Projekt: Snowy Winter created by MulleEng

Permalänk
Medlem

Verkar kunna bli azum!

Visa signatur

Corsair Graphite 600T | AMD Phenom II x4 965BE @ 4.2Ghz | OCZ Vertex 2 120gb + 1TB Samsung F3 | XFX 6870 BE Crossfire | 8GB Corsair 1600MHz | 750W Corsair HX | Asus Crosshair Formula IV |

Permalänk
Medlem

följes med glädje!
*bevakas*

Visa signatur

Intel Core i5 2.8 Ghz @3.4Ghz|Corsair H70|Asus Maximus III Formula P55|Corsair 8GB 1600MHz XMS3 DHX+| ZOTAC GTX 470 1280MB|650D,
B-log; Riverst0ne

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av synthiax:

Verkar kunna bli azum!

Det kommer det säkerligen bli

Skrivet av Zakiras:

följes med glädje!
*bevakas*

Trevligt att höra:)

Som tack för att ni började på sida tre åt mig kommer det en liten bild som ett litet smakprov nu innan jag ska på badminton. Det kommer komma fler bilder av den här sorten.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Följes!

Visa signatur

GTX 260 SC | GTX 280 SLI | GTX 280 Tri SLi | GTX 590 Quad SLi | GTX 980 ti | RTX 2080 Ti Strix OC | RTX 3090 Strix OC | RTX 4090 Strix OC
The Way It's Meant to be Played|NVIDIA

ASUS MAXIMUS Z790 APEX Encore | i9-14900KS (delidded/direct-die) | 2x24GB G.Skill 8000 M-die | Corsair AX1600i | Samsung 990 PRO 4TB | Corsair 7000D Airflow | 15x Corsair ML Pros (8x ML120 Pro, 7x ML140 Pro) | Rads 360+360+420 | LG C3 48" 120Hz

Permalänk
Hedersmedlem

Då var det dags för bilder, igen. Hoppas ni inte blivit mätta än.

Här är sleevade pci-e kablar.

Visa signatur

Nya Projektet!

Permalänk

Mysigt!

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem

Riktigt fräckt mulle! Hoppas på många updates och ett riktigt häftigt bygge!

Lycka till

Visa signatur

Citera för svar!
Har jag hjälpt dig? Klicka på Gilla!
[Galleri]XBMC på Raspberry Pi [GUIDE] XBMC på Raspberry Pi
i7 930 @ 4GHz, 6950, Asus P6X58D-E, Corsair HX750W, 2st Corsair SSD 60 gb

Permalänk
Medlem

sexiga bilder får vi fler?

Gillar faktiskt att du körde "single sleeve" på fläktarna. Inte många som gör det

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Markthegreat:

Mysljus

Skrivet av flIpz0R:

Riktigt fräckt mulle! Hoppas på många updates och ett riktigt häftigt bygge!

Lycka till

Ska försöka att fixa med båda två

Skrivet av Goo5e:

sexiga bilder får vi fler?

Gillar faktiskt att du körde "single sleeve" på fläktarna. Inte många som gör det

Du kan få en just nu, det var en bild där jag råkade stöta till stativet medan en bild togs, så det ser ut som om jag har 8 ljus.
Nej, det är nog inte många som gör det eftersom det blir aningen tjockt med kablar då. Jag fick dessutom inte igenom alla tre genom en sleeve.

Här kommer bilden som är aningen konstig.

Wrong Picture by akersholmaren, on Flickr

Visa signatur

Nya Projektet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Mysljus

Ska försöka att fixa med båda två

Du kan få en just nu, det var en bild där jag råkade stöta till stativet medan en bild togs, så det ser ut som om jag har 8 ljus.
Nej, det är nog inte många som gör det eftersom det blir aningen tjockt med kablar då. Jag fick dessutom inte igenom alla tre genom en sleeve.

Här kommer bilden som är aningen konstig.
http://farm6.static.flickr.com/5054/5497471985_0f3d91a2d7_z.j...

Wrong Picture by akersholmaren, on Flickr

Vackert ^^

Permalänk
Medlem

Det här bygget ser grymt ut redan!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av frozrr:

Det här bygget ser grymt ut redan!

Tackar för de vänliga orden

Visa signatur

Nya Projektet!

Permalänk

Riktigt schmexiga fläktar där
Vitt gillar vi !
//BG

Visa signatur

---Project: Nuclear Winter
---Nuclear Media
---Aktiv setup: Fractal Design Define R3 Nuclear Winter mod | ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD FX-8350| Corsair H50 | Corsair XMS3 8GB DDR3 @1600Mhz | ADATA SP900 256GB SSD | Samsung SP F3 1TB HDD | EVGA GTX770 ACX| Corsair AX850, MDPC-X Titanium & Copper Mod |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Blackgoat:

Riktigt schmexiga fläktar där
Vitt gillar vi !
//BG

Yepp, vitt är definitivt det nya "svarta" för i år
Mer vitt är på väg, ska börja sleeva lite satakablar nu, i vitt ofc.

Visa signatur

Nya Projektet!

Permalänk
Medlem

Mysiga bilder.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Nembo:

Mysiga bilder.

Japp japp japp.:)

Hmm kom på en liten funderare, tycker ni att man ska ta och såga upp ett hål och sätta in fönster på vänstra sidan?

Visa signatur

Nya Projektet!

Permalänk
Skrivet av MulleEng:

Japp japp japp.:)

Hmm kom på en liten funderare, tycker ni att man ska ta och såga upp ett hål och sätta in fönster på vänstra sidan?

Skulle kunna bli myysigt En kopp kaffe, litte värmeljus och ett gulligt torparfönster så har du den ultimata insidan ^^
Nej, men srs, det skulle nog kunna bli bra. Rekommenderar svart u-list, lite kontrast.

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Markthegreat:

Skulle kunna bli myysigt En kopp kaffe, litte värmeljus och ett gulligt torparfönster så har du den ultimata insidan ^^
Nej, men srs, det skulle nog kunna bli bra. Rekommenderar svart u-list, lite kontrast.

Nja, om jag skär ut ett hål så ska det inte bli svart kantlist, antingen vit eller ingen alls

Visa signatur

Nya Projektet!

Permalänk
Skrivet av MulleEng:

Nja, om jag skär ut ett hål så ska det inte bli svart kantlist, antingen vit eller ingen alls

Men du kan inte ha allt vitt, kommer se ut som ett jäkla kylskåp från 80-talet... Du måste ha nån svart stripe, kromlister eller tintat fönster.

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Markthegreat:

Men du kan inte ha allt vitt, kommer se ut som ett jäkla kylskåp från 80-talet... Du måste ha nån svart stripe, kromlister eller tintat fönster.

Hmm, vi får se.

Visa signatur

Nya Projektet!

Permalänk
Skrivet av MulleEng:

Hmm, vi får se.

Räcker med svart tint på fönstret, bara bryt det vita. White power aint' good for you!

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Markthegreat:

Räcker med svart tint på fönstret, bara bryt det vita. White power aint' good for you!

OK då
Får se vad jag hittar på.

Visa signatur

Nya Projektet!

Permalänk
Proffsmoddare

Tycker du ska fortsätta köra helvitt jag. Men tycker du ska ha ett litet mindre fönster, inte över hela sidan. Inte så att man ser hårddiskracket.

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Medlem

Ta väldigt mycket bilder när du gör fönstret, ska göra ett själv på mitt svarta CM 690 II Advanced. Fast har mätt hit och ditt och har inte fått fram något som skulle se bra ut :/

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av C4B12:

Tycker du ska fortsätta köra helvitt jag. Men tycker du ska ha ett litet mindre fönster, inte över hela sidan. Inte så att man ser hårddiskracket.

Hehe, nu kom det in en annan spelare som tycker helvitt:P Jag får se vad jag gör.
Nej för stort ska det inte bli, lite mera lagom.

Skrivet av frozrr:

Ta väldigt mycket bilder när du gör fönstret, ska göra ett själv på mitt svarta CM 690 II Advanced. Fast har mätt hit och ditt och har inte fått fram något som skulle se bra ut :/

Ok, har du kollat in Cooler Masters egna lösning för fönster på CM II Advanced? Det ser rätt så bra ut tycker jag, men mitt ska ju bli bättre.
http://www.coolermaster.com/product.php?product_id=6638

Visa signatur

Nya Projektet!

Permalänk

Är det ny bild update på gång snart ?

Permalänk
Medlem

waitin for update.. :):)

Visa signatur

Intel Core i5 2.8 Ghz @3.4Ghz|Corsair H70|Asus Maximus III Formula P55|Corsair 8GB 1600MHz XMS3 DHX+| ZOTAC GTX 470 1280MB|650D,
B-log; Riverst0ne

Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Hehe, nu kom det in en annan spelare som tycker helvitt:P Jag får se vad jag gör.
Nej för stort ska det inte bli, lite mera lagom.

Ok, har du kollat in Cooler Masters egna lösning för fönster på CM II Advanced? Det ser rätt så bra ut tycker jag, men mitt ska ju bli bättre.
http://www.coolermaster.com/product.php?product_id=6638

Har sett den tycker dock den är alldeles för liten, hade själv tänkt göra i denna stilen http://www.youtube.com/watch?v=xsXMDJclOtE fast med fönstret på insidan ^^

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Nope ingen update idag, tror knappt jag hinner med någon imorgon heller tyvärr :/
Men till helgen blir det nog några bilder

Skrivet av frozrr:

Har sett den tycker dock den är alldeles för liten, hade själv tänkt göra i denna stilen http://www.youtube.com/watch?v=xsXMDJclOtE fast med fönstret på insidan ^^

Den var aningen stor tyckte jag, min får nog bli aningen mindre.

Visa signatur

Nya Projektet!

Permalänk

Följas detta ska