | Antec Kuhler 620 | Corsair Vengeance 8GB | ASUS GTX 560 TI | 1 TB Seagate | Samsung 830 128 GB | Corsair TX650w| Fractal Design Define R3 | Logitech G35 | Logitech G500 | Sidewinder X4 |

Permalänk
Inaktiv

Har väntat en månad på denna rabatt för att jag trodde man skulle hitta en bra deal på något grafikkort men så blev det inte. MSI Twin Frozr 560Ti 448 kortet kostade 1899kr inkl. frakt med 5% rabatt iförrgår, nu kostar det 2080kr inkl. frakt med 15% rabatt, suck.

Tyckte det var rätt trista produkter denna månad, en 2700k eller FX-8120 var väl helt ok samt bra priser på minnen men t.ex. ett vanligt 560Ti för 2049kr låter mer som ett skämt.

Permalänk

VIP-erbjudande uppe nu!

Edit: Old news, alldeles för långsam...

Visa signatur

Keaton once said, "I don't believe in God, but I'm afraid of him." Well I believe in God, and the only thing that scares me is Keyser Soze.