Köptips: 499kr 1TB USB3.0. Netonnet

Permalänk
Medlem

Köptips: 499kr 1TB USB3.0. Netonnet

Guess det är rätt tråd? )

http://www.netonnet.se/art/dator/lagring/extern-harddisk/desk...

På väg o gå o handla in 2 st.

Visa signatur

Chassi: H2 | Processor: Ryzen 3950x| 64GB DDR4 | 1tb m.2| Grafikkort: RTX 3070 | Nätaggregat: Corsair, 800W modulär | Tangentbord: ASUS ROG Falchion 65% MX Brown Wireless | Mus: Logitech MX518 | Skärm: 32"

Permalänk
Medlem

Bra att du tippsar. Men själv tyckte jag det inte var så värst billigt visst usb 3 är väll bra. Köpte en 2tb samsung extern för samma pris

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem

Vi borde ju nästan ha en forumsdel för enbart tips för det känns som om det kommer upp tips trådar var 3e dag nu

Visa signatur

AMD Phenom x4 965 @ Stock || ASUS M4N68T LE V2 || 8Gb Corsair XMS3 RAM || Corsair HX 750W || XFX GTX260

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cimbom3:

Vi borde ju nästan ha en forumsdel för enbart tips för det känns som om det kommer upp tips trådar var 3e dag nu

Detta är en underbar idé. Kanske med någon kommentarsgräns såsom passwords på flashback eller medlem i viss tid såsom övrigt här på swec för att ta bort ren annonsering.

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cimbom3:

Bra förslag.

Borde finnas EN samlingstråd för alla SSD-problem - kommer 3 nya trådar varje dag, ofta med samma frågor.

Permalänk

Men de var ju min ide ^__^

Visa signatur

|| AMD Phenom II 1055T 4GHz || CoolIT ECO A.L.C. || 4GB 1600MHz RAM || Asus Crosshair IV Formula || 34cm E-kuk || p-12 Chassi ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cimbom3:

Toppenidé, är småstörigt att behöva leta igenom varje forumsdel för tips som det är nu. Borde ju vara rätt lätt att ordna också tycker man.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pompa_kumla:

Bra att du tippsar. Men själv tyckte jag det inte var så värst billigt visst usb 3 är väll bra. Köpte en 2tb samsung extern för samma pris

Dessa ska då användas för att skicka filer snabbt över själv har jag redan 3.5tb av lagring på USB 2.0.

Sitter o väntar in i det sista för att se vilka som sänker sina priser innan jag inhandlar 10tb till

Visa signatur

Chassi: H2 | Processor: Ryzen 3950x| 64GB DDR4 | 1tb m.2| Grafikkort: RTX 3070 | Nätaggregat: Corsair, 800W modulär | Tangentbord: ASUS ROG Falchion 65% MX Brown Wireless | Mus: Logitech MX518 | Skärm: 32"

Permalänk
Medlem

Köpte dock bara en till att börja o testa hur den känns, sen kanske köpa en till.. Dock blev sur på netonnet..

hade skickat in min samsung galaxy S för reperation.. fick den tillbaka oreperarad..

ok tillbaka till hårddisken, den är tyst.. har dämpfötter.. hör den knappt.. lite segt på 2.0 port, men snart så har man ju 3.0 port

Visa signatur