CDON.com: Hemelektronik

Permalänk
Medlem
Skrivet av GuruD:

Beställde en laptop och en router på förmiddagen på Black Friday 29 november och har fortfarande inte fått varorna!
Chattade idag med kundservicen och får svar:

"Har dröjt på grund av black friday. Men har blivit informerad om att allt som köptes under black friday helgen kommer vara framme senast i slutet av denna vecka."

SLUTET AV DENNA VECKA!? Då kan det alltså ha gått 10 arbetsdagar tills vissa får sina grejer.
Har varit utan laptop i över en månad och det är tur att man har dator på jobbet. Har som tur är inte bråttom, men lite tråkigt ändå.
Synd om de som har beställt och ska iväg utomlands med presenterna.

Det roliga är att mina saker jag beställt under BF fortfarande inte har levererats, medan en DisplayPort kabel jag beställde i måndags förra veckan hamnade i brevlådan 3 dagar senare Deras lagerhantering är så katastrofalt dålig att det inte finns några ord. Kanske dags För CDON att spendera lite mer pengar på ett bättre system?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Det roliga är att mina saker jag beställt under BF fortfarande inte har levererats, medan en DisplayPort kabel jag beställde i måndags förra veckan hamnade i brevlådan 3 dagar senare Deras lagerhantering är så katastrofalt dålig att det inte finns några ord. Kanske dags För CDON att spendera lite mer pengar på ett bättre system?

De skulle ju åtminstone kunna satsa på att öppna en i mitt tycke regelrätt kundservice. Inte bara via chatt & mail utan ett nummer man kan ringa. Har aldrig förstått varför man inte har det, eller jo så klart kostnadsskäl. Men jag känner inte till någon annan stor återförsäljare som inte har kund support via telefon, fan till och med urruttna Pixmania har ju support på den fronten.

Det kanske vore dags nu att Cdon börjar på allvar att tag i sitt kundbemötande och sin så kallade kundservice. Till och från sitter det ibland representanter här inne och svarar på frågor och hjälper till. Under hela Black Friday satt det ju nån person här inne långt in på natten och besvarade i princip alla frågor, bifogade önskemål etc.
Nu helt plötsligt är det knäpptyst.
...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Det roliga är att mina saker jag beställt under BF fortfarande inte har levererats, medan en DisplayPort kabel jag beställde i måndags förra veckan hamnade i brevlådan 3 dagar senare Deras lagerhantering är så katastrofalt dålig att det inte finns några ord. Kanske dags För CDON att spendera lite mer pengar på ett bättre system?

PostNord har haft problem sen de tog över postens paketverksamhet. Har varit väldigt mycket strul med deras hantering.
Som jag förstått efter att ha läst i denna tråden så har PostNord hand om CDON:s lager. Det säger en hel del i så fall. Kanske bättre för CDON att ha någon annan som levererar den tjänsten?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adam West:

De skulle ju åtminstone kunna satsa på att öppna en i mitt tycke regelrätt kundservice. Inte bara via chatt & mail utan ett nummer man kan ringa. Har aldrig förstått varför man inte har det, eller jo så klart kostnadsskäl. Men jag känner inte till någon annan stor återförsäljare som inte har kund support via telefon, fan till och med urruttna Pixmania har ju support på den fronten.

Det kanske vore dags nu att Cdon börjar på allvar att tag i sitt kundbemötande och sin så kallade kundservice. Till och från sitter det ibland representanter här inne och svarar på frågor och hjälper till. Under hela Black Friday satt det ju nån person här inne långt in på natten och besvarade i princip alla frågor, bifogade önskemål etc.
Nu helt plötsligt är det knäpptyst.
...

Skickades från m.sweclockers.com

Agreed! Känns som att CDON's Sweclockers-representanter intr vågar uttrycka sig då de vet att CDON har helt klart ****at upp sig rejält. Telefon service hade varit nice men ja, allt handlar ju om pengar nu för tiden Nu får man sitta och vänta och samtidigt dra ner betyget på deras service på bl.a. prisjakt - det bör tvinga deras chefer satsta hårdare på service nästa år!

Skrivet av GuruD:

PostNord har haft problem sen de tog över postens paketverksamhet. Har varit väldigt mycket strul med deras hantering.
Som jag förstått efter att ha läst i denna tråden så har PostNord hand om CDON:s lager. Det säger en hel del i så fall. Kanske bättre för CDON att ha någon annan som levererar den tjänsten?

Kan så vara, men mina varor köpta från CDON under BF är fortfarande "under behandling". Lite trist om det är så att PostNord är de som har hand om CDON's lager (ytterst märkligt också) så får hoppas att de fixar egen, utbildad personal till detta (jobb till arbetslösa ungdomar kanske?)!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Det som förvånar mig mest är att de går ut med att sista beställningsdag är 20/12 för leverans innan jul.
Det har dem inte lyckats med de sista åren och fortsätter ändå att göra kunder besvikna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GuruD:

PostNord har haft problem sen de tog över postens paketverksamhet. Har varit väldigt mycket strul med deras hantering.
Som jag förstått efter att ha läst i denna tråden så har PostNord hand om CDON:s lager. Det säger en hel del i så fall. Kanske bättre för CDON att ha någon annan som levererar den tjänsten?

Osäker på om CDON's nya jättelager i Ljungby som drivs av Stråhlfors kommit i bruk än.
Det skulle lösa tidigare logistikproblem har det sagts.
(Stråhlfors ägs av PostNord)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredag:

Kommer ni ta ut priset för ett returnerat paket som inte hinner hämtas ut på två veckor??

Har jag inte fått varorna innan torsdag(två veckor efter beställning) så hinner jag inte hämta ut de innan 1 januari, och då lär de ju ha skickats tillbaka till er om det inte är förlängd liggetid eller vad det kallas.

Undrar om jag som kund kommer bli överkörd i det här läget, det är mina julklappar som jag då måste betala dubbelt för att posta, och då 2016 istället för julafton, vilket är pinsamt nog.

Hoppas ju att cdon försöker lösa det här för oss som fastnar i ett klusterfuck-läge på bästa vis utan ytterligare kostnader, då jag handlade i god tro om att få grejerna inom två veckor. Hade jag haft råd så hade köpt dubbelt av någon annan och använt ångerrätten, men det går inte, slut på stålars nu...

Inte ens ånger rätten hade du lyckats med.

När Ordern går över till behandlas har dom lämnat över detta till Lagret.

"PostNord" då går det ej längre att avbeställa ordern utan man får vänta in ordern och be ombudet
returnera varan omgående till avsändaren. När dom fått tillbaka varan och godkänt returen så makuleras fakturan
eller så återbetalas pengarna inom 2 veckor efter hela denna process.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Det som förvånar mig mest är att de går ut med att sista beställningsdag är 20/12 för leverans innan jul.
Det har dem inte lyckats med de sista åren och fortsätter ändå att göra kunder besvikna.

Borde stå den 9 December efter det som hänt under Black Friday.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem

Har CDON inget kösystem? Hur kommer det sig att en produkt som släpptes i fredags och var beställd för över en månad sen inte blivit skickad än?

Permalänk
Medlem

Jag har tidigare kritiserat CDON i denna tråd och trots att svaret från CDONs representant blir att "vi jobbar på det" så har inte mycket förbättrats de senaste tre åren ur kundperspektiv. Det enda som fungerar är att faktiskt inte handla hos CDON. Jag köper endast om det är mycket bra pris och när jag inte har behov av snabb leverans. Det jag köpte på BF var fraktfritt samt att jag hade 100 kr-kupong. Varan har fortfarande inte dykt upp såklart, men det räknade jag inte heller med.

Ex elektronikprylar och saker som jag behöver inom tre dagar, köper jag på andra ställen även om det är något dyrare. Jag hoppas andra följer efter, för så det är inte värdigt av CDON att behandla kunder på detta sätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

Inte ens ånger rätten hade du lyckats med.

När Ordern går över till behandlas har dom lämnat över detta till Lagret.

"PostNord" då går det ej längre att avbeställa ordern utan man får vänta in ordern och be ombudet
returnera varan omgående till avsändaren. När dom fått tillbaka varan och godkänt returen så makuleras fakturan
eller så återbetalas pengarna inom 2 veckor efter hela denna process.

Tror inte ens att den behöver gå över till behandlas för att vara ostoppbar utan jag tror att den går direkt till lagret om jag skall vara ärlig, det är av vad mina erfarenheter anbelangar i alla fall. Jag har försökt avbeställa flera ordrar precis efter att jag lagt dem men det blir fortfarande samma förfarande som du beskriver. Så man tycker ju att de borde kunna göra något åt detta för att förhindra alla problem. Blir ju en väldigt seg, långdragen och överdrivet krånglig process om man nu lyckas göra en felbeställning. Sedan är bemötandet väldigt olika när det strular också, men idag fick jag i alla fall hjälp av en väldigt trevlig tjej så det fick mig att få upp hoppet lite för CDON igen iaf. Så det blir lite ros också ibland allt ris, men det finns helt klart rum för en hel del förbättringar i deras system.

Mvh
Danne

Permalänk
Medlem
Skrivet av Songless:

Tror inte ens att den behöver gå över till behandlas för att vara ostoppbar utan jag tror att den går direkt till lagret om jag skall vara ärlig, det är av vad mina erfarenheter anbelangar i alla fall. Jag har försökt avbeställa flera ordrar precis efter att jag lagt dem men det blir fortfarande samma förfarande som du beskriver. Så man tycker ju att de borde kunna göra något åt detta för att förhindra alla problem. Blir ju en väldigt seg, långdragen och överdrivet krånglig process om man nu lyckas göra en felbeställning. Sedan är bemötandet väldigt olika när det strular också, men idag fick jag i alla fall hjälp av en väldigt trevlig tjej så det fick mig att få upp hoppet lite för CDON igen iaf. Så det blir lite ros också ibland allt ris, men det finns helt klart rum för en hel del förbättringar i deras system.

Mvh
Danne

Blir dyrare för CDON också med extra fraktkostnader etc.

Visa signatur

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Gigabyte 1050ti SSD:Intel 600P M.2 256GB Tangentbord:Func KB-460 MX Brown Mus:Steelseries Sensei Raw Ljud:M-Audio AV40 MK2
OS:Win10 Pro Laptop:MacBook Air M2 Mobil:iPhone 11 Pro Max

Permalänk
Medlem
Skrivet av svalle:

Blir dyrare för CDON också med extra fraktkostnader etc.

Men dom hoppas väll att många ej orkar med deras struliga avbeställnings system och behåller varorna istället.

Så på detta sätt får dom mindre Avbeställningar.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Skäggig legend

Jag vill inte vara den som är den CDON.COM... men nu har en bekant till mig fått en skärm levererad till posten, han hämtade ut det och allt är kanon. Till saken hör att han beställde denna i onsdags? Jag beställde min skärm i fredags (27e) och fortfarande har denna inte skickats... ni måste ha tappat bort den!

och just det... som jag skrivit tidigare, ni kommer skicka två st skärmar när jag beställde en... Snart blir jag seriöst sur på riktigt och kommer ta till med hårdhandskarna, jag skickar min sambo på er. Hon är alltid sur och förbannad på allt och alla, passa er. xD

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Medlem

Bra CDON!

Hej!

Känner att jag vill ge positiv cred till cdon efter BF. Jag beställde två laptops på BF och hade som alla andra verkar det som strul med leveranstider och de svar man fick från dem gav intryck av att de hade fått in för mycket ordrar helt enkelt och inte hade koll på situationen. 7 dagar efter beställning fick jag en dator, inte två som jag hade beställt. Gissningsvis har väl lagret gjort en miss vid förpackningen. Fakturan och ordern på cdons hemsida visade två artiklar men det hade bara kommit en. Efter rätt hård press från min sida i deras chat om att jag faktiskt nu inte hade fått dator nummer två och ville att de skulle lösa situation så fanns datorn såklart inte kvar i lager längre. Då krävde jag att få prata med någon chef. Jag blev tillslut uppringd av en chef där och jag blev verkligen förvånad över hur hjälpsam han/hon var. Han/hon löste situationen åt mig så att jag kände mig helt nöjd. Som en enstaka kund trodde jag faktiskt inte att jag skulle få denna hjälp men jag blev positivt överraskad. Jag kommer garanterat handla av dem igen.

Visa signatur

- A wise man get more use of his enemies then a fool from his friends

Permalänk
Medlem

11 dagar och väntar fortförande på min paket! Less på CDON

Visa signatur

1)Phanteks Ethoo pro /Corsair-RM750 750W 80 Plus Gold /Asus z490-p / Intel i7 10700KF @ 4,9 GHZ /Cooler Master ML240L V2 RGB/ Hyper Savage Black DDR4 4X8 3200 Mhz/ Samsung SSD 980 EVO 1Gb NVMe / Kingston SV300 240G/ Seagate 3TB 7200 rpm/ Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB EAGLE OC /AOC Agon AG271QG /Corsair K70 & M65
2) Asus Rog G752VT

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Cdon har förmodligen gjort ett specialinköp av dåliga kopior att berika kunderna med istället för att leverera direkt från trettis hylla.
Kopior kan man köpa 4-pack för 10kr från Kina så det är tydligen mer attraktivt för Cdon.

Detta är vilseledande marknadsföring, snudd på bedrägeri. Det minsta Cdon kunder göra för dem som köpt under BF är att
återbetala pengarna eller skicka ut motsvarande antal ORIGINAL.

Har försökt kontakta CDON ang detta, och startat 2 cases hos dem, men inte ett knyst hör jag.
Är lätt irriterad nu.

Man skall inte lita på ett bolag som inte ens vågar ha ett telefon nummer!

Visa signatur

|Fractal R2| i7 930@2,8 GHz| NH-D14| X58A-UD3R| ATI 5870| Corsair 6GB XMS3 ram| Crucial m4 64GB SSD +Intel x25 G2 40GB SSD +2*Samsung F3 1T i raid| FD 650W| WIN 10 64|

Permalänk
Medlem

Någon annan som köpte en Onyx Studio som fått en kartong som var uppenbart öppnad redan? Den breda tejpen var helt avskuren. Den lilla runda förseglingen var lös och sprucken.

Permalänk
Medlem

Jag verkar visst inte vara ensam, men det trodde jag inte heller. 9 dagar sedan jag beställde och paketet är inte ens skickat än! Vilka luffare!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av RexIce:

11 dagar och väntar fortförande på min paket! Less på CDON

Skrivet av Creeper6:

Jag verkar visst inte vara ensam, men det trodde jag inte heller. 9 dagar sedan jag beställde och paketet är inte ens skickat än! Vilka luffare!

9 & 11 dagar. Stod varorna som i lager, 1-3 dagar? Har ni fått något mer mail om förseningen?

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Har också beställt(och betalt) varor under black friday och orden står fortfarande under behandlas,har skickat 6 mail utan att få ngt som helst svar. Har nu också avbeställt(i fredags) orden men fortfarande inte ett knyst från cdon. Nu blir det att sätta ARN på detta skitföretag.

Visa signatur

Money frees you from doing things you dislike. Since I dislike doing nearly everything, money is handy.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

9 & 11 dagar. Stod varorna som i lager, 1-3 dagar? Har ni fått något mer mail om förseningen?

Jajjemän, alla varor i lager! Nix, inte ett knyst från dem! Riktigt ruttet företag och garanterat sista gången jag handlar hos dem!

Permalänk
Medlem
Skrivet av altair4:

Någon annan som köpte en Onyx Studio som fått en kartong som var uppenbart öppnad redan? Den breda tejpen var helt avskuren. Den lilla runda förseglingen var lös och sprucken.

Allvarligt? Har själv ett paket med Onyx Studio som väntar på att bli upphämtat av mig men nu blir jag lite skraj. CDON's kundservice är helt åt ******* just nu och förväntar mig inte på att få någon hyffsad hjälp från dem om jag hamnar i samma situation som dig. Har du kontaktat deras chatt angående detta? Dra upp ett par bilder på lådan på imgur och länka dem till kundservice så får de se själva så kanske det blir utbytt (bör dock varna dig om att CDON kan istället för att byta ut produkten mot en ny föra över pengarna tillbaka till dig och avsluta affären så att du får köpa ett nytt för ett orabatterat pris [source: egen affär med dem x2]).

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Allvarligt? Har själv ett paket med Onyx Studio som väntar på att bli upphämtat av mig men nu blir jag lite skraj. CDON's kundservice är helt åt ******* just nu och förväntar mig inte på att få någon hyffsad hjälp från dem om jag hamnar i samma situation som dig. Har du kontaktat deras chatt angående detta? Dra upp ett par bilder på lådan på imgur och länka dem till kundservice så får de se själva så kanske det blir utbytt (bör dock varna dig om att CDON kan istället för att byta ut produkten mot en ny föra över pengarna tillbaka till dig och avsluta affären så att du får köpa ett nytt för ett orabatterat pris [source: egen affär med dem x2]).

Jo jag pratade med dem via chatten. De sa jag kunde skicka in den för att få den utbytt. Valde dock att behålla för att slippa besväret. Verkar ha varit rätt beslut ifall de bara återbetalat mig. Men man blir ju besviken när man får en begagnad produkt.

Permalänk
Medlem

Också inne på dag 11 nu, börjar bli riktigt löjligt nu, men CDON har sagt via mail att det ska skickas senast på fredag, så får väl vänta och se om något händer tills dess.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tEan:

Har också beställt(och betalt) varor under black friday och orden står fortfarande under behandlas,har skickat 6 mail utan att få ngt som helst svar. Har nu också avbeställt(i fredags) orden men fortfarande inte ett knyst från cdon. Nu blir det att sätta ARN på detta skitföretag.

Missat mitt inlägg ser jag.

När Ordern går över till behandlas går det ej att avbeställa, dom har lämnat över ordern till Lagret.

"PostNord" då går det ej längre att avbeställa ordern utan man får vänta in ordern och be ombudet
returnera varan omgående till avsändaren. När dom fått tillbaka varan och godkänt returen så makuleras fakturan
eller så återbetalas pengarna inom 2 veckor efter hela denna process.

Försökte Avbeställa redan Måndagen efter Black friday 9 tiden men då hade ordern redan gått över till behandlas så försent att Avbeställa enligt Cdon.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem

Jag hoppas att alla i tråden kommer ihåg att lämna omdömen på tex prisjakt och pricerunner som speglat bemötandet ni fått från detta företag.

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem

Beställde likt er på tidigt på BF (2015-11-27, Fredag) men räknar med omständigheterna med en viss fördröjning.

Redan 2015-12-02 (Onsdag) får jag ett mail från CDON.com där de bekräftar att min beställning har levererats och redan dagen efter (Torsdag, duuh), 2015-12-03 får jag ett SMS om att mina produkter går att hämta ut hos mitt ombud i mellersta Sverige.

Ingen fel- eller fulpaketering av min beställning heller (Playstation 4 med The Last of Us Remastered)

Visa signatur

{|XSX|PS3|PS4|}

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd rensad*

Även om tanken var god och det var i all välvilja så har jag rensat lite inlägg som bröt mot §9

Citat:

§9 Privatpersoner ska använda Marknad för all slags handel.

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Tyvärr verkar deras lagersystem helt ha havererat. Många av de varor som skall finnas i lager med en leveranstid på 1-3 enligt hemsidan kan vara helt slut i lager hos dem men inte nog med det även slut hos deras leverantör. Vissa beställningar kan gå igenom ändå men ibland blir man stoppad när man försöker gå till kassan. Deras system verkar inte tåla trycket som är nu under jul och även bytet av lager vilket kanske inte var helt ultimat period att göra om det nu gjorde nyss som jag uppfattat det som? Jag har alltid tyckt att CDON har varit väldigt bra men nu det senaste året har det varit mycket krångel och strul alltså. Synd när de annars har ett så bra utbud och hyfsade priser.