Kontaktade livechatten angående detta då det är en hel del som saknas på ert erbjudande.
Ex alla Q-pad tangentbord.
Qpad MK-50 som jag tog upp framförallt.
Fick bara svar att det inte låg bland Speltillbehör och gällde inte erbjudandet.
Frågade efter det i en ny chattomgång om Zowie EC2 Evo och den gällde inte heller för den låg inte bland speltillbehör heller utan bara PC - tillbehör.
Tycker det är tråkigt att kundtjänsten inte har samma svar som du har, hur ska man få med iaf Qpad tangentborden på erbjudandet?
Edit: Skickar ett mail nu och nämner din post och namn, då brukar det hända saker av någon anledning. Hoppas dom kommer upp, lr iaf tangentborden.
Det är justerat nu och borde dyka upp väldigt snart, kundtjänst håller ett öga på om produkter som fallit bort så åtgärdar de det omgående.
MVH Edin
Hela hemsidan är ju en enda orgie i förvirring när det gäller "gamingprodukter."
Om jag går in och tittar på Kategorin Gaming (Start » Hemelektronik » Gaming) finns ett antal underkategorier (Möss, Tangentbord etc). Klickar man in i någon av dessa kategorier hamnar man i ex (Start » Hemelektronik » Gaming » Ljud) där det finns ett antal produkter i fokus samt en lista längst ner med övriga produkter (jag förutsätter att dessa även tillhör den kategorin).
Klickar jag in på exempelvis SteelSeries Siberia V2, vilket är en av "fokusprodukterna," så är trädstrukturen till själva produkten (Start » Hemelektronik » SteelSeries Siberia V2 Fullsize - White), dvs den ligger inte under något som har med gaming att göra.
Sennheiser PC 360 G4ME (från produktlistan längst ner) ligger istället under (Start » Mobiltelefoni » Sennheiser PC 360 G4ME Gaming Headset), vad det gamingheadsetet har med mobiltelefoni att göra har jag ingen aning men så är det iaf placerat på hemsidan.
Så hur ska man veta vilka produkter som räknas som gamingprodukter? Är det alla som är listade i någon av underkategorierna under Gaming, eller är det endast fokusprodukterna i respektive underkategori, eller ska jag sitta och klicka runt på måfå och leta tills jag hittar en produkt som faktiskt ligger placerad under Gaming i trädstrukturen?
Tja
Just strukturen på hemsidan kommer att förändras väldigt snart och då hoppas vi att vi slipper den typen utav fel genvägar.
MVH Edin
CDON.COM
Kundservice: http://cdon.se/kundservice/