Mus MX700 Cordless Optical Mouse ?

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers

Mus MX700 Cordless Optical Mouse ?

Har någon testat Mus MX700 Cordless Optical Mouse ?

http://www.inetdata.se/tillbehor/product.dip?p=22218

Är den trevlig att hålla i ? stämmer det som det står att den funkar bra även i snabba svängar, alltså kan man lira 3d shooter spel med den ?

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk

Jag har en... tycker att den är hur skön som helst, och inte har jag märkt några problem i spel heller.

Köp den!

Visa signatur

Finis coronat opus.

Permalänk
Medlem

Jag har också en.. den funkar svin bra.
Som föregående talare sa.. Köp den!!

Visa signatur

If a word in the dictionary were mispelled, how would we know?
Steven Wright

Permalänk
Medlem

jag har testat en sån med sladd... den är skit skön

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skarre
jag har testat en sån med sladd... den är skit skön

En MX700 med sladd?

Själv tycker jag den är skitskön. Den hänger verkligen med i svängarna osv. Köp den!

Visa signatur

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.

Permalänk
Medlem

Har haft min i en vecka nu och jag är väldigt nöjd...
Med andra ord så lägger jag min röst på föregående talare och föreslår att du genast ger dig iväg och inhandlar ett eget exemplar av denna trevliga tingest.

Visa signatur

//An NT server can be run by an idiot, and usually is.//

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers

Köpte mig en idag Den laddade upp sig självsnabbt tyckte jag, tog max 3 timmar, väldigt skön att hålla i måste jag säga. Hur länge håller batterierna innan de måste laddas igen ? Beror iofs hur mycke man använder den, men vid normal andväning 4-5 timmar om dygnet.

Tack för de snabba svaren gubbar

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragnarok
Köpte mig en idag Den laddade upp sig självsnabbt tyckte jag, tog max 3 timmar, väldigt skön att hålla i måste jag säga. Hur länge håller batterierna innan de måste laddas igen ? Beror iofs hur mycke man använder den, men vid normal andväning 4-5 timmar om dygnet.

Tack för de snabba svaren gubbar

Batterierna i min höll bara 2 dagar sen började den röda lampan blinka på musen. Trodde dom skulle klara mycket mer, typ en månad.
Aja.. är ju inte så jobbigt att ladda.. bara ställa den i laddaren varje natt så är det ju lungt

Visa signatur

ASRock B650-HDV/M.2 - AMD Ryzen 7 9800X3D - ASUS Prime Radeon RX9070 - 32GB Corsair CL28 DDR5 6000MHz - WD Blue SN550 500GB SSD -Samsung 32" Odyssey G80SD OLED 4K 240 Hz Linux Mint
Projekt iCom: Bygglogg - Feedback