Erbjudanden Datorkomponenter.

Permalänk

Erbjudanden Datorkomponenter.

Hallå!

Visste inte riktigt vart jag skulle posta detta.
Anledningen till att jag skriver detta är att jag skulle tycka det var riktigt nice om det infördes någon form av forumsdel eller klistrad tråd där man kan tipsa om erbjudanden på datorkomponenter och kringrustning.
Har missat allt för många fina erbjudande under g33k w33ks på komplett mm.

Tyck till!

Visa signatur

|| AMD Phenom II 1055T 4GHz || CoolIT ECO A.L.C. || 4GB 1600MHz RAM || Asus Crosshair IV Formula || 34cm E-kuk || p-12 Chassi ||

Permalänk

bra idé!

Visa signatur

Intel i7 950 @ 3,00GHz | Radeon HD6950 @ 880MHz, 1375MHz | 12GB Dominator DHX+ 1600MHz | 1TB Western Digital Caviar Black 64MB cache 7200RPM | 500GB Wester Digital 8MB cache 7200RPM | 500GB Hitachi 16MB cache 7200RPM | Fractal Design R3 | Fractal Design Newton 1000W | CoolIT E.C.O

Permalänk
Moderator
Moderator

Feedback sektionen av forumet hade kanske varit lämpligare? Men jo, kan hålla med om att tips alltid är nice.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Absolut,,, en bra idé=)

Jag brukar hålla jäkla bra koll på erbjudande,,, så jag brukar inte missa fina erbjudande.
Köpte precis en in-win chassi på komplett för 279=)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Skrivet av bourne94:

Absolut,,, en bra idé=)

Jag brukar hålla jäkla bra koll på erbjudande,,, så jag brukar inte missa fina erbjudande.
Köpte precis en in-win chassi på komplett för 279=)

Komplett "gömmer" ju typ sina erbjudanden. Man klickar runt lite och uptäcker att någonting är nedsatt 70% xD

Visa signatur

|| AMD Phenom II 1055T 4GHz || CoolIT ECO A.L.C. || 4GB 1600MHz RAM || Asus Crosshair IV Formula || 34cm E-kuk || p-12 Chassi ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bockstensmannen:

Komplett "gömmer" ju typ sina erbjudanden. Man klickar runt lite och uptäcker att någonting är nedsatt 70% xD

Japp har märkt det, men jag brukar märka dom flesta ( vad jag vet ), men det är ju alltid nått fint erbjudande man missar...
Men när man väl hittar ett bra erbjudande så är man ju nöjd hehe.
Men en tråd med bra erbjudande tycker jag hade varit ännu bättre då det minsar chanserna ännu mindre att man missar nått=)
Så starta en tråd om bra erbjudande ( det tycker jag iallafall:) )

Visa signatur

| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Permalänk
Skrivet av bourne94:

Japp har märkt det, men jag brukar märka dom flesta ( vad jag vet ), men det är ju alltid nått fint erbjudande man missar...
Men när man väl hittar ett bra erbjudande så är man ju nöjd hehe.
Men en tråd med bra erbjudande tycker jag hade varit ännu bättre då det minsar chanserna ännu mindre att man missar nått=)
Så starta en tråd om bra erbjudande ( det tycker jag iallafall:) )

Men vart? Datorer köpråd ?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Men vart? Datorer köpråd ?

Nja går igenom hyfsat manuellt,,, har mycket rast i skolan, då har man mycket tid=)

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av bourne94:

Nja går igenom hyfsat manuellt,,, har mycket rast i skolan, då har man mycket tid=)

ehhm va ?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

ehhm va ?

Tråden var om ett forum med bra priser,,, vilket ett ett +, och jag skrev att jag har näst intill stenkoll på vad priserna ligger på, då jag har för mycket fritid:P

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

Tråden var om ett forum med bra priser,,, vilket ett ett +, och jag skrev att jag har näst intill stenkoll på vad priserna ligger på, då jag har för mycket fritid:P

Han menar nog var en sådan tråd skulle passa in.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fyren:

Han menar nog var en sådan tråd skulle passa in.

exakt min teori också:D hehe=)

Visa signatur

Permalänk

haha missförstånd xD

Visa signatur

Permalänk
Geeks
SweClockers

Hej,

Det går bra att diskutera erbjudanden i Konsumenträtt. Den som vill kan det även använda ett passande forum beroende på produktkategori. Att starta en separat forumdel enbart för att diskutera priser känns därför överflödigt i dagsläget.

Hälsningar,
Andreas

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem

Så synd! Jag är också en av dom som skulle uppskatta detta

Permalänk

Det jobbiga med tipps i olika forums delar är att man får sitta och leta igenom varenda del. Och om man inte är inloggad mer än någon gång om dagen är det väldigt lätt att missa.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Möjligtvis en klistrad tråd under "Stationära datorer: Köpråd" där folk skriver de erbjudanden de hittar?

Permalänk
Medlem

En underkategori med trådar för varje erbjudande tror jag är det enda som skulle funka.
Annars blir det som med kompletts tråd:
http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/913295-nytt...