Asus G73JH 17,3" Recension (Asus G73JH-TY171V)

Permalänk
Medlem
Skrivet av rosv:

Vad tycker du om tangentbordet?

Ledsen för sent svar!

Tangentbordet känns skönt tycker jag. Inte jätte mycket motstånd, lite mer hade varit skönt. Men jag gillar dem. Knapparna på mousepadden är inte så sköna måste jag dock säga..

Mvh Daniel

Permalänk
Avstängd

Skulle va trevligt om du kunde skriva in vad det är för typ av pekplatta och om man kan ha flera hdd.

Visa signatur

Acer Aspire TimelineX 3820TG - Corsair F60

Permalänk
Medlem

Funderar starkt på om denna dator med i5 duger eller om de extra 3-5000 för en i7 gör datorn snäppet vassre. Enligt denna resention så duger exakt denna datorn perfekt till mig men det är inte varje dag man köper en burk för 12k så jag funderar på om man ska "sikta" högt ist.

Som övriga dumskallar frågar jag:
Tips?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leon1:

Skulle va trevligt om du kunde skriva in vad det är för typ av pekplatta och om man kan ha flera hdd.

Det är en pekplatta med multitouch stöd (så att man kan zooma o.s.v) .. en suverän mousepad, enda som går klaga på är att knapparna är lite tröga att trycka på..

ASUS G53, G73 har båda plats för 2 hårddiskar

Skrivet av bult3n:

Funderar starkt på om denna dator med i5 duger eller om de extra 3-5000 för en i7 gör datorn snäppet vassre. Enligt denna resention så duger exakt denna datorn perfekt till mig men det är inte varje dag man köper en burk för 12k så jag funderar på om man ska "sikta" högt ist.

Som övriga dumskallar frågar jag:
Tips?

G73JH? eller menar du G73JW? .. JH är nog rätt svår att få tag på.. finns kanske nåt demoex kvar..

Vill du inte ha full hd finns den ju med 1600x900 för 9895kr

Om du inte ska göra något som kräver mycket cpukraft, t.ex encoding och liknande så har du ingen direkt nytta av en i7a, eller klart det är bättre men inte prismässigt värt..

Spel som t.ex GTA4 är dock rätt proccessorkrävande så där kan man faktiskt se en rätt rejäl förbättring med I7 t.ex..

Vad ska du använda dator till?

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Den ska vara till spelande, sony vegas, film etc.. Så är ute efter något som kommer flyta på ett par år framöver.